abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95495941
je hebt helemaal gelijk, bij mij is het ook gewoon een uiting van pure frustatie omdat ik het gevoel heb dat die jongen me gebruikt heeft, snappie, maar door met jullie te praten wordt het me steeds duidelijker dat ik het moet afsluiten
pi_95496069
liefdesverdriet sucks, wie is het er mee eens ?
pi_95496079
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef missconfessions het volgende:
je hebt helemaal gelijk, bij mij is het ook gewoon een uiting van pure frustatie omdat ik het gevoel heb dat die jongen me gebruikt heeft, snappie, maar door met jullie te praten wordt het me steeds duidelijker dat ik het moet afsluiten
Mevrouw, die jongen heeft je niet gebruikt! Die jongen dacht wauw een oudere dame (blijkbaar nog goed in haar vel) die op mij valt!! Logisch dat hij daar dan voor gaat... alleen heel normaal dat hij geen echte normale relatie kan kan gaan met je. Het was voor hem 1 groot avontuur.

Jongens zijn niet snel volwassen dus een jongen van 18 zal niet echt een serieuse partij voor jou kunnen zijn of heb ik het nu heel erg mis?
pi_95496283
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:21 schreef missconfessions het volgende:
Ik ben ook nog jong. Scheld me de huid vol als je daardoor beter voelt. :D
Ik uit het meestal op mijn deur waar nu helaas een gat in zit. Was mijn zus niet zo blij mee haha.
Toch als ik dat gat nu zie, is het elke keer een herinnering aan de pijn die mijn ex mij heeft toegediend maar het ik zie het nu positief. Het laat me inzien dat ik me niet zo één, twee, drie moet geven aan iemand en dat vertrouwen iets heel belangrijks is.

Ze kan wel zeggen dat ze van me houd (woensdag) maar gevoelloos als ze is dumpt ze me 4 dagen (zondag) later. Vroeg me een tijdje af of ze wel ooit van gehouden heeft. _O-
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95496287
nou meneer, dat vind ik nu echt een compliment. Ik heb wel wat bereikt in mijn leven en niet op mijn bekkie gevallen. Daarbij ben ik gewoon wie ik ben en doe me niet anders voor, misschien is die zich daarom wel rot geschrokken.
pi_95496346
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:23 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

Jongens zijn niet snel volwassen dus een jongen van 18 zal niet echt een serieuse partij voor jou kunnen zijn of heb ik het nu heel erg mis?
Het kan wel, maar ik denk dat die jongens niet snel met haar (of elke andere vrouw) naar bed gaan. Het is vaak niet en/en, maar of/of. Of je hebt een jongen die je helemaal sufneukt maar snel de benen neemt, of je hebt er eentje die niet zo snel het bed in duikt maar die wel goed relatiemateriaal is.

Uitzonderingen zullen dungezaaid zijn.
pi_95496489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik uit het meestal op mijn deur waar nu helaas een gat in zit. Was mijn zus niet zo blij mee haha.
Toch als ik dat gat nu zie, is het elke keer een herinnering aan de pijn die mijn ex mij heeft toegediend maar het ik zie het nu positief. Het laat me inzien dat ik me niet zo één, twee, drie moet geven aan iemand en dat vertrouwen iets heel belangrijks is.

Ze kan wel zeggen dat ze van me houd (woensdag) maar gevoelloos als ze is dumpt ze me 4 dagen (zondag) later. Vroeg me een tijdje af of ze wel ooit van gehouden heeft. _O-
Dat kan nog erger, ik heb toendertijd per ongeluk uit frustratie mijn televisie gemold. :X
pi_95496503
geef mij zo n vrouw! :D
pi_95496516
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

net zoals bij derptiedurp denk ik dat die meiden weten dat jullie helemaal voor ze gaan en dan is het makkelijk om te zeggen dat je van iemand houdt, want je weet toch waar de zwakke plekken zitten. Maak jezelf weer aantrekkelijk door ook met anderen te praten, uit te gaan en je leven weer op te pakken, dan moet ze weer voor je vechten, jagen. Eten van de verboden vrucht is toch het lekkerste.
pi_95496589
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat kan nog erger, ik heb per ongeluk uit frustratie mijn televisie gemold. :X
Dat gaat wel heel ver, vind ik. Dan kan ik nog zo gefrustreerd zijn, ik zou toch vele malen gefrustreerder raken van de rekening achteraf dan dat het me opluchting geeft.
pi_95496599
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het kan wel, maar ik denk dat die jongens niet snel met haar (of elke andere vrouw) naar bed gaan. Het is vaak niet en/en, maar of/of. Of je hebt een jongen die je helemaal sufneukt maar snel de benen neemt, of je hebt er eentje die niet zo snel het bed in duikt maar die wel goed relatiemateriaal is.

Uitzonderingen zullen dungezaaid zijn.
helemaal waar, want we hebben in 3 weken misschien 2 keer geneukt (wat een kutwoord), hij vertelde me zelfs dat hij van me hield en dat hij niet persé met me naar bed wilde, alleen als ik dat zelf wilde
pi_95496666
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef Pinguino81 het volgende:
geef mij zo n vrouw! :D
nee liefje, jij moet eerst je ex goed verwerken, maar je bent een echte schat, dus dat gaat je lukken !!!!!!!!!!!!
pi_95496698
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel ver, vind ik. Dan kan ik nog zo gefrustreerd zijn, ik zou toch vele malen gefrustreerder raken van de rekening achteraf dan dat het me opluchting geeft.
Het was wel een ongelukje haha, ik liep niet als een idioot op dat ding in te slaan. Ik was aan het telefoneren, een zwaar frustrerend gesprek met mijn ouders over mijn ex. Uit woede en verdriet gooide ik de telefoon op de grond. Maar goh, dat ding bouncde toch lekker recht tegen het beeldscherm van mijn televisie aan. :') Je zag niets maar toen ik hem aanzettte.. naja.
pi_95496715
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat kan nog erger, ik heb toendertijd per ongeluk uit frustratie mijn televisie gemold. :X
Als ik dat doe ga ik echt zo hard janke.. nogal dure tv namelijk. hahaha
Angermanagement training nodig?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95496803
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:35 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Als ik dat doe ga ik echt zo hard janke.. nogal dure tv namelijk. hahaha
Angermanagement training nodig?
Haha, krijg geen vekeerd beeld van me, heb het al uitgelegd hierboven. :P

Ik was er zelf ook niet al te blij mee toen ik het zag. :')
pi_95496834
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef missconfessions het volgende:

[..]

helemaal waar, want we hebben in 3 weken misschien 2 keer geneukt (wat een kutwoord), hij vertelde me zelfs dat hij van me hield en dat hij niet persé met me naar bed wilde, alleen als ik dat zelf wilde
Niet dat ik hem ken of dat alle mannen hetzelfde zijn, maar dat laatste zal denk ik niet helemaal waar zijn natuurlijk. Als ik dit op mezelf betrek dan ben ik gekke Henkie dat ik sex met iemand weiger die ik aantrekkelijk vind. Ik zal daar dan ook niet over liegen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die jongen echt sex met jou niet had gewild. Wellicht dacht hij dat zeggen dat het alleen moest als jij het wilde de kansen zou vergroten.

Of hij is echt heel integer, maar die mannen zijn zo mogelijk nog dunner gezaaid.
pi_95496948
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet dat ik hem ken of dat alle mannen hetzelfde zijn, maar dat laatste zal denk ik niet helemaal waar zijn natuurlijk. Als ik dit op mezelf betrek dan ben ik gekke Henkie dat ik sex met iemand weiger die ik aantrekkelijk vind. Ik zal daar dan ook niet over liegen, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die jongen echt sex met jou niet had gewild. Wellicht dacht hij dat zeggen dat het alleen moest als jij het wilde de kansen zou vergroten.

Of hij is echt heel integer, maar die mannen zijn zo mogelijk nog dunner gezaaid.
ja zal het nooit weten, ben helaas gedumpt voor een jongere versie, dat is tenminste wat ie zegt!
pi_95497072
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:40 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja zal het nooit weten, ben helaas gedumpt voor een jongere versie, dat is tenminste wat ie zegt!
Dat is hard, maar helaas wel waar het anders toch op neer was gekomen. Velen hebben het al gezegd, maar als het wel iets was geworden...Jij wordt er niet jonger op en hij heeft nog een heel leven voor zich. Hij was vanzelf gaan twijfelen aan het leeftijdsverschil.

Als je nog eens iets jongers wil, doe het dan alleen voor de seks en probeer je niet teveel te binden. De succeskans is nu eenmaal klein ;(
  donderdag 14 april 2011 @ 16:44:20 #94
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95497139
Iemand die je vertelt dat ie van je houdt binnen drie weken moet je ook niet serieus nemen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95497496
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef goofy_goober het volgende:
Iemand die je vertelt dat ie van je houdt binnen drie weken moet je ook niet serieus nemen.
ekt he...

kalverliefde noemen we dat!
pi_95498527
heb ook tegen hem gezegd, dat 'houden van' wel heel heftig is en gevraagd of die wel snapte wat hij zei, waarop hij aangaf dat 'hij op zijn manier van mijn hield, vooral om wie ik ben en niet om de seks of wat dan ook'. Kom op mannen, dat zou toch wel kunnen, ben niet helemaal een 'bitch' hoor.
pi_95498604
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is hard, maar helaas wel waar het anders toch op neer was gekomen. Velen hebben het al gezegd, maar als het wel iets was geworden...Jij wordt er niet jonger op en hij heeft nog een heel leven voor zich. Hij was vanzelf gaan twijfelen aan het leeftijdsverschil.

Als je nog eens iets jongers wil, doe het dan alleen voor de seks en probeer je niet teveel te binden. De succeskans is nu eenmaal klein ;(
Kijk en dat is nu het verschil tussen een man en vrouw, ik kan geen seks hebben zonder gevoel. Ik kan me pas geven als het ook 'geestelijk' klikt met een man. En volgens mij kunnen mannen wel seks hebben zonder een geestelijke klik.
pi_95499111
quote:
Op donderdag 14 april 2011 16:27 schreef Mc.Chicken het volgende:

Nou mijn ex; Ik wil graag samenwonen en heel graag kinderen met jou....de volgende dag maakte ze het uit!

Als iemand nu tegen mij zou zeggen ik hou van jou, wil je nooit meer kwijt enzenz...dan gaan mijn haren al recht over eind staan, geloof daar niet meer in...en ja, ik vraag me ook af, als ze echt van mij heeft gehouden....
pi_95499275
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Kijk en dat is nu het verschil tussen een man en vrouw, ik kan geen seks hebben zonder gevoel. Ik kan me pas geven als het ook 'geestelijk' klikt met een man. En volgens mij kunnen mannen wel seks hebben zonder een geestelijke klik.
Niet allemaal, ik heb vrienden die dat niet kunnen (dat zeggen ze althans). Ik heb er zelf geen probleem mee. Maar ook mannen gaan zich binden aan seks, en daarvoor hoeft het echt niet vaak te gebeuren. Maar een- of tweemalig moet zeker gaan zonder enige emotionele band voor veel mannen.
pi_95500255
Godsamme, nog snel ff neerzetten dat ik mijn ex vandaag wel echt heel erg mis. ;( Weet niet waarom nu opeens, maargoed. Doorzetten! Al heb ik echt zin om hem te smsen maar dat ga ik niet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')