Dat is gewoon bezigheidstherapie.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef das_phantom het volgende:
Waarom noem je niet gewoon de namen van users waar je je aan ergert?
Het lijkt wel een natuurwet dat mensen grammaticale fouten maken wanneer ze klagen over de grammaticale fouten van een ander. Daarom is het ook slim om (zoals jij) 'quote:
Is hij al af?quote:
Je gaat hem wel maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen eerlijk gezegd
Bang dat ik mensen vergeetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je gaat hem wel maken? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
Goede klacht inderdaad. Die file-, kapotte spullen- en telecomproviderklachten hebben we wel gezien.
Jullie snappen het tenminstequote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef chroestjov het volgende:
Ja, vind dit toch wel een terechte klacht.
hoofdletterts achterwege laten, leestekens achterwege laten, ik neem aan dat je bedoelt dat we spelfouten wel blijven maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef sinepedraap het volgende:
hoofdletters, leestekens en spelfouten achter wegen te laten?
Mooi complimentquote:Op donderdag 14 april 2011 17:50 schreef Schijtmajoor het volgende:
Wow wat een geweldig paint! Jij bent duidelijk beter dan de rest
Dankje, maar dit is nog niks vergeleken met de topics van een paar jaar terugquote:Op donderdag 14 april 2011 17:50 schreef Schijtmajoor het volgende:
Wow wat een geweldig paint! Jij bent duidelijk beter dan de rest
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:42 schreef laffer het volgende:
graag verder on topic reageren op de OP
Jou ken ik ook nog wel van vroegâh, op een van mijn eerdere fok accounts. Jammer dat je mijn topic verkracht door over iets anders te gaan lullen i.p.v. daar gewoon een eigen topic voor te openen. Een echte KLB user zou dit natuurlijk wel moeten weten.. Beetje jammer ditquote:
zal wel een kuttopic geweest zijn danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Jou ken ik ook nog wel van vroegâh, op een van mijn eerdere fok accounts. Jammer dat je mijn topic verkracht door over iets anders te gaan lullen i.p.v. daar gewoon een eigen topic voor te openen. Een echte KLB user zou dit natuurlijk wel moeten weten.. Beetje jammer dit
Een typische KLB user wordt op z'n nummer gezet en geeft het topic de schuldquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zal wel een kuttopic geweest zijn dan
stfuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een typische KLB user wordt op z'n nummer gezet en geeft het topic de schuld
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voor als je even niks beters te melden hebt
Eerst moest ik bijna huilen omdat ik hier niet tussen sta, maar toen zag ik kaste 5 en was mijn dag weer goed.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hier nog niet eens gepost!
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. We zijn weer terug! Met trots presenteer ik u:
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 3 : Braddie, ManianMan, Biogarde, Schalks., Nikmans, Mr_Cooper, sciter
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
ach als je het lijstje zo ziet moet je blij zijn dat je er buiten staat.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst moest ik bijna huilen omdat ik hier niet tussen sta, maar toen zag ik kaste 5 en was mijn dag weer goed.
Dat sommige mensen er niet instaan betekent niet meteen dat ze geen baas zijn, ezel. Jij weet er trouwens niets van af, met je ban van 6 maanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
aids kaste
penisbaard/rectum in kaste 1 zetten maar splutje in 2 en pantsermuis nergens?
broddelwerk
harde woorden, en jezelf in kaste 1 zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat sommige mensen er niet instaan betekent niet meteen dat ze geen baas zijn, ezel. Jij weet er trouwens niets van af, met je ban van 6 maanden.
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:16 schreef leeell het volgende:
[..]
harde woorden, en jezelf in kaste 1 zetten
impliceren dat andere mensen jou in kaste 1 zouden zettenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft gemaakt.!
Baggerusers met een meningquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
impliceren dat andere mensen jou in kaste 1 zouden zetten
Alweer nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. We zijn weer terug! Met trots presenteer ik u:
De officiele KLB Kaste:
Kaste 1 : Rickokun, 9611Niels, Penisbaard, Broder, chroestjov, Skylark, afcajos, Rectum, Biefstuk, Chrizz2k, Bomil, HSG-BOMBER
Kaste 2 : o.us, GGMM, [KLB SC, behalve Lamon.], Splutje, CaptainCookie, Ludosanders, Dimens, ecktebaas, Stevenmac26, Opa_Bakkebaard, Trannellius, Drinky, Adelante, fairytalessuck
Kaste 4 : swarmahoer, kutkabouter, Netsplitter, leeell, geludistechnicus, amenth, Socios
Kaste 5 : Juicyhil, Maanvis, Goodluck_charm, Taartjeh, Phantomesse, linpunt, MYV
Mensen die in de commissie-klb-kaste-verkiezing-2011 hebben gezetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denken dat ik de enige ben die de kaste heeft gemaakt.!
HSG die zichzelf bovenaan plaatstquote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De officiele KLB Kaste:
stevenmac26 staat niet in kaste 1 hoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Shispeed het volgende:
[..]
HSG die zichzelf bovenaan plaatst![]()
Stevenmac die in kaste 1 staat![]()
Ameth die niet in de laagste kaste staat___!
voor de rest klopt ie wel aardig
He ik sta er niet bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De officiele KLB Kaste:
De bazen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De officiele KLB Kaste:
en waarom zou dat slecht zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 05:25 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet of ik blij ben met mijn kaste 2 selectie..
Omdat het niet kaste 1 isquote:Op vrijdag 15 april 2011 05:26 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
en waarom zou dat slecht zijn?
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef leeell het volgende:
aids kaste
penisbaard/rectum in kaste 1 zetten maar splutje in 2 en pantsermuis nergens?
broddelwerk
het dringt niet tot hem doorquote:Op vrijdag 15 april 2011 05:25 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet of ik blij ben met mijn kaste 2 selectie..
dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eerst moest ik bijna huilen omdat ik hier niet tussen sta, maar toen zag ik kaste 5 en was mijn dag weer goed.
Of je sluit dit topic gewoon? TS komt namelijk zelf ook niet met "goede" topics.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:59 schreef laffer het volgende:
is het nou echt zo moeilijk om het SC-en enigszins achterwege te laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |