Je moet ze gewoon in real life zien. Krijg zelfs complimenten van collega's, wat zelden gebeurdquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef Nezhi het volgende:
Wat voor schoenen zijn dat dan? Zeldzaam ofzo? Ik vind ze ook niet mooi. Ook schoenen als deze: http://images.freshnessma(...)_woven_chukkah_2.jpg
vind ik niet mooi maar op Lacebag vindt iedereen ze geweldig. Maar goed ik ben ook niet een echte sneakerfanaat :p
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die gomzool echt gaafquote:
Deze dusquote:
nope, ga werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef vault_tec het volgende:
ga je morgen ook OFWGKTA kickz? En zien er goed uit DD!
Nah, haha, maar bedoelde dat soort schoenen. Ik vind de kleuren leuk, maar de vorm van de schoen vind ik niets. Ik geloof best dat ze comfortabel zijnquote:
Nee ik had het tegen sinji.... jij linkte naar de quickstrike, die sinji draagt is de tier zero (still very wanted!!!). Sneaker-nerd grapjequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nah, haha, maar bedoelde dat soort schoenen. Ik vind de kleuren leuk, maar de vorm van de schoen vind ik niets. Ik geloof best dat ze comfortabel zijn
Jezus gast, wat zeg je nou? Ben je een marokkaan of zo? Maar goed, hou van een 'clean look' bij sneakers. Jammer dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik een paar sneakers van je lelijk vind. Je hebt meer toch?quote:
ik denk idd dat Vault_tec een Marokkaan is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Jezus gast, wat zeg je nou? Ben je een marokkaan of zo? Maar goed, hou van een 'clean look' bij sneakers. Jammer dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik een paar sneakers van je lelijk vind. Je hebt meer toch?
Goeie comeback en mooi gebruik van hoofdletters en interpunctiequote:
Heb je dan een tip waar ik de witte janoskis kan kopen, liefst online? Ben reeds in Arnhem en Nijmegen geweest maar hadden ze niet meer in mijn maat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In de betere skateshop (en online).
Ik heb ze in Enschede ook zien liggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Heb je dan een tip waar ik de witte janoskis kan kopen, liefst online? Ben reeds in Arnhem en Nijmegen geweest maar hadden ze niet meer in mijn maat.
En ja, ik heb de meeste links van p. 1 doorgenomen, waarvan 1 ze had, maar die was uk based en ik heb hier geen creditcards rondslingeren.
Ebay engeland! Shitload aan AF1's zonder douanekosten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:06 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha derde op rij die gaat vragen waar je een bepaalde soort schoen kan kopen maar ik vraag het toch maar even.
Weet iemand waar ik Nike Air Force's kan bestellen (op Britian na)? In Almere Stad vrijwel geen gevonden. Het liefst een webshop waar ik geen douanegezeur mee krijg enz.
Als het ook nog eens goedkoop zou zijn is het helemaal mooi meegenomen!
Geen officieele site o.i.d.?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ebay engeland! Shitload aan AF1's zonder douanekosten.
En Jason markk is vrijwel overal uitverkocht helaas..
Grailtaim fapfap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ObyOquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ebay engeland! Shitload aan AF1's zonder douanekosten.
En Jason markk is vrijwel overal uitverkocht helaas..
Grailtaim fapfap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wut? Zo donders snel, damn. Dan maar even op ebay kijken, mooie prijs hoor heequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Janoski's hier voor 40 euro
http://www.boardlords.nl/(...)dex&cPath=249_87_246
Beter ga ik.morgen een bestellen
Edit: iets te enthousiast, allemaal uitverkocht
Die patta is nog wel te krijgen hoor.... alleen moet je bereid zijn de portemonnee te trekken. Er stond op Lacebag gisteren een 9,5 te koop op lacebag voor 380 ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef BaasBarend het volgende:
Ik zoek nog nieuwe Air Max 1.
[ afbeelding ]
Deze vind ik bijvoorbeeld echt dik, alleen niet meer te krijgen...
Dat heb ik er niet voor over helaas. Ben nu dus gewoon op zoek naar andere die nog wel in de winkel liggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die patta is nog wel te krijgen hoor.... alleen moet je bereid zijn de portemonnee te trekken. Er stond op Lacebag gisteren een 9,5 te koop op lacebag voor 380 ofzo.
Deze lijkt erop:quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:00 schreef BaasBarend het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet voor over helaas. Ben nu dus gewoon op zoek naar andere die nog wel in de winkel liggen.
Ah, bedankt!quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Deze lijkt erop:
http://www.sneakerwinkel.(...)tory-green-3685.html
Supreme editie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:19 schreef Bryan181 het volgende:
Hoe heten die groene vans hierboven? Speciale editie van Old Skool?
fixedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:00 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb die blauwe wel in Arnhem zien liggen, maar weet niet welke maten ze nog hadden. Shop heet frisco, belze!
De blauwe zal moeilijk gaan, schijnt nogal populair te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:56 schreef rapelsen het volgende:
Damn..ik ben ook al een tijdje op zoek naar Janoski's..
Dan wel de antraciet maat 43 en die blauwe met bruine veters. Kan ze nergens gevonden krijgen?
Ook op ebay niet in mijn maat.
Hulp gevraagd van de experts hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die blauwe met bruine veters gaat niet lukken. Die is van een hele tijd terug en was heel snel weg en tot vandaag nog steeds sought after door velen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:56 schreef rapelsen het volgende:
Damn..ik ben ook al een tijdje op zoek naar Janoski's..
Dan wel de antraciet maat 43 en die blauwe met bruine veters. Kan ze nergens gevonden krijgen?
Ook op ebay niet in mijn maat.
Hulp gevraagd van de experts hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |