SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
[ Bericht 42% gewijzigd door iwannabehigh op 13-04-2011 21:51:22 ]
Je wil haar geen rotgevoel geven? Maar jezelf wel? Prioriteiten bijstellen, nogmaals: zo leuk klinkt ze echt niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja alleen als ik wacht met reageren. Ik denk dat ik er mee kap maar wil haar ook geen rotgevoel geven.
Af en toe heb ik het idee dat dit hele topic op mij van toepassing is.
Ik weet niet of dit goed is, deze is van Supersoep, maar ik heb het niet echt gelezen. Veel te lang.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Oh ja, jullie waren nog aan het knutselen. Sorry.
Ik weet dat ik dom bezig ben, maar alsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wil haar geen rotgevoel geven? Maar jezelf wel? Prioriteiten bijstellen, nogmaals: zo leuk klinkt ze echt niet.
Heel goed gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit goed is, deze is van Supersoep, maar ik heb het niet echt gelezen. Veel te lang.
(Ik ga nu even douchen en iemand naar bed brengen, maar ik wil hier straks nog het eea over zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dom bezig ben, maar als
Ik het afkap heb ik niks meer.
S'avonds ga ik soms echt kapot van het alleen zijn.
Ik Kan niet wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
[..]
(Ik ga nu even douchen en iemand naar bed brengen, maar ik wil hier straks nog het eea over zeggen.)
Ben 'm al aan het samenvatten enzulks.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit goed is, deze is van Supersoep, maar ik heb het niet echt gelezen. Veel te lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals even de header. De background is weg, wat wel leuk is. Het zal een keuze worden tussen iets wat er ''serieus'' uitziet maar waar wellicht een wat luchtigere openingspost op volgt, of gewoon iets wat Crutch in elkaar heeft gezet.
Ik kies voor de mijne, het dekt de lading wat meer en het zou sowieso raar zijn mocht ik een andere kiezen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Supersoep op 13-04-2011 19:51:11 ]Ron Paul 2012
Ja sukkel, je wist toch dat in deel 40 de echte OP zou komen en zulks.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Waar ben ik aan begonnen. Kan iemand dit van me overnemen ofzo
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja sukkel, je wist toch dat in deel 40 de echte OP zou komen en zulks.
Nee, jij bent nu eenmaal de TSquote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
NeeWaarom nu pas, we zijn al 40 delen verder! Kan iemand dit niet van me overnemen ofzo?
Komt zij er weer aan met al haar kritiek. Mens..quote:Op woensdag 13 april 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jij bent nu eenmaal de TS
Pak de OP hier vandaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
NeeWaarom nu pas, we zijn al 40 delen verder! Kan iemand dit niet van me overnemen ofzo?
Gedaan. Bedankt, ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pak de OP hier vandaan.
http://wiki.fok.nl/index.php/R%26P/Versieren_op_latere_leeftijd
Mwah heb wel het een en ander verwijderd en aangepast, aangezien heb alleen maar ging over mannen die vrouwen willen versieren.quote:
Gelukkig behoor ik tot die groepquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah heb wel het een en ander verwijderd en aangepast, aangezien heb alleen maar ging over mannen die vrouwen willen versieren.
Dát noem je kritiek?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Komt zij er weer aan met al haar kritiek. Mens..
Stel je aan jongen. Stel je voor dat er een paar regels 'humor' instaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Dat vind ik nergens op slaan.
Want?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Je steekt toch ook geen vinger in de reet van weet ik veel wie, omdat niemand je dat heeft geleerd dat niet te doen.quote:
Oh, da's een goeie. Die kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef lipper het volgende:
[..]
Je steekt toch ook geen vinger in de reet van weet ik veel wie, omdat niemand je dat heeft geleerd dat niet te doen.
Ben blij dat ik ook iets heb kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, da's een goeie. Die kan er ook nog wel bij.
Dat is toch een grapje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Probleem vind ik een groot woord voor dit. Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Uhm, ja... maar dan heb je nog steeds een probleem toch?
Daar zou ik dan maar aan gaan werken, want humor is één van de belangrijkste dingen als je leuk gevonden wilt worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef lipper het volgende:
Ja normaal ben ik altijd de gene die grappen maakt die niemand snapt.
Wat eigenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Crutch het volgende:
Oh, TS, misschien nog wat nieuwe regels bij de opsommingen, doe ik dat in de wiki even.
Edit: of je copy/paste de OP opnieuw![]()
Wat een rocket science hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke, done. Dit doe ik sowieso nooit weer
Verschilt niet van vrouwen elders. Misschien ietwat minder zelfstandig.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Crutch het volgende:
Dit weekend gaan we een weekendje weg naar Zeeland.
Hoe zijn de vrouwen daar?
Daar zal je eerst mee moeten trouwen wil je scorenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Crutch het volgende:
Dit weekend gaan we een weekendje weg naar Zeeland.
Hoe zijn de vrouwen daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |