quote:
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nee, dat wilden ze me destijds nog aansmeren maar daar heb ik maar voor bedankt. Beetje in een groep wonen, ben veel blijer met mijn 100% zelfstandige woning.
Hoe is het?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Wat?quote:
En dat is?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Solique het volgende:
mijn game-nieuwsitem is geplaatst op de FP
Mwa, gaat welquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
[..]
Hoe is het?
World of Tanks is livequote:
hmmmm ook gelijk zin in een eitjequote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
ik had het wel geweten hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens een eitje koken. En daarna eens bedenken wat ik ga doen. Het gevreesde moment is er: ik ga me vervelen
Ik heb er al twee in gedaan!quote:
sloop ze friemelquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga maar vast het plafond slopen![]()
Laters
Welke?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had het wel geweten hoor
Eindelijk dat pokke-spel uitspelen
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat voor meds heb je dan als ik vragen mag? En heb je dan wel begeleiding vanaf extern?
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Nu stel je wel erg persoonlijke vragen.
En met begeleiding zit het wel goed. Zolang ik netjes luister. Maar dan kom ik geen stap verder. Dus tsja, je moet wat.
Dat ziet er zo lekker uitquote:Op donderdag 14 april 2011 09:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
[KSC #3.354]Zoeeeeeeeeeefffffffffffffffff
Klopt. Maar eigenlijk begon ik over een protest. En dat liep verder. En verder. En nu zitten we hier. Ergens.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begint met een vaag persoonlijk gericht verhaal, dan komen er vanzelf persoonlijke vragen over dat verhaal?
Ik zit het zelf weer terug te lezenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ziet er zo lekker uit![]()
Ik ga dat maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit het zelf weer terug te lezen
[ afbeelding ]
Geen idee of we dit jaar weer gaan. Ligt vooral aan geld en natuurlijk de gehele situatie aldaar.quote:
Ah, je gaat een berg werk verzetten voor PRquote:Op donderdag 14 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, gaat wel.
Wat minder aanwezig vandaag, want extra collega op de kamer, dus minder vrijheid... hopelijk wel eens goed voor het wegwerken van de todolijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |