Net een maatje te groot.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef JAY-T het volgende:
Denk deze
[ afbeelding ]
Jammer dat je maat 43 zoekt, heb nog een paartje in maat 45 liggen, ongebruikt, die weg mogen
Deze antraciete zocht ik ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:27 schreef JAY-T het volgende:
Denk deze
[ afbeelding ]
Jammer dat je maat 43 zoekt, heb nog een paartje in maat 45 liggen, ongebruikt, die weg mogen
Ze zijn niet echt wit hehquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:08 schreef Ebbao het volgende:
Update: krijg net een belletje van een shop in Nijmegen die de witte janoskis in mijn maat heeft liggen: vanmiddag ophalen
Ik heb ze nu aan en ze zijn gewoon nice voor dit heerlijke weer. Lekker kleurtje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef Ebbao het volgende:
[..]
I know, had ze al eens gepast. Maar zo begrijpt de meute het iig.
Beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ze nu aan en ze zijn gewoon nice voor dit heerlijke weer. Lekker kleurtje.
wivah:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:25 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Beterik hoop rond 4 uur klaar te zijn met nakijken van theses, dan vol gas naar 24/7. What a great day!
No harm done. Het is een simpele chino. M'n #1 dry hangt nu buiten te luchten dus even wat anders vandaag.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik wil je niet beledigen maar tering je broek man
Sorry reactie van m'n kant was nogal onduidelijk. Ik bedoelde niet dat je broek lelijk is o.i.d. maar de manier waarop je hem draagt, zo opgevouwen waardoor het er nogal lomp uitziet icm. met die Janoski's.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
No harm done. Het is een simpele chino. M'n #1 dry hangt nu buiten te luchten dus even wat anders vandaag.
Ik snap het, maar ik vind het meevallen qua lompheid. Misschien omdat je alleen dit stuk ziet en het is een slim fit chino dus die valt niet helemaal mooi over de schoen vandaar iets hoger.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sorry reactie van m'n kant was nogal onduidelijk. Ik bedoelde niet dat je broek lelijk is o.i.d. maar de manier waarop je hem draagt, zo opgevouwen waardoor het er nogal lomp uitziet icm. met die Janoski's.
Aha. Dan zal dat het inderdaad wel zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik vind het meevallen qua lompheid. Misschien omdat je alleen dit stuk ziet en het is een slim fit chino dus die valt niet helemaal mooi over de schoen vandaar iets hoger.
Ik vind die manier juist geniaal, je moet het alleen wel kunnen hebben. (ik zie mezelf het dus niet doen) En ik had liever een paar van deze er onder gezien http://www.mrporter.com/product/300167 heerlijk fout!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik vind het meevallen qua lompheid. Misschien omdat je alleen dit stuk ziet en het is een slim fit chino dus die valt niet helemaal mooi over de schoen vandaar iets hoger.
Die schoenen uit jouw linkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:03 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Ik vind die manier juist geniaal, je moet het alleen wel kunnen hebben. (ik zie mezelf het dus niet doen) En ik had liever een paar van deze er onder gezien http://www.mrporter.com/product/300167 heerlijk fout!
Oo jawel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die schoenen uit jouw link
Fouter is inderdaad niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |