abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95500849
quote:
Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Godsamme, nog snel ff neerzetten dat ik mijn ex vandaag wel echt heel erg mis. ;( Weet niet waarom nu opeens, maargoed. Doorzetten! Al heb ik echt zin om hem te smsen maar dat ga ik niet doen.
Omdat je jarig bent.

Sms hem niet, sms mij maar :D
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95501761
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:18 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Omdat je jarig bent.

Sms hem niet, sms mij maar :D
Dat zal het wel zijn..denk ik ook wel. Anyway, ik ga tegen jouw advies in toch nog ff checken op fok!. Beter ga ik zo aan de zuip ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95502755
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Godsamme, nog snel ff neerzetten dat ik mijn ex vandaag wel echt heel erg mis. ;( Weet niet waarom nu opeens, maargoed. Doorzetten! Al heb ik echt zin om hem te smsen maar dat ga ik niet doen.
Gefeliciteerd ! Ik snap wat je voelt, dat klotegevoel snijdt door je heen, ik kan mijn 'ex' ook ontzettend missen, dan ga ik maar sporten of plof ik met een vriendin op de bank en kletsen we eindeloos, want van een goed gesprek of sporten gaan je gelukshormonen weer omhoog en voel je je beter. Sterkte!
pi_95502906
ik ga vanavond ook weer ff zuipen.

gewoon omdat het kan
pi_95503244
nou dan ga ik ook maar zuipen !
pi_95503292
kom je gezellig langs? ik heb heerlijke wijn staan :P
pi_95503373
misschien ben ik wel heel grijs, gerimpeld, een soort van heks uit Sneeuwwitje, en ren je ook heel hard weg, net als mijn andere broekie ! Dat wil je jezelf toch niet aan doen.
pi_95503433
zo n broekie ben ik niet hoor :')
pi_95503476
nou doe niet zo geheimzinnig, hoe oud ben je dan?
  donderdag 14 april 2011 @ 21:07:09 #110
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95510781
Heb mijn ex een mailtje gestuurd om het af te sluiten, voor ik morgen opstijg.

quote:
Letting you go. If you are mine, you'll come back one day. If you don't, you never were..

Morgenvroeg stijg ik op naar een nieuw leven. En ik hoop dat je ooit gaat beseffen dat niets ooit nep was. Ja ik heb gedraaid en geklooid, maar ik hield echt van je. Ik heb het gewoon niet kunnen waarmaken en het gat tussen wat ik met je wilde en wat ik kon werd alsmaar groter. Je bent te vroeg in mijn leven gekomen, helaas.

Het is spijtig dat je me me nu haat, of denkt te haten. Maar het zal het wel makkelijker maken voor je, dus doe dat maar. Ik hoop dat het ooit anders zal zijn.

Lief, een laatste Vaarwel,

Het geluk zal jou wel tegemoet komen, daar geloof ik heilig in.

X

Of ze het nu wil lezen of niet, ik ben mijn ei kwijt en ga nu concentreren op niet meer over haar nadenken.

Op naar Boston!
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95511251
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef TrsK het volgende:

[..]

Of ze het nu wil lezen of niet, ik ben mijn ei kwijt en ga nu concentreren op niet meer over haar nadenken.

Op naar Boston!
Well done :Y
pi_95515842
zo in plaats van zuipen, ben ik maar naar de sportschool gegaan, effe lekker alles van me afgegooid, daarna de slappe lach gehad, ruimt de geest op ! Echt kan het jullie allemaal aanraden, work that body en je voelt je een stuk beter !!
pi_95516232
quote:

[..]

Op naar Boston!
Opzich niets verkeerd aan die mail hoor, maar ( weet niet of je m al hebt verzonden ) , denk er nog ff een keer over na of je m echt wilt versturen!

Heb namelijk precies zon mail naar mijn ex verstuurd, kwam hem eergisteren toevallig zelfs nog tegen in mijnn verzonden box op hotmail..
Maar ik kon met veel schaamte net de eerste 2 regels kunnen lezen en dacht echt oh my god dat ik dat toen gestuurd heb, wou dat ik het terug kon draaien..

Daarnaast staat haar antwoord van toen op die mail totaal niet meer voor hoe ze nu tegen me aankijkt... '' Ja ik vind het goed van je dat je dit allemaal zegt, we gaan nog veel afspreken, als vrienden''..
Nou dat is met veel trekken en smeken nog 1 keer gebeurd, heb hier gisteren neergezet hoe die avond is verlopen, daarna tot een paar maanden later nooit meer iets van haar gehoord, 4 maanden later kreeg ze haar huidige vriend...

Valt me nu pas op, dat hoe minder contact ik eigenlijk zoek, hoe meer zij contact opneemt. Niet dat ze me nu terugwil oid, of dat we dagelijks of wekelijks contact hebben, maar sinds ik 4 maanden geleden dacht fuck it ik ga mezelf niet nog meer voor lul zetten, heeft zij toch al een keer of 5 contact met me gezocht, en nu op een veel respectvollere manier dan toen ik nog aan haar voeten lag...
pi_95516267
quote:

[..]

Op naar Boston!
;( zo mooi !
  donderdag 14 april 2011 @ 22:18:21 #115
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95517153
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Opzich niets verkeerd aan die mail hoor, maar ( weet niet of je m al hebt verzonden ) , denk er nog ff een keer over na of je m echt wilt versturen!

Heb namelijk precies zon mail naar mijn ex verstuurd, kwam hem eergisteren toevallig zelfs nog tegen in mijnn verzonden box op hotmail..
Maar ik kon met veel schaamte net de eerste 2 regels kunnen lezen en dacht echt oh my god dat ik dat toen gestuurd heb, wou dat ik het terug kon draaien..

Daarnaast staat haar antwoord van toen op die mail totaal niet meer voor hoe ze nu tegen me aankijkt... '' Ja ik vind het goed van je dat je dit allemaal zegt, we gaan nog veel afspreken, als vrienden''..
Nou dat is met veel trekken en smeken nog 1 keer gebeurd, heb hier gisteren neergezet hoe die avond is verlopen, daarna tot een paar maanden later nooit meer iets van haar gehoord, 4 maanden later kreeg ze haar huidige vriend...

Valt me nu pas op, dat hoe minder contact ik eigenlijk zoek, hoe meer zij contact opneemt. Niet dat ze me nu terugwil oid, of dat we dagelijks of wekelijks contact hebben, maar sinds ik 4 maanden geleden dacht fuck it ik ga mezelf niet nog meer voor lul zetten, heeft zij toch al een keer of 5 contact met me gezocht, en nu op een veel respectvollere manier dan toen ik nog aan haar voeten lag...
Ja JiggyJ, maar bij mij is er geen hoop op vriendschap, dus is het anders. Ik weet al dat ik haar niet meer ga zien.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95517945
Als je jezelf dan toch tegen gaat spreken, probeer het dan in ieder geval een beetje verkapt te doen :P
If you are mine, you'll come back one day...

Zegt imo. het tegenovergestelde van wat je hierboven beweert..

No offence hea :D ik heb hetzelfde gedaan als jij en misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd maar just wanna help ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 22:35:21 #117
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95518540
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef JiggyJ het volgende:
Als je jezelf dan toch tegen gaat spreken, probeer het dan in ieder geval een beetje verkapt te doen :P
If you are mine, you'll come back one day...

Zegt imo. het tegenovergestelde van wat je hierboven beweert..

No offence hea :D ik heb hetzelfde gedaan als jij en misschien begrijp ik het wel helemaal verkeerd maar just wanna help ;)
Nee dat is iets wat we vaker tegen elkaar gezegd hebben toen het slecht ging. Meer een soort 'inside joke' dus for lack of a better word. En ook meer bedoeld om haar eraan te herinneren dat ze me nu misschien wel haat maar dat ze van haar hart geen moordkuil moet maken..
pi_95519463
Niet lullig bedoeld, maar ex' en ( de dumpende kant) zitten over het algemeen niet echt meer te wachten op inside jokes, ze willen juist afstand nemen en meestal als je met dit soort dingen komt zal die ex denken pff daar heb je hem/ haar weer...

Daarnaast vind ik het gewoon niet echt een geschikte tekst om te sturen naar een ex, tenzij je dus wel er alles aan wil doen om die ex terug te krijgen, maar je geeft aan dit niet te willen...

Begrijp dat ik probeer te helpen he, en ik (net zoals ieder ander hier) weet niemands situatie goed genoeg om er een eenduidig antwoord over te kunnen geven, maar probeer alleen voor jezelf wel zeker te stellen met welk motief je handelt..
Ik zei mezelf toen ook altijd dat het gewoon vriendschappelijk bedoeld was, maar als ik het nu teruglees denk ik goh hoe dik kun je het er bovenop leggen... En als ik mijn posts van een paar maanden geleden nog wel eens teruglees dan zie ik gewoon nog de hoop in elke zin terugkomen...

Misschien is dit natuurlijk helemaal niet van toepassing, doe dan maar alsof je mn geblaat nooit hebt gelezen :D
pi_95520027
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef missconfessions het volgende:
nou doe niet zo geheimzinnig, hoe oud ben je dan?
pinguino81... kan ik of 81 zijn of uit 1981 komen... 8)7
pi_95520732
Even wat vraagjes hier betreffende mijn eigen officiële niet meer zo verse ex.
Eerst wou ik contact behouden - moest zij niks van weten. Nu enkele maanden verder zoekt zij contact op alsof er niks aan de hand is. Ook mijn vorige ex laat bepaalde gevoelens los. Mag ik hieruit opmaken dat vrouwen in het algemeen gewoon zo aangetrokken zijn door mij? 8-) Ben ik gewoon zo baas/koning/germaans goddelijk met de aantrekkingskracht van een sexmagneet - dat ze het uitmaken omdat ik gewoon zóóóó 'uit hun league' ben?

.. of naja ze zou ook gewoon vrienden willen blijven?
  donderdag 14 april 2011 @ 23:10:11 #121
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95520919
En dan zeg jij tegen hun: trek een nummertje?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95521017
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:07 schreef trekeennummertje het volgende:
Even wat vraagjes hier betreffende mijn eigen officiële niet meer zo verse ex.
Eerst wou ik contact behouden - moest zij niks van weten. Nu enkele maanden verder zoekt zij contact op alsof er niks aan de hand is. Ook mijn vorige ex laat bepaalde gevoelens los. Mag ik hieruit opmaken dat vrouwen in het algemeen gewoon zo aangetrokken zijn door mij? 8-) Ben ik gewoon zo baas/koning/germaans goddelijk met de aantrekkingskracht van een sexmagneet - dat ze het uitmaken omdat ik gewoon zóóóó 'uit hun league' ben?

.. of naja ze zou ook gewoon vrienden willen blijven?
We found him!!! de uberman!
pi_95521107
Please teach us how :D

Als je echt een baas was dan ging je niet eens met meisjes die alleen maar al dachten dat ze onder jouw league waren... O-)
  donderdag 14 april 2011 @ 23:17:28 #124
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95521378
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef JiggyJ het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar ex' en ( de dumpende kant) zitten over het algemeen niet echt meer te wachten op inside jokes, ze willen juist afstand nemen en meestal als je met dit soort dingen komt zal die ex denken pff daar heb je hem/ haar weer...

Daarnaast vind ik het gewoon niet echt een geschikte tekst om te sturen naar een ex, tenzij je dus wel er alles aan wil doen om die ex terug te krijgen, maar je geeft aan dit niet te willen...

Begrijp dat ik probeer te helpen he, en ik (net zoals ieder ander hier) weet niemands situatie goed genoeg om er een eenduidig antwoord over te kunnen geven, maar probeer alleen voor jezelf wel zeker te stellen met welk motief je handelt..
Ik zei mezelf toen ook altijd dat het gewoon vriendschappelijk bedoeld was, maar als ik het nu teruglees denk ik goh hoe dik kun je het er bovenop leggen... En als ik mijn posts van een paar maanden geleden nog wel eens teruglees dan zie ik gewoon nog de hoop in elke zin terugkomen...

Misschien is dit natuurlijk helemaal niet van toepassing, doe dan maar alsof je mn geblaat nooit hebt gelezen :D
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. En natuurlijk wil ik er alles aan doen om haar terug te krijgen, maar ik ga het niet doen. Want ik weet dat het een fantasie is, en dat ik 3 keer eerder alles gedaan heb om haar terug te krijgen (met succes) - maar dat het niet werkte. Bovendien heeft ze me nu uit haar leven geknikkerd.

Ik ga hierna ook niets meer sturen in welke vorm dan ook, het was echt een vaarwel. Als je 3 keer je relatie gelijmd hebt, heb je dat je aan de ene kant elke keer nog meer aan elkaar vastzit, maar aan de andere kant dat je elke keer nog meer merkt dat het niet werkt. Dat heeft uiteindelijk tot de situatie geleid waarin ik het met haar uitmaakte, maar toch niet serieus, zij toen met mij, maar toch niet serieus, en dat een paar keer, tot het niet meer te houden was en we de meest verschrikkelijke dingen gezegd hebben en de meest pijnlijke houdingen aangenomen hebben tegenover elkaar.

Dus nu kunnen we niet met elkaar door een deur en zullen dat ook niet meer kunnen, het is gewoon te kapot. Ontzettend zonde, want we hadden ondanks de moeilijkheden wel een echte zielsband. Aan de andere kant konden we elkaar daarom ook ZO veel pijn doen, waardoor het ZO kapot kon gaan. Er is bij ons beiden iets gebroken. Zij is wat dat betreft een steviger persoon dan ik, en kiest haat als oplossing om verder te kunnen. Zij heeft ook een iets steviger sociaal netwerk om op terug te vallen en is absoluut de meest aantrekkelijke meid die ik ken (ook zonder roze bril) - heeft absoluut geen moeite met aandacht krijgen van mannen en zal dat zeker gebruiken om over mij heen te komen. Tilt over het algemeen ook minder zwaar aan dingen dan ik en kan sowieso makkelijker loslaten.

Zie het zo: zij lijkt op een zen-boeddhist, ik op een jood bij de klaagmuur. Als je snapt wat ik bedoel.

Maar ik kan haar niet haten, ondanks dat ze mij ook ontzettend pijn deed met haar houding vaak. Dus ik zoek een andere manier van uiten, en het begint met haar echt vaarwel zeggen, er tussen uit te gaan, en dan een nieuwe baan en mijn studie weer bijspijkeren zodat ik weer mijn eigen persoon ben en niet half mijn ex.

Dus wat betreft die 'inside joke' - het is toch het laatste wat ze van me zal horen.

[ Bericht 3% gewijzigd door TrsK op 14-04-2011 23:21:47 (oeps en oeps) ]
  donderdag 14 april 2011 @ 23:21:07 #125
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95521575

[ Bericht 100% gewijzigd door TrsK op 14-04-2011 23:21:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')