quote:Flexitariër
Vandaag begint Natuur & Milieu met een campagne voor zogeheten flexitariër. Flexitariërs zijn mensen die één of meerdere dagen in de week geen vlees eten. Op de website www.flexitarier.nl staan 400 alternatieven voor het dagelijks stukje vlees. Sijes Akkerman van Natuur en Milieu: 'De meeste consumenten hebben ingesleten gewoonten en bovendien zijn de alternatieven vaak wat duurder en niet altijd even lekker. Daarom hebben we deze campagne gelanceerd. Op de site presenteren we alternatieven voor vlees met tips en recepten. Ons ideaal is dat we per persoon 10 kilo vlees per jaar minder gaan eten.'
quote:
labelsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom moet alles een naam hebben?
[..]
quote:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
En herkennenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zegquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
Ja, terug naar start en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?
Ik las racistischquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zeg
je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuitquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuit
Bij L-E helaas niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Snel! Maak het goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer, dat mag ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuit
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar daarna kan het alleen maar tegenvallen
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
van de meeste mensen is 1 stuks meer dan genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer, dat mag ook.
En van sommigen is minder dan 1 ook prima. Soms beter zelfs!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef clevy het volgende:
van de meeste mensen is 1 stuks meer dan genoeg
Ik ben fan!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er niet 20 Singles fan van me kunnen zijn?
zo.. u slaat hard terug zo vroeg op de dagquote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En van sommigen is minder dan 1 ook prima. Soms beter zelfs!
Misschien tijd voor een landelijke fandag. Met meet and greets enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er niet 20 Singles fan van me kunnen zijn?
die zag je aankomenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
jezus, verschijnt rechtsonderin de melding dat er nieuwe updates zijn. Ik klik erop. Verspringt dat ding naar de linkerhoek
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een landelijke fandag. Met meet and greets enzo
Messing with the mindddd.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
jezus, verschijnt rechtsonderin de melding dat er nieuwe updates zijn. Ik klik erop. Verspringt dat ding naar de linkerhoek
Ik was er!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?
Ik zit helemaal niks voor. En het verkeerde strand?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij bent voorzitter van de anti-L-E-club. Je zat op het verkeerde strand.
Er waren 20 mensen, maar ik herkende alleen Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebben
Verdomme.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niks voor. En het verkeerde strand?
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet heel verkeerd uit.
Ik heb je wel gezien!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosiequote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren 20 mensen, maar ik herkende alleen Q.
Ik weet niet wat dat zegt over mij.
Ik zie in iedereen het gezicht van Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosie
Weet je zeker dat dat niet angst is?quote:
Het verschil tussen die twee is minimaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet angst is?
Wat heb jij lange vingersquote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft geen achterpootjesen hij is zooo lief
Dan skypen we vandaag niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben niet om aan te gluren op nieuwjaarsdag.
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?quote:
ik had in de middag en avond een besprekingquote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?Laat dat verkapt maar weg trouwens
Feel the love.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?Laat dat verkapt maar weg trouwens
daarvoor ga ik wel naar zoenmevrouwquote:
ij lof joequote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, voor 0 euro zou ik het ook doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.djoserthemarei(...)sreis_19_dagen/_arr/
Deze ga ik doen!
Wat ben je weer scherp vandaag!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
en deze kee nit eens van jouquote:
oehquote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
Deze zijn best lekker:
[ afbeelding ]
CL: smaak chocolade
Eat thisquote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
Deze zijn best lekker:
[ afbeelding ]
CL: smaak chocolade
Is ook lastig knippen als je achter ze aan blijft lopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
Kappers zijn stom! Je moet ze de hele tijd achter hun kont aanlopen en dan nog doen ze niet wat ze hebben afgesproken.
dat wist je toch al?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:Kappers zijn stom! Je moet ze de hele tijd achter hun kont aanlopen en dan nog doen ze niet wat ze hebben afgesproken.
Ze moeten niet knippen, daar zit het probleem ook meteenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is ook lastig knippen als je achter ze aan blijft lopen.
Het is al kort, hij moest het alleen weer pittig maken?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten niet knippen, daar zit het probleem ook meteen
Ja, maar ik kom er weer door in de problemen. Stom volkquote:
wel! mij,zometeen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten niet knippen, daar zit het probleem ook meteen
Nee, zij moet mij info aanleveren voor een uitnodiging die allang weg had moeten zijn...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Het is al kort, hij moet het alleen weer pittig maken?
Godtje. Soms kan ik je wel zoenen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:28 schreef Godtje het volgende:
Ik hou van zoenmevrouw. Ik ben voor meer zoenmevrouw. Dan hebben wij minder van het gezeik er over!
Ga er wonen! Neem er geen internet maar ga gewoon de hele dag zoenen.
Ze betalen wel je salaris toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom er weer door in de problemen. Stom volk
Niet eens, dit is een partner waar we mee samen werken.quote:
Banaan op die manier vind ik niet zo lekker en ik ben geen fan van cruesli (niet het merk, maar de krokante muesli dus.)quote:
Oh dan heb je het gewoon te laat gevraagd.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eens, dit is een partner waar we mee samen werken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh dan heb je het gewoon te laat gevraagd.
Een verknipt volkje?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, je wilt niet weten hoe lang ik al bezig ben achter iedereen aan te jagen. Kappers zijn gewoon lastig mee te werken.
quote:
Je kent snuit zijn plassert?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag strakke plasserts en wist meteen dat de TT van Snuit was
Bikini en klaarquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Over 1,5 uur vertrek ik naar het vliegveld voor weekendje Spanje. Moet misschien toch zometeen maar m'n tas eens beginnen met inpakken
ze hebben daar ook winkelsquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Over 1,5 uur vertrek ik naar het vliegveld voor weekendje Spanje. Moet misschien toch zometeen maar m'n tas eens beginnen met inpakken
Is op zich wel handig...quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Ah lekker man! Werk of privé?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Privequote:Op donderdag 14 april 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah lekker man! Werk of privé?
Ik doe dat ook altijd pas op het laatste moment jaquote:Op donderdag 14 april 2011 10:27 schreef Cue_ het volgende:
Een saucijzenbroodje etenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd pas op het laatste moment ja
Maar wat doe je hier nog
Nee dat nog niet.quote:
Weten we ook weer wat voor fantasiën je hebt, als je naar de dokter gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Mijn amandel is aan 1 kant teruggegroeid zei de dokter vanochtend.
En dat zei ie omdat ie er naar keek, niet omdat z'n "harde plassert" er tegenaan klopte
(ik denk ik zeg het maar vast zelf)
Dat komt door Dokter Sjoerd, een hele knappe vrijgezelle homo dokterquote:Op donderdag 14 april 2011 10:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat voor fantasiën je hebt, als je naar de dokter gaat
Make a move!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
Dat komt door Dokter Sjoerd, een hele knappe vrijgezelle homo dokter
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
Het is niet MIJN dokterquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een real life dokter uit Nederlandquote:
Seriously?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon een real life dokter uit Nederland
Wie is Casey?
Hij lijkt een beetje om mijn homo bij een bepaalde partnerquote:
Ang3l, hou jij mijn tassie ff vast, want die meid wil met me danssuhhh?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ang3l, wanneer kom je weer dansen??
Geloof dat ik Ang3l zijn tassie dan vast moet houden, die doerak danst de sterren in het rondquote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ang3l, hou jij mijn tassie ff vast, want die meid wil met me danssuhhh?
Mag ook wel. Ik train deze week fokking 4 avonden!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geloof dat ik Ang3l zijn tassie dan vast moet houden, die doerak danst de sterren in het rond
4 avonden sterren rond dansen..quote:Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ook wel. Ik train deze week fokking 4 avonden!
"Yup en yupquote:Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, ff lekker luieren aan het strand dus?
Met een vriendin?
Almere en chique in 1 zin, dat kan niet kloppenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lijkt wel een chique naam voor almere
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2492081/portishead-treedt-in-utrecht.html
Yay
Jij ookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
MAargoed, als het goed is komt ze er zo aan.. fijn weekend alvast
Veel plezierquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Cue_ het volgende:
MAargoed, als het goed is komt ze er zo aan.. fijn weekend alvast
je moet je bek houwe jongequote:
zie vorige post jongequote:
Ja same here, alleen zit ik op mijn werk en moet ik dus wel. Kutkappersquote:Op donderdag 14 april 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
Wat een dooie bende![]()
Ben trouwens te moe om wat gedaan te krijgen vandaag
Ik moet eigenlijk ook een boel, maar mn pc wil niet opstarten, dus daar ben ik mee bezig en heb veel te kort geslapen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja same here, alleen zit ik op mijn werk en moet ik dus wel. Kutkappers
Jij ook al zo'n grafnacht?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook een boel, maar mn pc wil niet opstarten, dus daar ben ik mee bezig en heb veel te kort geslapen.
T tegenovergestelde, maar dat was wel meteen ook het probleemquote:
Toch niet door ons hè? Je hoeft je er echt niet lullig over te voelen!quote:
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch niet door ons hè? Je hoeft je er echt niet lullig over te voelen!
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch niet door ons hè? Je hoeft je er echt niet lullig over te voelen!
Ohquote:Op donderdag 14 april 2011 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T tegenovergestelde, maar dat was wel meteen ook het probleem![]()
Jij veel nachtmerries?
Ik geloof niet in homeopathie, maar ooit eens valeriaan gehad en dat werkte wel bij het inslapen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh
Ja ook en zorgen die me wakker hielden
Ja verdomme, doe je het nu weer?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof niet in homeopathie, maar ooit eens valeriaan gehad en dat werkte wel bij het inslapen.
Maar ik ben weer typisch mannelijk bezig nu, denken in oplossingen. Daarom maaren sterkte
Dat klopt, maar daar heb ik ook écht geen oplossing voorquote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme, doe je het nu weer?![]()
En inslapen is niet het enige probleem he
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
Jeej, ik krijg net een mailtje, mn telefoon is klaar en wordt retour gezonden
Maar die verwacht ik dan ook niet van jequote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar heb ik ook écht geen oplossing voor
Wat is er jochie?quote:
nope, hoezo?quote:
Da's dan ook niet homeopathisch, toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik geloof niet in homeopathie, maar ooit eens valeriaan gehad en dat werkte wel bij het inslapen.
Maar ik ben weer typisch mannelijk bezig nu, denken in oplossingen. Daarom maaren sterkte
Omdat dat een vaker geziene reactie is hier als iemand over zijn telefoon begint. Mag ook Android zijn hoor.quote:
Waarom is die van jou pleitte? En hoe lang al? Morgen ben ik die van mij twee weken kwijtquote:
ook niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat dat een vaker geziene reactie is hier als iemand over zijn telefoon begint. Mag ook Android zijn hoor.
Het stond op het doosje. Maar goed, homeopathie is onzin, maar dat betekent niet dat er niet bepaalde natuurlijke oplossingen zijn voor aandoeningen of kwaaltjes. Ik kan alleen niet zo goed tegen mensen die alle synthetische medicatie afzweren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's dan ook niet homeopathisch, toch?
Ik heb hem achterop de auto laten liggen toen ik vertrok uit Limburg.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom is die van jou pleitte? En hoe lang al? Morgen ben ik die van mij twee weken kwijt
Maakt ook niet uit hoor, ik ben ook niet vies van een beetje chemicaliënquote:Op donderdag 14 april 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond op het doosje. Maar goed, homeopathie is onzin, maar dat betekent niet dat er niet bepaalde natuurlijke oplossingen zijn voor aandoeningen of kwaaltjes. Ik kan alleen niet zo goed tegen mensen die alle synthetische medicatie afzweren.
In elk geval werkte valeriaan wel
Hmm, goed ideequote:Op donderdag 14 april 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit hoor, ik ben ook niet vies van een beetje chemicaliën
Om je leed te verzachten zeker?quote:
Goedquote:Op donderdag 14 april 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit hoor, ik ben ook niet vies van een beetje chemicaliën
Dat is een goed excuus, die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om je leed te verzachten zeker?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
GoedTenzij het synthetische drugs is, da's dan wel weer een beetje
Valeriaan is gewoon een kruid met bepaalde eigenschappen. Net zoals paddo's zeg maar (alleen heeft dat andere effecten). Homeopathie kicks in bij het punt dat ze het vijf miljard keer verdunnen. Voor zover ik weet dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond op het doosje. Maar goed, homeopathie is onzin, maar dat betekent niet dat er niet bepaalde natuurlijke oplossingen zijn voor aandoeningen of kwaaltjes. Ik kan alleen niet zo goed tegen mensen die alle synthetische medicatie afzweren.
In elk geval werkte valeriaan wel
\quote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga straks mijn bank ophalen![]()
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga straks mijn bank ophalen![]()
[ afbeelding ]
Daarom is het ook onzin, heb ooit eens berekeningen gezien dat je de halve Atlantische Oceaan moet gebruiken om het gewenste effect te bereiken.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Valeriaan is gewoon een kruid met bepaalde eigenschappen. Net zoals paddo's zeg maar (alleen heeft dat andere effecten). Homeopathie kicks in bij het punt dat ze het vijf miljard keer verdunnen. Voor zover ik weet dan.
quote:
Ben niet anti-drugs, maar meer iemand die soms zijn wenkbrauwen daarbij fronst.quote:
Zodat je er een beetje uit gaat zien als Bert?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom is het ook onzin, heb ooit eens berekeningen gezien dat je de halve Atlantische Oceaan moet gebruiken om het gewenste effect te bereiken.
[..]
[..]
Ben niet anti-drugs, maar meer iemand die soms zijn wenkbrauwen daarbij fronst.
Frons jij ff lekker een end weg, dan neem ik er nog eentje.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ben niet anti-drugs, maar meer iemand die soms zijn wenkbrauwen daarbij fronst.
Terwijl jij als een Ernie rondstuitert, ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zodat je er een beetje uit gaat zien als Bert?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Terwijl jij als een Ernie rondstuitert, ja.
WHOEIII
Is goed, blijf ik wel zoquote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Frons jij ff lekker een end weg, dan neem ik er nog eentje.
Zo zie ik er zelf ook ongeveer uit dan hoor, alleen staan mijn mondhoeken wat meer naar boven, en heb ik geen unibrow.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is goed, blijf ik wel zonaast je staan, voor het contrast.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zo zie ik er zelf ook ongeveer uit dan hoor, alleen staan mijn mondhoeken wat meer naar boven, en heb ik geen unibrow.
hoe noem jij het dan liever?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik vind plassert gewoon een stom woord.
Echt wel !quote:Op donderdag 14 april 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En een lol dat wij dan hebben naast die mopperkont
Oh god, je gaat me toch niet vertellen dat je in het dagelijks leven je geslachtsdeel serieus aanduidt als je 'plasser'? Wat ben je, 3?quote:
Plasser, zoenmevrouw, ik zie een patroon.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, je gaat me toch niet vertellen dat je in het dagelijks leven je geslachtsdeel serieus aanduidt als je 'plasser'? Wat ben je, 3?
Klinkt als een topavond!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt wel !
Hij maar mopperen, wij maar lachen.
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, je gaat me toch niet vertellen dat je in het dagelijks leven je geslachtsdeel serieus aanduidt als je 'plasser'? Wat ben je, 3?
Ook als je zo aan je lul refereert is het wel een beetjequote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeit's called: Mini-ME
was benieuwd hoe jij het dan wel noemt
Mini-ME.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeit's called: Mini-ME
was benieuwd hoe jij het dan wel noemt
niet eens tampeloeris?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
In het dagelijks leven bezig ik de term genotsknots.
Dus als je zoontje de hele plee per ongeluk heeft onder gezeken omdat ie niet goed richt, zeg jij dat ie zijn genotsknots beter moet leren richten ?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
In het dagelijks leven bezig ik de term genotsknots.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus als je zoontje de hele plee per ongeluk heeft onder gezeken omdat ie niet goed richt, zeg jij dat ie zijn genotsknots beter moet leren richten ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt als een topavond!![]()
Maar goed, voordat het beeld ontstaat dat ik een zure lul ben, het tegendeel is waar en mij interesseert het bijzonder weinig wie wat neemt om het leuk te hebben.
Ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus als je zoontje de hele plee per ongeluk heeft onder gezeken omdat ie niet goed richt, zeg jij dat ie zijn genotsknots beter moet leren richten ?
OK. Dan hoef ik ook geen imago meer hoog te houden.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, dat geloven wij nachtvlindertjes nu natuurlijk niet meer.
Ik vind jou helemaal geen genotsknots.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Dan hoef ik ook geen imago meer hoog te houden.
Straks om 8 uur nog een lekker bekertje warme melk met honing en dan naar bed![]()
Overigens ben ik voor L-E geen zure lul, maar een zure genotsknots, blijkbaar. Kan ik mee leven.
Fijn zoquote:Op donderdag 14 april 2011 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal geen genotsknots.
Wat doet hij dan (verkeerd)?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fijn zo
Een nieuwe collega sinds gisteren, die gedraagt zich wel een beetje als een genotsknots trouwens. Misschien moet hij zich nog bewijzen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK. Dan hoef ik ook geen imago meer hoog te houden.
Straks om 8 uur nog een lekker bekertje warme melk met honing en dan naar bed![]()
Overigens ben ik voor L-E geen zure lul, maar een zure genotsknots, blijkbaar. Kan ik mee leven.
Hij heeft een enorme air omdat hij bij een groot bedrijf 10 jaar ervaring heeft. Ik denk wel dat het bijdraait, maar meestal zijn nieuwe mensen een beetje ingetogen de eerste dagen. Deze is meer dan aanwezig, ook in het eerste werkoverleg.quote:
quote:
Ja, is wel een tikje ongepast om hoog van de toren te blazen als je net ergens bent, maar kan ook een houding zijn he. Sommigen worden stil en trekken zich terug, anderen gaan blaten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme air omdat hij bij een groot bedrijf 10 jaar ervaring heeft. Ik denk wel dat het bijdraait, maar meestal zijn nieuwe mensen een beetje ingetogen de eerste dagen. Deze is meer dan aanwezig, ook in het eerste werkoverleg.
Ik denk wel dat deze 'kwaliteiten' hem goed maken in zijn werk, dat dan weer wel.
Jemig woman, het zijn maar kleren.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh spannend!
Pff kijk mij een heisa maken..
quote:
wow, dat zou wel heel mooi zijn, is dat in de regio Arnhem of in de buurt van waar je nu woont?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga toch solliciteren. Ga gewoon twee salarisschalen omhoog dan.
Nog meer geld eisen! Je bent meer waardquote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
Dat is in Amsterdam, prima te bereizen vanaf hier.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wow, dat zou wel heel mooi zijn, is dat in de regio Arnhem of in de buurt van waar je nu woont?
Tof!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam, prima te bereizen vanaf hier.
Als ik toch eens kreeg wat ik waard ben..quote:Op donderdag 14 april 2011 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog meer geld eisen! Je bent meer waard
succes!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
Wilde ik nét vragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had jij nou al wat gehoord van je sollicitaties? Ben een beetje out of the loop volgens mij.
gezellig, carpoolenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam, prima te bereizen vanaf hier.
hij mag op 2e gesprek!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had jij nou al wat gehoord van je sollicitaties? Ben een beetje out of the loop volgens mij.
En naar de Chinees.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan hij ook best even naar de apotheek rijden voor je.
Diep in mijn hart blijf ik jou trouw, dat weet je toch wel?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor je het weet zijn jullie een stel. Hij komt daar al heen verhuizen, samen rijden, etc
zo eng ben je toch niet?quote:
nee, ze wilt ook geen bier pakken voor mij.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan hij ook best even naar de apotheek rijden voor je.
Ik vind het een fijn idee dat je aan mij denkt terwijl je bovenop hem zit.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Diep in mijn hart blijf ik jou trouw, dat weet je toch wel?
Dat is maar seks. Goedkoop en vluchtig.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijn idee dat je aan mij denkt terwijl je bovenop hem zit.
http://www.diningcity.com(...)m/dynasty/index.htmlquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
nu ben ik nog blijer, zit weer in de buurt van de topchefchinees!
Zo vlug ben ik anders nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is maar seks. Goedkoop en vluchtig.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Wat Rival zegt, ik mag bij twee grote bedrijven op 2e gesprek, beide in A'dam voor functies in Dublin. De ene is aanstaande woensdag en de andere weet ik nog niet.
vluchtig?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is maar seks. Goedkoop en vluchtig.
Te laat vriend. Je bent wel te laat. Ook weer niet goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:08 schreef rival het volgende:
[..]
vluchtig?
Zeg ik weet niet wat ze jou vertellen
Doe je goed. In mijn ervaring is een tweede gesprek al een halve bevestiging, tenzij het geschikte kandidaten regent. Zet 'm op!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef PeuRac het volgende:
Wat Rival zegt, ik mag bij twee grote bedrijven op 2e gesprek, beide in A'dam voor functies in Dublin. De ene is aanstaande woensdag en de andere weet ik nog niet.
Bij het ene bedrijf is dit de 2e functie waar ik op reageer, de eerste waren ze bang bij dat ik me zou gaan vervelenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Doe je goed. In mijn ervaring is een tweede gesprek al een halve bevestiging, tenzij het geschikte kandidaten regent. Zet 'm op!
De eerste drie appartementen waar ik zelf woonde, woonde ik recht tegenover een snackbarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
nu ben ik nog blijer, zit weer in de buurt van de topchefchinees!
Ik heb een snackbar om de hoek. Kom er eens per maand, hooguit. Zo lekker is die zooi niet, vind ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerste drie appartementen waar ik zelf woonde, woonde ik recht tegenover een snackbarDat was toch net iets té makkelijk als je als resultaat dan maar twee keer in de week patat gaat halen daar.
Voor doen is ook een beetje lastig gezien onze relatieve afstand van elkaar op dit moment op deze aardbol.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn zoveel leuke dingen op te zeggen. Ik kan even niets bedenken.
Oh? Ik eet nu bijna nooit meer patat, maar ik vind een snackbar toch beter dan zelf bakken enzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een snackbar om de hoek. Kom er eens per maand, hooguit. Zo lekker is die zooi niet, vind ik.
nee, geen hippe bekende.... een echte topper die alleen de locals kennenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.diningcity.com(...)m/dynasty/index.html
???
Zelf gemaakte pata is natuurlijk altijd lekkerder. Zelf snijden en bakken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh? Ik eet nu bijna nooit meer patat, maar ik vind een snackbar toch beter dan zelf bakken enzo.
Oh, nee, ik ben van het koken. Zo vers en authentiek mogelijk heeft mijn voorkeur.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh? Ik eet nu bijna nooit meer patat, maar ik vind een snackbar toch beter dan zelf bakken enzo.
Wat weten die drie boeren in Purmerend nou. Zijn nog nooit buiten hun dorp geweest.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
nee, geen hippe bekende.... een echte topper die alleen de locals kennen
dank je, ik ga ook nog proberen binnen te komen bij een bedrijf in Duitsland.quote:
Ik heb al 100 dagen niet gekookt.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, nee, ik ben van het koken. Zo vers en authentiek mogelijk heeft mijn voorkeur.
Ik dacht dat het al zeker was dat je naar Ierland wilde?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dank je, ik ga ook nog proberen binnen te komen bij een bedrijf in Duitsland.
Ik heb een keer zelf pasta gemaakt voor ravioli. Ravioli was niet gelukt, maar het smaakte erg lekker en het was leukquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, nee, ik ben van het koken. Zo vers en authentiek mogelijk heeft mijn voorkeur.
Dat heb ik dan nog nooit aangedurfd.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Ik heb een keer zelf pasta gemaakt voor ravioli. Ravioli was niet gelukt, maar het smaakte erg lekker en het was leuk
ik kan weer niks goeds doen, is het weer zo'n dag?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te laat vriend. Je bent wel te laat. Ook weer niet goed.
Euhm, ik zeg maar nietsquote:Op donderdag 14 april 2011 15:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De eerste drie appartementen waar ik zelf woonde, woonde ik recht tegenover een snackbarDat was toch net iets té makkelijk als je als resultaat dan maar twee keer in de week patat gaat halen daar.
Ik maak zelf ook wel eens patat, is erg lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf gemaakte pata is natuurlijk altijd lekkerder. Zelf snijden en bakken.
niet eens.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik ga daar heen waar er werk is, wel is zo dat vrijwel alle functies op mijn gebeid in Ierland zitten. Er is daar belachelijk veel werk ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al zeker was dat je naar Ierland wilde?
Moet je toch eens patat bij mij komen bakken.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Respect. Ik kook vrijwel nooit als ik alleen ben, daarom nodig ik ook vaak mensen uit voor het eten, dan heb ik nog een reden om in de keuken te gaan staanquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je toch eens patat bij mij komen bakken.
.
Maar die chinees welquote:Op donderdag 14 april 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat weten die drie boeren in Purmerend nou. Zijn nog nooit buiten hun dorp geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |