een tshirt van de auto raiquote:Op woensdag 13 april 2011 19:54 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Oke ik ben er Zaterdag, wat heb je aan ? Krijgt gij van mij een burgert !
Vooral daar naar toe gaan als je het weer uit wilt kotsen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad. Deugdelijke fastfoodpatat haal je alleen bij de BK.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
een tshirt van de auto rai
ik herken je wel, elmo pik ik zo uit 2000 man
BK-patat minderwaardig vinden aan nota bene KFC patatquote:Op woensdag 13 april 2011 20:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vooral daar naar toe gaan als je het weer uit wilt kotsen.![]()
KFC
maar ik werk morgen tot 7, dus kom me maar zoeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:02 schreef Echtjammer het volgende:
[..]we doen gewoon het volgende: half 6 bij de Ferrari FF, wat voor burger wil je? een Mc. Chicken ?
Morgen ben ik er nietquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar ik werk morgen tot 7, dus kom me maar zoeken.
neem een bucket KFC mee
tot hoe laat is dat eigenlijk? ik moet dan tot half 6 ook ja.. mhmmm.. KFC..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet
Zaterdag half 6 Ferrari FF en een bucket lekkere kippekes.
Ik ben heul geen negertquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
tot hoe laat is dat eigenlijk? ik moet dan tot half 6 ook ja.. mhmmm.. KFC..
in Arnhem staat er altijd een groepje negerts voor
Ik ga in 't weekend ook naar de autoRAI. Ik ga jou dan ook aanstaren als ik je spotquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef linpunt het volgende:
[..]
tot hoe laat is dat eigenlijk? ik moet dan tot half 6 ook ja.. mhmmm.. KFC..
in Arnhem staat er altijd een groepje negerts voor
Jaaaaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Zal ik ook eens naar de AutoRAI gaan om foto's te maken van mensen waarvan ik denk dat ze Fok!kers zijn, kijken hoeveel foto's uiteindelijk kloppen?
Je mag wel meerijdenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Betaal jij reiskosten en toegangskaartje dan?
Autistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Zal ik ook eens naar de AutoRAI gaan om foto's te maken van mensen waarvan ik denk dat ze Fok!kers zijn, kijken hoeveel foto's uiteindelijk kloppen?
Zater half 6 Ferrari FF, krijg je van mij ook een Burgerquote:
Ik wil ook liever kipquote:Op woensdag 13 april 2011 21:12 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Zater half 6 Ferrari FF, krijg je van mij ook een Burger
of ik jou, met je witte iphonequote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ga in 't weekend ook naar de autoRAI. Ik ga jou dan ook aanstaren als ik je spot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |