Ik ook van jouquote:
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Ik luister al 90 minuten naar ONZ-radio
Tuurlijk doe ik dat, ik post ook niet zulke posts als op een gegeven moment in GRTD stonden..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hou dan rekening met het feit dat we veel tijd en moeite in deze SC hebben gestoken om dit voor elkaar te krijgen. ARG7 = kwaliteits SC, net zoals het fobo
Ik ben daar aan het praten, hoor je me nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Even luisteren.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar aan het praten, hoor je me niet
Dat inderdaad jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..
Maar dat is mijn mening
Wie draait?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef dralion13 het volgende:
Ga in de douche in een hoekje zitten huilenquote:
Eens, het niveau was daar nou ook niet bijzonder hoog hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn was het niet zo dat het niveau daar hoog lag..maar het was gewoon altijd gezellig..
Maar dat is mijn mening
mij nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg allemaal nieuwe mensen hier omg deze ga ik negeren /autistische trekjes
Ja, alleen daarom luister ikquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar aan het praten, hoor je me niet
Misschien dat ik een beetje overreageerde, maar toen het onderwerp seks eenmaal tevoorschijn kwam was het wel dramatischquote:Op woensdag 13 april 2011 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk doe ik dat, ik post ook niet zulke posts als op een gegeven moment in GRTD stonden..
Maar dit niveau valt toch nog wel mee?
Niet doen, dat is niet liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg allemaal nieuwe mensen hier omg deze ga ik negeren /autistische trekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |