Je moet ze gewoon in real life zien. Krijg zelfs complimenten van collega's, wat zelden gebeurdquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:52 schreef Nezhi het volgende:
Wat voor schoenen zijn dat dan? Zeldzaam ofzo? Ik vind ze ook niet mooi. Ook schoenen als deze: http://images.freshnessma(...)_woven_chukkah_2.jpg
vind ik niet mooi maar op Lacebag vindt iedereen ze geweldig. Maar goed ik ben ook niet een echte sneakerfanaat :p
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind die gomzool echt gaafquote:
Deze dusquote:
nope, ga werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef vault_tec het volgende:
ga je morgen ook OFWGKTA kickz? En zien er goed uit DD!
Nah, haha, maar bedoelde dat soort schoenen. Ik vind de kleuren leuk, maar de vorm van de schoen vind ik niets. Ik geloof best dat ze comfortabel zijnquote:
Nee ik had het tegen sinji.... jij linkte naar de quickstrike, die sinji draagt is de tier zero (still very wanted!!!). Sneaker-nerd grapjequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nah, haha, maar bedoelde dat soort schoenen. Ik vind de kleuren leuk, maar de vorm van de schoen vind ik niets. Ik geloof best dat ze comfortabel zijn
Jezus gast, wat zeg je nou? Ben je een marokkaan of zo? Maar goed, hou van een 'clean look' bij sneakers. Jammer dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik een paar sneakers van je lelijk vind. Je hebt meer toch?quote:
ik denk idd dat Vault_tec een Marokkaan is!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Jezus gast, wat zeg je nou? Ben je een marokkaan of zo? Maar goed, hou van een 'clean look' bij sneakers. Jammer dat je op je teentjes getrapt bent omdat ik een paar sneakers van je lelijk vind. Je hebt meer toch?
Goeie comeback en mooi gebruik van hoofdletters en interpunctiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |