Ik maakte maar dolletje inderdaad.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef JiggyJ het volgende:
Please teach us how
Als je echt een baas was dan ging je niet eens met meisjes die alleen maar al dachten dat ze onder jouw league waren...
Lijkt me toch heel vervelend om op zo'n manier met je ex om te moeten gaan. Ben dat zelf niet gewend, maar misschien bij een volgende ex, who knows?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef MYV het volgende:
Ik voel me best wel goed, Mijn ex zit jammer genoeg bij me op school dus kan niet zoveel om hem heen maar heb echt alles wat hij zei genegeerd (Hij heeft er de laatste tijd een handje van om me de put in te praten) En op een gegeven moment liep hij zelfs weg omdat ik hem doodnegeerde. I kinda felt like 'yay' in my head. Haha.
you go girl !!quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:20 schreef MYV het volgende:
Ik voel me best wel goed, Mijn ex zit jammer genoeg bij me op school dus kan niet zoveel om hem heen maar heb echt alles wat hij zei genegeerd (Hij heeft er de laatste tijd een handje van om me de put in te praten) En op een gegeven moment liep hij zelfs weg omdat ik hem doodnegeerde. I kinda felt like 'yay' in my head. Haha.
nee pinguin, je bent te oud voor mequote:Op donderdag 14 april 2011 22:56 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
pinguino81... kan ik of 81 zijn of uit 1981 komen...
probeer niet te kijken, makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maar het moment dat je wil gaan kijken, denk dan aan iets wat jullie uitelkaar heeft gehaald of iets anders dat haar onaantrekkelijk maakt. Hebben jullie samen gewoond? Want ik kan me voorstellen dat als je wakker wordt in het huis waar zij ook woonde dat je steeds aan haar moet denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:21 schreef Pinguino81 het volgende:
de ochtenden zijn voor mij gewoon het kutst. Weet niet hoe dat komt. Maar zodra ik wakker word mis ik der en blijf ik maar aan haar denken.
Op me werk kijk ik eerst op haar hyves en facebook om te zien wat ze doet etc etc. Ik weet dat het fout en obsessief gedrag is maar ja. Hoe stop je zoiets
tsja. Ben t alleen zijn gewoon zat joh. Tis gewoon een bizar verhaal geweestquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:30 schreef missconfessions het volgende:
[..]
probeer niet te kijken, makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik, maar het moment dat je wil gaan kijken, denk dan aan iets wat jullie uitelkaar heeft gehaald of iets anders dat haar onaantrekkelijk maakt. Hebben jullie samen gewoond? Want ik kan me voorstellen dat als je wakker wordt in het huis waar zij ook woonde dat je steeds aan haar moet denken.
Je mag even sip zijn, keihard janken en dan hup weer verder. Sterkte! Ik weet het is zo'n overweldigend gevoel van leegte en gemis, maar probeer aan iets leuks te denken.
vertel, bent niet alleen, ik luister !quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:39 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
tsja. Ben t alleen zijn gewoon zat joh. Tis gewoon een bizar verhaal geweest
Nou verbannen dan die handel en weer wat leuks doen in je leven. Ik heb mijn eigen zaak en daar stop ik nu mijn energie in. Had voor dat broekie ook bijna mijn zaak gesloten, ja dat is wat liefdesverdriet met je kan doen, idioot was ik. Maar sinds ik heb gezien dat hij weer met andere meiden bezig is, gaat het met mij een stuk beter. Die bubbel, zoals McChicken het noemt, wordt steeds kleiner. Godzijdank. Je moet die bubbel ook doorprikken. Succes ermee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:51 schreef Pinguino81 het volgende:
Nee joh moet ik het weer helemaal op gaan schrijven! Ik moet der gewoon zien te vergeten. En dat gaat nu steeds beter alleen er zijn van die momenten.. Ik heb nu iig al 5 dagen geen contact meer het der. Dat moet ik vol zien te houden. Het is nu 1,5 maand uit en al die tijd bleef zij contact zoeken maar das nu ook niet meer (gelukkig?)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:49 schreef Pinguino81 het volgende:
Dank je mevrouw
komt goed met ons! allemaal hier trouwens
Dat is toch juist goed nieuws man! prachtig dat je er zenuwachtig om bent! dat betekend dat je al stiekum een beetje verliefd aan het zijn bentquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteravond haar voor het eerst ogebeldik was zelfs zenuwachtig van te voren en twijfelde of ik wel of niet zou bellen. Uiteindelijk hebben we anderhalf uur aan de telefoon gehangen en nu sturen we heen en weer berichtjes
ik ben zo blij maar tegelijkertijd echt bang dat ik misschien wel verliefd op haar ga worden.
![]()
Hoe stom is dat? Ik wil haar supergraag zien en heb wat met haar afgesproken voor volgende week vrijdag. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ze is zoooo leuk.. nog nooit zoveel gelachen aan de telefoon ahahhaa.
Hoe is het met u en met de rest vandaag?
Lekker geslapen iedereen?
Yea zeker! Maar toch ben ik nog niet helemaal over mijn ex heen dus ik doe het heeeel rustig aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed nieuws man! prachtig dat je er zenuwachtig om bent! dat betekend dat je al stiekum een beetje verliefd aan het zijn bent
Hier gaat t wel ok. Ik ben nog niet toe aan dat verliefd raken. Maar komt hier ook wel weer goed
aaaaah damn. Daar moet ik maar even niet aan denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Pinguino81 het volgende:
zodra je over dat nieuwe meisje heen bent hoor ik het wel
nou, ik dacht je wil wel daten met een desperate housewife, damn moet ik weer op zoek naar een ander broekiequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteravond haar voor het eerst ogebeldik was zelfs zenuwachtig van te voren en twijfelde of ik wel of niet zou bellen. Uiteindelijk hebben we anderhalf uur aan de telefoon gehangen en nu sturen we heen en weer berichtjes
ik ben zo blij maar tegelijkertijd echt bang dat ik misschien wel verliefd op haar ga worden.
![]()
Hoe stom is dat? Ik wil haar supergraag zien en heb wat met haar afgesproken voor volgende week vrijdag. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ze is zoooo leuk.. nog nooit zoveel gelachen aan de telefoon ahahhaa.
Hoe is het met u en met de rest vandaag?
Lekker geslapen iedereen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |