Dát noem je kritiek?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Komt zij er weer aan met al haar kritiek. Mens..
Stel je aan jongen. Stel je voor dat er een paar regels 'humor' instaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Dat vind ik nergens op slaan.
Want?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Je steekt toch ook geen vinger in de reet van weet ik veel wie, omdat niemand je dat heeft geleerd dat niet te doen.quote:
Oh, da's een goeie. Die kan er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef lipper het volgende:
[..]
Je steekt toch ook geen vinger in de reet van weet ik veel wie, omdat niemand je dat heeft geleerd dat niet te doen.
Ben blij dat ik ook iets heb kunnen toevoegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, da's een goeie. Die kan er ook nog wel bij.
Dat is toch een grapje.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef lipper het volgende:
Jezus punt 4 MOET eruit.
Probleem vind ik een groot woord voor dit. Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Uhm, ja... maar dan heb je nog steeds een probleem toch?
Daar zou ik dan maar aan gaan werken, want humor is één van de belangrijkste dingen als je leuk gevonden wilt worden.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef lipper het volgende:
Ja normaal ben ik altijd de gene die grappen maakt die niemand snapt.
Wat eigenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Crutch het volgende:
Oh, TS, misschien nog wat nieuwe regels bij de opsommingen, doe ik dat in de wiki even.
Edit: of je copy/paste de OP opnieuw![]()
Wat een rocket science hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke, done. Dit doe ik sowieso nooit weer
Verschilt niet van vrouwen elders. Misschien ietwat minder zelfstandig.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Crutch het volgende:
Dit weekend gaan we een weekendje weg naar Zeeland.
Hoe zijn de vrouwen daar?
Daar zal je eerst mee moeten trouwen wil je scorenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:52 schreef Crutch het volgende:
Dit weekend gaan we een weekendje weg naar Zeeland.
Hoe zijn de vrouwen daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |