quote:Flexitariër
Vandaag begint Natuur & Milieu met een campagne voor zogeheten flexitariër. Flexitariërs zijn mensen die één of meerdere dagen in de week geen vlees eten. Op de website www.flexitarier.nl staan 400 alternatieven voor het dagelijks stukje vlees. Sijes Akkerman van Natuur en Milieu: 'De meeste consumenten hebben ingesleten gewoonten en bovendien zijn de alternatieven vaak wat duurder en niet altijd even lekker. Daarom hebben we deze campagne gelanceerd. Op de site presenteren we alternatieven voor vlees met tips en recepten. Ons ideaal is dat we per persoon 10 kilo vlees per jaar minder gaan eten.'
quote:
labelsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom moet alles een naam hebben?
[..]
quote:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
En herkennenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zegquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
Ja, terug naar start en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?
Ik las racistischquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zeg
je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuitquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuit
Bij L-E helaas niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Snel! Maak het goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |