Dat zekerquote:
Lees mijn OPquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Crank het volgende:
Een tv naar beneden gooien van 25meter hoogte, gaat het goed met je?
Mazzel dat er niet toevallig ineens wel iemand liep..
En welke heb ik dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Meddo het volgende:
als particulier afval, vuilnis of andere stoffen of voorwerpen buiten een daarvoor bestemde verzamelplaats op of in de bodem plaatsen, te storten, te werpen, uit te gieten, te laten vallen, te laten lopen of te houden, hetgeen:
- verontreiniging, beschadiging of onvoldoende afwatering van een weg tot gevolg heeft
100 euro
- aanleiding kan geven tot hinder of nadelige beinvloeding van het milieu
350 euro
als particulier huishoudelijk afval op de bodem werpen/laten vallen/laten lopen/ waardoor verontreiniging van de weg ontstaat
70 euro
Kun je het ook zien als de onderburen toevallig ook net op het balkon staan en hun hoofd over de reling steken?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Yaros het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Lees mijn OP
En daar loopt NOOIT iemand, en anders zie je het!
Nee, maar je gooit dat apparaat wel eerst 1 meter van je afquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Kun je het ook zien als de onderburen toevallig ook net op het balkon staan en hun hoofd over de reling steken?
Geen idee, maar die leken het meest op jouw situatie:quote:
Ik schat de eerste he, of heeft jou tv nog iets schadelijks achtergelaten voor het milieu.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef BlueMage het volgende:
Wat flikkerde van 't balkon?! En liep er iemand onder?
Nee die glasscherven zullen het probleem niet zijn. Het is niet dat er er 20 glasflessen of een kerncentrale ontploft is.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Yaros het volgende:
Nee, we hebben alles opgeruimd. Misschien liggen er nog ene paar glasscherven, is dat heel erg?
Iemand had wss de politie gebeld
Dus je bent gewoon net zo verantwoordelijk als de dader, misschien wel erger als aanstichter.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Yaros het volgende:
Ik heb gezegd dat hij de televisie van het balkon af kon gooien.
Daarnaast hebben we het wel opgeruimd...
Mooi excuus man, ga je dat ook geven als je iemand dood gooit met je geintjes? Josti..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Yaros het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Lees mijn OP
En daar loopt NOOIT iemand, en anders zie je het!
En Sinterklaas, wat weet je daarvan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij is ooit verteld dat wanneer een OvJ de boete bepaalt, dat het minimaal 350 euro bedraagt.
Zeg toch ook niet dat ik zeker weet dat het zo isquote:Op woensdag 13 april 2011 23:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En Sinterklaas, wat weet je daarvan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:16 schreef junkiexp het volgende:
Ik kan het wel begrijpen, gewoon een geintje als studenten.
Geen studenten letteren waarschijnlijkquote:
prachtige avatar CoExistquote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef CoExist het volgende:
Je krijgt gewoon de maximale straf.
240 uur taakstraf...
Tegen mij is geen proces verbaal gemaakt. Wel tegen mijn huisgenootquote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef CoExist het volgende:
Je krijgt gewoon de maximale straf.
240 uur taakstraf...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |