Jaaaaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Zal ik ook eens naar de AutoRAI gaan om foto's te maken van mensen waarvan ik denk dat ze Fok!kers zijn, kijken hoeveel foto's uiteindelijk kloppen?
Je mag wel meerijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Betaal jij reiskosten en toegangskaartje dan?
Autistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Zal ik ook eens naar de AutoRAI gaan om foto's te maken van mensen waarvan ik denk dat ze Fok!kers zijn, kijken hoeveel foto's uiteindelijk kloppen?
Zater half 6 Ferrari FF, krijg je van mij ook een Burgerquote:
Ik wil ook liever kipquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Zater half 6 Ferrari FF, krijg je van mij ook een Burger
of ik jou, met je witte iphonequote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ga in 't weekend ook naar de autoRAI. Ik ga jou dan ook aanstaren als ik je spot
haha, nee, ik zag het toevallig op zijn scherm staanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gary_Oak stuurt mijn foto's door
Oke, zaterdag kom ik je ff opzoeken
Huh, zijn scherm? Welk scherm?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:22 schreef linpunt het volgende:
[..]
haha, nee, ik zag het toevallig op zijn scherm staan
kak, moet ik er ineens leuk uitzien.. op werk! waar ik ook nog meer dan 10 euro per uur voor betaald krijg
btw elmo, kip dus he
zijn laptopscher obvious, hij kan dan ook niet sneaky fappen als ik in de buurt ben.. I SEE EVERYTHING.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh, zijn scherm? Welk scherm?
Ach meid, gewoon dat autoRAI shirt rockenkomt wel goeed
Ken je Gary Oak irl dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef linpunt het volgende:
[..]
zijn laptopscher obvious, hij kan dan ook niet sneaky fappen als ik in de buurt ben.. I SEE EVERYTHING.
mogelijk werk ik ook voor een van de deelnemers daar
welke dag ben jij erquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ga in 't weekend ook naar de autoRAI. Ik ga jou dan ook aanstaren als ik je spot
Dan mag je wel veel uitroeptekens gebruiken, maar ik blijf BK rotzooi vinden hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef o.us het volgende:
[..]
BK-patat minderwaardig vinden aan nota bene KFC patat!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
KFC patat smaakt nergens naar, niet krokant, ze hebben gewoon inferieure patat aan de BK. De Mac ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan mag je wel veel uitroeptekens gebruiken, maar ik blijf BK rotzooi vinden hoor.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
KFC patat smaakt nergens naar, niet krokant, ze hebben gewoon inferieure patat aan de BK. De Mac ook.
alleen de curlydingen van BK zijn soort van vreetbaar.. frietjes van de Mac met macfrietsausquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
KFC patat smaakt nergens naar, niet krokant, ze hebben gewoon inferieure patat aan de BK. De Mac ook.
Krokante patat bij BK? Volgens mij mis ik iets.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Krokante patat bij BK? Volgens mij mis ik iets.
En onze enige Burger King is nu ook al een tijdje gonequote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Hendroit het volgende:
De klacht is natuurlijk dat wij hier in Zwolle helemaal geen KFC hebben
Zwolle.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:28 schreef Hendroit het volgende:
De klacht is natuurlijk dat wij hier in Zwolle helemaal geen KFC hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |