Kansen moet je zelf grijpen, zeker in een tv programma met spel element.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:55 schreef Mita het volgende:
[..]
Krijgt ze ook geen kans voor met allemaal die ego's
En ze heeft een mooie kop. Niet zo alledaags. Blond, neptieten en aandachts.......quote:Op donderdag 14 april 2011 02:57 schreef Jweetje het volgende:
Sharon in bikini is ook weet eens wat anders dan die Bermuda.....
quote:Op donderdag 14 april 2011 02:58 schreef Mita het volgende:
[..]
En ze heeft een mooie kop. Niet zo alledaags. Blond, neptieten en aandachts.......
en ze heeft lange benen...quote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef spikey08 het volgende:
ik heb laura nog nooit zo lang op haar benen zien staan
Dat hoop ik dan wel weer natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat Jo's dure shampoo daar tussen zit.
Natuurlijk wel, Per ongelukquote:Op donderdag 14 april 2011 02:59 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat Jo's dure shampoo daar tussen zit.
ja stel dat t allemaal joos en moos waren dan ging ik toch echt denken dat ik mn tieten ook op moest laten vullen ondanks ik al d hebquote:Op donderdag 14 april 2011 03:01 schreef Jweetje het volgende:
[..]
ik vind dat sharon staat voor de gem nl vrouw
als dr moeder dat s wist...quote:Op donderdag 14 april 2011 03:02 schreef ToughLove het volgende:
Zoo er kwam even snel een shot van Mo en Maik voorbij, weer bezig in bed!
quote:Op donderdag 14 april 2011 03:04 schreef Recce het volgende:
Ik heb niet teruggelezen. Mag ik concluderen dat M&M in een geheime kamer zijn?
Nou, zo geheim is het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:04 schreef Recce het volgende:
Ik heb niet teruggelezen. Mag ik concluderen dat M&M in een geheime kamer zijn?
Dat was toch gelijk al duidelijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |