Dat is gewoon bezigheidstherapie.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef das_phantom het volgende:
Waarom noem je niet gewoon de namen van users waar je je aan ergert?
Het lijkt wel een natuurwet dat mensen grammaticale fouten maken wanneer ze klagen over de grammaticale fouten van een ander. Daarom is het ook slim om (zoals jij) 'quote:
Is hij al af?quote:
Je gaat hem wel maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nog niet aan begonnen eerlijk gezegd
Bang dat ik mensen vergeetquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je gaat hem wel maken? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
Goede klacht inderdaad. Die file-, kapotte spullen- en telecomproviderklachten hebben we wel gezien.
Jullie snappen het tenminstequote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef chroestjov het volgende:
Ja, vind dit toch wel een terechte klacht.
hoofdletterts achterwege laten, leestekens achterwege laten, ik neem aan dat je bedoelt dat we spelfouten wel blijven maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef sinepedraap het volgende:
hoofdletters, leestekens en spelfouten achter wegen te laten?
Mooi complimentquote:Op donderdag 14 april 2011 17:50 schreef Schijtmajoor het volgende:
Wow wat een geweldig paint! Jij bent duidelijk beter dan de rest
Dankje, maar dit is nog niks vergeleken met de topics van een paar jaar terugquote:Op donderdag 14 april 2011 17:50 schreef Schijtmajoor het volgende:
Wow wat een geweldig paint! Jij bent duidelijk beter dan de rest
quote:Op donderdag 14 april 2011 17:42 schreef laffer het volgende:
graag verder on topic reageren op de OP
Jou ken ik ook nog wel van vroegâh, op een van mijn eerdere fok accounts. Jammer dat je mijn topic verkracht door over iets anders te gaan lullen i.p.v. daar gewoon een eigen topic voor te openen. Een echte KLB user zou dit natuurlijk wel moeten weten.. Beetje jammer ditquote:
zal wel een kuttopic geweest zijn danquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Jou ken ik ook nog wel van vroegâh, op een van mijn eerdere fok accounts. Jammer dat je mijn topic verkracht door over iets anders te gaan lullen i.p.v. daar gewoon een eigen topic voor te openen. Een echte KLB user zou dit natuurlijk wel moeten weten.. Beetje jammer dit
Een typische KLB user wordt op z'n nummer gezet en geeft het topic de schuldquote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zal wel een kuttopic geweest zijn dan
stfuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Een typische KLB user wordt op z'n nummer gezet en geeft het topic de schuld
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Voor als je even niks beters te melden hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |