quote:Flexitariër
Vandaag begint Natuur & Milieu met een campagne voor zogeheten flexitariër. Flexitariërs zijn mensen die één of meerdere dagen in de week geen vlees eten. Op de website www.flexitarier.nl staan 400 alternatieven voor het dagelijks stukje vlees. Sijes Akkerman van Natuur en Milieu: 'De meeste consumenten hebben ingesleten gewoonten en bovendien zijn de alternatieven vaak wat duurder en niet altijd even lekker. Daarom hebben we deze campagne gelanceerd. Op de site presenteren we alternatieven voor vlees met tips en recepten. Ons ideaal is dat we per persoon 10 kilo vlees per jaar minder gaan eten.'
quote:
labelsquote:Op donderdag 14 april 2011 08:44 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom moet alles een naam hebben?
[..]
quote:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
En herkennenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
Q is meestal de eerste single die fokkers ontmoeten.
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zegquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Er was een meet op het strand, ik liep daar toevallig en herkende Q. En ik weet niet precies wat er daarna gebeurde, maar ineens werd ik overal waar ik ging achtervolgd door 20 Singles die fan van me waren.
Ja, terug naar start en opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij niet. Heb ik het nu fout gedaan?
Ik las racistischquote:Op donderdag 14 april 2011 08:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een hele realistische droom, saai zeg
je bent niet de enigequote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuitquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuit
Bij L-E helaas niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Snel! Maak het goed!quote:Op donderdag 14 april 2011 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer, dat mag ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, dat was Snuit
quote:Op donderdag 14 april 2011 08:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar daarna kan het alleen maar tegenvallen
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 14 april 2011 08:48 schreef L-E het volgende:
[..]
van de meeste mensen is 1 stuks meer dan genoegquote:Op donderdag 14 april 2011 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is mijn tweelingbroer, dat mag ook.
En van sommigen is minder dan 1 ook prima. Soms beter zelfs!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:02 schreef clevy het volgende:
van de meeste mensen is 1 stuks meer dan genoeg
Ik ben fan!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er niet 20 Singles fan van me kunnen zijn?
zo.. u slaat hard terug zo vroeg op de dagquote:Op donderdag 14 april 2011 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En van sommigen is minder dan 1 ook prima. Soms beter zelfs!
Misschien tijd voor een landelijke fandag. Met meet and greets enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er niet 20 Singles fan van me kunnen zijn?
die zag je aankomenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
jezus, verschijnt rechtsonderin de melding dat er nieuwe updates zijn. Ik klik erop. Verspringt dat ding naar de linkerhoek
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een landelijke fandag. Met meet and greets enzo
Messing with the mindddd.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
jezus, verschijnt rechtsonderin de melding dat er nieuwe updates zijn. Ik klik erop. Verspringt dat ding naar de linkerhoek
Ik was er!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Die was dus vannacht, op het strand. Jij was er zeker niet?
Ik zit helemaal niks voor. En het verkeerde strand?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan niet, jij bent voorzitter van de anti-L-E-club. Je zat op het verkeerde strand.
Er waren 20 mensen, maar ik herkende alleen Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebben
Verdomme.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niks voor. En het verkeerde strand?
[ afbeelding ]
Ziet er toch niet heel verkeerd uit.
Ik heb je wel gezien!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was er, maar je zal mij wel niet herkend hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosiequote:Op donderdag 14 april 2011 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Er waren 20 mensen, maar ik herkende alleen Q.
Ik weet niet wat dat zegt over mij.
Ik zie in iedereen het gezicht van Q.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prosopagnosie
Weet je zeker dat dat niet angst is?quote:
Het verschil tussen die twee is minimaal.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet angst is?
Wat heb jij lange vingersquote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft geen achterpootjesen hij is zooo lief
Dan skypen we vandaag niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben niet om aan te gluren op nieuwjaarsdag.
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?quote:
ik had in de middag en avond een besprekingquote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?Laat dat verkapt maar weg trouwens
Feel the love.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat mis je hier nu echt als je hier een dag niet bent? Of wat krijg je mee? Of is dit een verkapte manier om duidelijk te maken dat je hier niet was gisteren omdat je bij je 'zoenmevrouw' was?Laat dat verkapt maar weg trouwens
daarvoor ga ik wel naar zoenmevrouwquote:
ij lof joequote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, voor 0 euro zou ik het ook doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
http://www.djoserthemarei(...)sreis_19_dagen/_arr/
Deze ga ik doen!
Wat ben je weer scherp vandaag!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
en deze kee nit eens van jouquote:
oehquote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
Deze zijn best lekker:
[ afbeelding ]
CL: smaak chocolade
Eat thisquote:Op donderdag 14 april 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
Deze zijn best lekker:
[ afbeelding ]
CL: smaak chocolade
Is ook lastig knippen als je achter ze aan blijft lopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
Kappers zijn stom! Je moet ze de hele tijd achter hun kont aanlopen en dan nog doen ze niet wat ze hebben afgesproken.
dat wist je toch al?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:Kappers zijn stom! Je moet ze de hele tijd achter hun kont aanlopen en dan nog doen ze niet wat ze hebben afgesproken.
Ze moeten niet knippen, daar zit het probleem ook meteenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is ook lastig knippen als je achter ze aan blijft lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |