abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 15:19:43 #51
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95493029
Jeuh. Morgenochtend vroeg het vliegtuig in (met mijn reistas die ik van mijn ex gekregen heb voor kerst :{, voor de reizen die we nog zouden maken.. maargoed). Klein beetje weer aan het opkrabbelen na mijn terugval van deze week. Begin ergens een heel klein stukje besef te hebben dat ze voorgoed uit mijn leven gewandeld is en dat ik het moet accepteren. Hoop dat dat zich voortzet gedurende de komende 9 dagen verblijf aan de andere kant van de oceaan..

Een serieuze relatie zie ik mijzelf de komende 2 jaar niet aangaan. Heb zo ontzettend veel te verwerken dat die toch voorlopig gedoemd zijn te mislukken. Heb wel opeens 2 mogelijkheden voor een nieuwe baan, mooie offset voor de studievertraging die ik opgelopen heb door de tentamenperioden die ik verkloot heb door verdriet en ruzies tijdens de relatie. Ergens begint het door te komen dat ik wel weer op mijn benen terecht zal komen, dat ik niet voor altijd een fladderend blaadje zal zijn en dat ik op een gegeven moment mijn basis wel weer zal terugvinden.
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95493071
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:13 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Dat gevoel verdwijnt heel snel ;). Momenteel zou ik willen dat mijn relatie maar 3 weken geduurd had, dan zou ik hier nu niet meer posten waarschijnlijk. Ik heb een relatie van 2 jaar die is stukgelopen. Nu al een half jaar geleden en ik zit er nog steeds mee af en toe. Dat soort dingen hakt er veel harder in, geloof me.
ja, ik snap wat je zegt, heeft ze nog gevoelens voor je?
pi_95493243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ik loop zelfs hier net een blauwtje bij missconfessions :')

maar komt goed! :)
1 tip van een 'oud wijf', blijf jezelf bij vrouwen en je bereikt het beste resultaat. Vrouwen vallen vooral op lieve, eerlijke mannen (en jongens). Dat gebeurde mij namelijk met dat broekie!
pi_95493300
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:16 schreef Pinguino81 het volgende:

[..]

ik loop zelfs hier net een blauwtje bij missconfessions :')

maar komt goed! :)
Haha, maak je maar geen zorgen.
Er is nu weer ruimte voor iemand anders :D denk daar maar gewoon aan.
Iemand die velen malen beter is dan je ex :9
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95493309
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:23 schreef missconfessions het volgende:

[..]

1 tip van een 'oud wijf', blijf jezelf bij vrouwen en je bereikt het beste resultaat. Vrouwen vallen vooral op lieve, eerlijke mannen (en jongens). Dat gebeurde mij namelijk met dat broekie!
dat klopt vrouwen vallen meer op innerlijk dan mannen denken. LB die spierbundels etc
pi_95493324
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef TrsK het volgende:
Jeuh. Morgenochtend vroeg het vliegtuig in (met mijn reistas die ik van mijn ex gekregen heb voor kerst :{, voor de reizen die we nog zouden maken.. maargoed). Klein beetje weer aan het opkrabbelen na mijn terugval van deze week. Begin ergens een heel klein stukje besef te hebben dat ze voorgoed uit mijn leven gewandeld is en dat ik het moet accepteren. Hoop dat dat zich voortzet gedurende de komende 9 dagen verblijf aan de andere kant van de oceaan..

Een serieuze relatie zie ik mijzelf de komende 2 jaar niet aangaan. Heb zo ontzettend veel te verwerken dat die toch voorlopig gedoemd zijn te mislukken. Heb wel opeens 2 mogelijkheden voor een nieuwe baan, mooie offset voor de studievertraging die ik opgelopen heb door de tentamenperioden die ik verkloot heb door verdriet en ruzies tijdens de relatie. Ergens begint het door te komen dat ik wel weer op mijn benen terecht zal komen, dat ik niet voor altijd een fladderend blaadje zal zijn en dat ik op een gegeven moment mijn basis wel weer zal terugvinden.
^O^
pi_95493430
Kom toch nog ff buurten hier, lees nog steeds met plezier jullie verhalen. Niet leedvermaakplezier, maar gewoon omdat het interessant is om te kijken hoe mensen ermee omgaan.

Ik heb overigens mijn ex definitief gekoppeld aan haar scharrel. Ze is dol op hem, dat kan ik zien, maar had nogal wat bezwaren. Ik heb haar gezegd dat zonder relatie en met alleen maar af en toe sex er geen drijfveer is voor hem om te veranderen dus dat een relatie beginnen de kans is voor hem om te bewijzen dat ze echt bij elkaar passen. Tot op heden gaat dat heel goed en daar ben ik best blij om.

Wat me soms nog wel een beetje bevreemdt is dat ze haar hele hebben en houden wel bij mij neerlegt. Ik ben wel helemaal over haar heen dus geef haar natuurlijk goedbedoelde adviezen (hij is echt een toffe gast dus ik hoop gewoon dat het slaagt en dat ze niet in dezelfde valkuilen loopt als bij mij) maar toch voelt het raar. Ze zegt dat ze hem nog niet genoeg vertrouwt om beslommeringen in die relatie met hem te bespreken en vraagt vaak advies. Ik voel me er niet slecht onder en zoek er niets achter, alleen voelt het wel een beetje 'out of place'. Ik denk ook dat ze het beter wil doen en niet in dezelfde sleur wil raken als met mij. Ik ken haar natuurlijk wel goed na 11 jaar dus het kan zijn dat ze daarom bij mij komt vragen hoe ze bepaalde zaken aan moet pakken.

Voor diegenen die het verhaal niet gevolgd hebben: zij is bij mij weg omdat het lustgevoel weg is, en zonder lust geen relatie. We trekken nog wel met elkaar op, zien elkaar wekelijks voor een biertje in de kroeg enzo. Geen vreemde gevoelens van beide kanten.
pi_95493442
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ja, ik snap wat je zegt, heeft ze nog gevoelens voor je?
Jazeker, elke keer als we elkaar zien is de aantrekkingskracht toch nog te groot om van elkaar af te blijven. Gisteren ben ik ook nog even bij haar langs geweest om haar te helpen iets te installeren op haar computer (zo goed ben ik dan wel weer) en terwijl ik daar zit te wachten terwijl het programma zich installeert word ik van achter beslopen en voel ik ineens twee zachte lippen in mijn nek. En tjah dan ben ik alweer verkocht :') .. Komt nog bij dat we over alles nog steeds enorm goed met elkaar kunnen praten. Maar goed, zij wil niet, dus dan wordt het ook niks.

Ik ga haar ook niet dwingen want dan schrik ik haar helemaal af. Ik ga echter wel gewoon door met mn eigen leven, dus als een andere meid mijn pad kruist die ik zie zitten, dan ga ik daar gewoon achteraan.
pi_95494110
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:27 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Jazeker, elke keer als we elkaar zien is de aantrekkingskracht toch nog te groot om van elkaar af te blijven. Gisteren ben ik ook nog even bij haar langs geweest om haar te helpen iets te installeren op haar computer (zo goed ben ik dan wel weer) en terwijl ik daar zit te wachten terwijl het programma zich installeert word ik van achter beslopen en voel ik ineens twee zachte lippen in mijn nek. En tjah dan ben ik alweer verkocht :') .. Komt nog bij dat we over alles nog steeds enorm goed met elkaar kunnen praten. Maar goed, zij wil niet, dus dan wordt het ook niks.

Ik ga haar ook niet dwingen want dan schrik ik haar helemaal af. Ik ga echter wel gewoon door met mn eigen leven, dus als een andere meid mijn pad kruist die ik zie zitten, dan ga ik daar gewoon achteraan.
ja, maar dat is denk ik het probleem, ze voelt waarschijnlijk dat jij haar nog graag wilt en dat maakt je minder aantrekkelijk, lekker om effe tussendoor mee te 'klooien' (niet rottig bedoeld), maar er echt voor vechten hoeft ze niet. Moment dat ze weet dat je eventueel ook nog voor andere meiden open staat of misschien zelfs wel echt weer iemand anders in je leven hebt, realiseert ze zich pas wat ze kwijt is. Je moet (je moet natuurlijk niets) jezelf weer aantrekkelijk maken, laat haar maar vechten voor je ipv dat je op elk moment voor haar beschikbaar bent. Sterkte in ieder geval, maar zo te zien, ben je een leuke knul (avatar is toch van jou denk ik), dus zal het je niet veel moeite kosten om weer een leuke lieve meid tegen te komen, die je helemaal ziet zitten.
pi_95494345
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Je klinkt echt als een desperate housewive die zich koste wat het kost wil bewijzen dat ze lekker is en dat ze jonge kerels kan krijgen. Hoelang heeft het geduurd? 3 weken? En als het echt zo is dat je met je vingers kunt knippen, waarom doe je dat dan niet om eroverheen te komen?

Ik zou zeggen laat je lekker nemen door iemand van een jaar of twintig en ga dan lekker verder.

With all do respect.
goh wat leuk, kijk je ook naar desperate housewives, is mijn favoriete serie ;)
pi_95494896
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef missconfessions het volgende:

[..]

goh wat leuk, kijk je ook naar desperate housewives, is mijn favoriete serie ;)
Nee.
Ik kijk naar Two and a Half Men waar een oudere man jongere chicks played :D
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95495317
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:00 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Nee.
Ik kijk naar Two and a Half Men waar een oudere man jongere chicks played :D
liefdesverdriet doet echt pijn hé, jammer dat je je dan als een bitch gaat gedragen, over bitches gesproken, nog een paar armbandjes om en je kan een theekransje beginnen, arme gozer
  donderdag 14 april 2011 @ 16:12:16 #63
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95495487
Komop dames, laten we nou niet het topic gaan verneuken met kinderachtige sneren.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95495568
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef goofy_goober het volgende:
Komop dames, laten we nou niet het topic gaan verneuken met kinderachtige sneren.
helemaal mee eens !
pi_95495604
sorry dacht dat mcchicken een man was ?
pi_95495665
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:14 schreef missconfessions het volgende:
sorry dacht dat mcchicken een man was ?
"Dames" was ook als een sneer bedoeld :P.. Voor Mc.Chicken dan.
pi_95495699
ooooo echt!
pi_95495732
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:09 schreef missconfessions het volgende:

[..]

liefdesverdriet doet echt pijn hé, jammer dat je je dan als een bitch gaat gedragen, over bitches gesproken, nog een paar armbandjes om en je kan een theekransje beginnen, arme gozer
Ik zie wel een beetje hoe jij bent.. vind het niet gek dat meneer van 18 het hazenpad heeft gekozen.
Nu hou ik wel op. Blijf jij maar lekker in de bubbel waar je inzit. Heb ik er tenminste geen last van.
Succes nog!
pi_95495782
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:12 schreef goofy_goober het volgende:
Stelde alleen maar mijn favoriete serie.. maar snap het wel.
Sorry Goofy :D
pi_95495787
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:17 schreef Mc.Chicken het volgende:

[..]

Ik zie wel een beetje hoe jij bent.. vind het niet gek dat meneer van 18 het hazenpad heeft gekozen.
Nu hou ik wel op. Blijf jij maar lekker in de bubbel waar je inzit. Heb ik er tenminste geen last van.
Succes nog!
Nou nou.. Was dat nou echt nodig?
pi_95495808
ik lach me echt dood om je boze reactie's, maar volgens mij zit je hart wel op de goede plek, als ik eerdere topics van je lees, zullen we de strijdbijl begraven ?
pi_95495848
lol

*O*
pi_95495892
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef missconfessions het volgende:
ik lach me echt dood om je boze reactie's, maar volgens mij zit je hart wel op de goede plek, als ik eerdere topics van je lees, zullen we de strijdbijl begraven ?
Ik vind het prima. Ik weet niet of dat wel zo is maar probeer wel te helpen.
Die klote bubbel moet even doorbroken worden zodat je weer vrij bent. Dan voel je je gelijk een stuk lekkerder.

Hierin blijven hangen heeft gewoonweg geen zin.
pi_95495906
Beetje ontopic weer graag als het kan? Liefdesverdriet is al erg genoeg, en dan in dit topic ook nog gaan bitchen op elkaar? Where is the love people!
pi_95495927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef DerptieDurp het volgende:
Beetje ontopic weer graag als het kan? Liefdesverdriet is al erg genoeg, en dan in dit topic ook nog gaan bitchen op elkaar? Where is the love people!
Ik was alweer ontopic :)

Maak je geen zorgen.

Love you all :* :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')