Ik haat je niet heur.quote:
quote:aantal posts: 24870 (gemiddeld 14 per dag)
Even fappen voor inspiratie!quote:
Ja bij mij ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Even fappen voor inspiratie!
Helpt altijd
Ben op werk manquote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Even fappen voor inspiratie!
Helpt altijd
TMI zusje.quote:
Ik ben een jongenquote:
Niet Zeroku? Die heeft juist zulke briljante grappenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Klinkie, sharr of piel, vertel eens een mop
Mijn onschuldigheid gaat eraan door de gedachte dat mijn grote broertje zoveel faptquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben een jongen! Ik mag daar openlijk over praten.
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben een jongen! Ik mag daar openlijk over praten.
Heb ik geen humor dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Top humor ja, die Zerokuquote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet Zeroku? Die heeft juist zulke briljante grappen
Ik vind dat soppen echt raarder klinken dan fappen. Fappen klinkt nog leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
discriminatie , alsof jullie het niet geil vinden om te fantaseren hoe een meisje 'sopt'
quote:
Voor Michhas:quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
quote:Sta ik laatst in de file, draait die vent in de auto naast me zijn raampje open..
Ik denk, die wil iets vragen dus ik draai zelf ook mijn raampje open.
Zegt die vent: '' Ook een scheet gelaten?''
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |