bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
Klopt wel bij TFM volgens mijquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haar naam is laura, een hele lieve meid, als ik in haar ogen kijk ben ik de weg heel even kwijt
dat moet ik ook nog hebben voor de 14dequote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Zal ik je m'n nummer even dmen?
Jaaaaaquote:
Daar zijn zoveel foute variaties op.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jeujquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
CeeAaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
geschorenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
Je hebt je baard eraf geschoren?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer
Lekker glad
Mijn gezichtje weer
quote:
quote:
nee scrubben gekkiesquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Gequote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt je baard eraf geschoren?
Laura, een wereld vol verdriet en verder weet ik het niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bij mijn Laura is dat zekersteweten meer dan waar
Flauwe mensen hier, niet op letten hoorquote:
[Single KSC'er mode]quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat eindigt meestal in rum met wat thee.
Ik ken wel wat hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Flauwe mensen hier, niet op letten hoor![]()
dat ookquote:
100% sure. Wat me er aan doet denken dat ik nog eens shure koptelefoons moet gaan testen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |