SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 98% gewijzigd door STING op 14-04-2011 10:20:40 ]
Noquote:
Dat is toch easy op een mobiel? Je hebt een iPhone!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is toch easy op een mobiel? Je hebt een iPhone!
Geef me nog even een paar dagen, ik moet de mentale kracht vinden om de boodschap over te brengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Minder Shay, meer uitslag van de sollicitatie Nebo
quote:
die eerstequote:
Gefeliciteerd en wat disjfa zegtquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef badboynova het volgende:
Old dirty bastard in tha house
32 jaar alweer
Ik mag in de spits, in de auto. Boehoe.quote:
Heerlijk ontspannen eerste klas zitten is toch niet erg?quote:Op donderdag 14 april 2011 07:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag in de spits, in de auto. Boehoe.
quote:
........ .quote:Op donderdag 14 april 2011 07:44 schreef Misan het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannen eerste klas zitten is toch niet erg?
quote:
Thank youquote:
OUWEquote:Op donderdag 14 april 2011 08:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Thank you
Maar deze ouwe lul is net zo vers als toen hy voor het eerst gebruikt werd
Whehehe, feliquote:Op donderdag 14 april 2011 08:14 schreef badboynova het volgende:
Maar deze ouwe lul is net zo vers als toen hy voor het eerst gebruikt werd
Ik gun het je ouwe! gratzquote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef badboynova het volgende:
Ik voel een volgende TT aankomen "Waar ouwe lullen worden begeerd door 18 jarige chicks"
Dat kan sensuelerquote:
Wat heb je gekregen om dat terug te krijgenquote:
quote:
quote:
quote:
koffiequote:Op donderdag 14 april 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen om dat terug te krijgen
Als dat al genoeg is.quote:
Dat heb ik heel de week al :/. Kom amper vooruit.quote:
* Reintji denkt terug aan de tijd dat een studiegenootje met een katja-ochtendstem zijn voicemail had ingesproken..quote:
Ik weet wel een goede wakkerword oefeningquote:
achter de wijven aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Nebo het volgende:
Ik kom net lekker uit mijn bed rollen, wat zal ik eens gaan doen vandaageven wat surfen voor vakanties, gamen, misschien even nieuwe kleertjes zoeken in de stad. Als er maar geen studieboeken in het spel zijn
quote:
Hoe lang kun je nu uit de studieboeken blijven?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef Nebo het volgende:
Ik kom net lekker uit mijn bed rollen, wat zal ik eens gaan doen vandaageven wat surfen voor vakanties, gamen, misschien even nieuwe kleertjes zoeken in de stad. Als er maar geen studieboeken in het spel zijn
Heb ik iets gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef badboynova het volgende:
Iedereen alvast bedank voor de felicitaties
Ben een old dirty bastard gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist
Gefeliciteerd BBN
ik heb het nooit moeilijk gevonden om uit de studieboeken te blijvenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe lang kun je nu uit de studieboeken blijven?
Ik moet aankomende periode o.a. wetenschappelijk onderzoek doen wat moet bestaan uit een experiment
Was je toch alquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ben een old dirty bastard geworden
Geen problemen meequote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het nooit moeilijk gevonden om uit de studieboeken te blijven
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het nooit moeilijk gevonden om uit de studieboeken te blijven
Anderhalve weekquote:Op donderdag 14 april 2011 11:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe lang kun je nu uit de studieboeken blijven?
Ik moet aankomende periode o.a. wetenschappelijk onderzoek doen wat moet bestaan uit een experiment
Dat is best te doen toch? SPSS is een eitje, ziet er enger uit dan dat het is. Kwestie van wat knopjes indrukken en SPSS doet de restquote:Op donderdag 14 april 2011 11:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik lees net dit op natschool:
Het experiment is gericht op:
de fysieke conditie van derdejaars studenten fysiotherapie en de relatie met leeftijd, BMI, geslacht, sporten, hartslag en ervaren kortademigheid
En daarnaast lees ik dat we een workshop spss krijgen, de horror!
Je bent de eerste die dat zegt haha. Normaal gesproken trekt iedereen een heel vies gezicht als het woord spss valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is best te doen toch? SPSS is een eitje, ziet er enger uit dan dat het is. Kwestie van wat knopjes indrukken en SPSS doet de rest
Oh nu werk ik al, maar moet nog wel elke keer al die Microsoft certificaten halen enzo, en die boeken zijn ook zo dikquote:
gratzquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat zegt haha. Normaal gesproken trekt iedereen een heel vies gezicht als het woord spss valt.
Maar ik vind wetenschappelijk onderzoek en statistiek zo ontzettend saai, ik doe liever iets actiefs![]()
Oeh trouwens lees net dat ik mijn tentamen gehaald heb![]()
![]()
![]()
![]()
Saaie statistiekjes zijn nou eenmaal de basis van de actieve dingen die je wil doen, it sucksquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Je bent de eerste die dat zegt haha. Normaal gesproken trekt iedereen een heel vies gezicht als het woord spss valt.
Maar ik vind wetenschappelijk onderzoek en statistiek zo ontzettend saai, ik doe liever iets actiefs![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn we toch goede studenten he!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Saaie statistiekjes zijn nou eenmaal de basis van de actieve dingen die je wil doen, it sucksIk heb er ook een hekel aan om een heel verslag te bouwen om iets wat vrij aannemelijk is.
En gefeliciteerd, mijn tentamen van dinsdag was ook geslaagd met 46 van de 55 goed
MS Certificatenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nu werk ik al, maar moet nog wel elke keer al die Microsoft certificaten halen enzo, en die boeken zijn ook zo dik
Gratz!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
indeed..
heb er al paar maar moet er nog veul meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Tain het volgende:
Ik heb er nog geeneenIk ben MCSA 2003, maar doe al jaren niets meer met InfrastructureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel een goeie incentivequote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Achja hoe meer certificaten hoe meer salaris
meer salarisquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Achja hoe meer certificaten hoe meer salaris
Doen we snel nog een keertje een biertje ( mag het ook appelsap zijn om het in te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Gratz!
Happy happy joy joy!
Dan is het missen van een veel te duur biertje in de zon niet voor niets geweest
Nee, appelsap is uit den boze!!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Doen we snel nog een keertje een biertje ( mag het ook appelsap zijn om het in te halen.
Zijn leuke boeken, jaquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nu werk ik al, maar moet nog wel elke keer al die Microsoft certificaten halen enzo, en die boeken zijn ook zo dik
Gefeliquote:Op donderdag 14 april 2011 11:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bezig met 70-515 as we speak.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, appelsap is uit den boze!!
Elk ander sap is prima maar appelsap
Wat is er mis met appelsap?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, appelsap is uit den boze!!
Elk ander sap is prima maar appelsap
Ben geen fanquote:
Stockholm is fucking awesomequote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Nebo het volgende:
Ik heb net vluchten en hotels bekeken voor een weekje Stockholm, man wat een stad
Nice! Mocht ik nog een half jaar in het buitenland studeren, dan staat Stockholm op nummer 1 als ik in Europa blijfquote:Op donderdag 14 april 2011 14:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Stockholm is fucking awesome
Heb er een half jaar gestudeerd, toptijd!
Yeah man, die laptop is best ok! Goed te betalen ook!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nice! Mocht ik nog een half jaar in het buitenland studeren, dan staat Stockholm op nummer 1 als ik in Europa blijf
En wat zag ik op Facebook Spank, heb jij zo'n sexy laptop met curve van Samsung?
En ben je nu van je rugklachten af, of is die anatomische vormgeving alleen maar cosmetisch en aansluitend op je eigen sex appeal?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah man, die laptop is best ok! Goed te betalen ook!
Ies alleen cosmetisch, helaas heb ik nog steeds een bochel (maar wel een sexy bochel!)quote:Op donderdag 14 april 2011 14:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
En ben je nu van je rugklachten af, of is die anatomische vormgeving alleen maar cosmetisch en aansluitend op je eigen sex appeal?
levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |