nee met vans era's scoor je, flapdrolquote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:57 schreef BaasBarend het volgende:
Waar komt die Janoski hype eigenlijk opeens vandaan?Vind ze persoonlijk niet eens mooi..
Waarom neem je niet een ander goedkoper merk? Kan je een groot deel van de kosten besparen als je geen zin hebt om 155 aan een broek uit te geven.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:36 schreef Mindstate het volgende:
Thanks voor je hulp, was hem daar zelf ook tegengekomen maar zou dan incl. shipping uitkomen op zo'n 155 euro, wat me net iets teveel is voor een broek. Had ik even moeten vermelden
Zo zo.. Jij begint je collectie nu al uit te breiden.quote:
Dat is zeker goed, ziet er vaak ook volwassener uitquote:Op zondag 8 mei 2011 13:34 schreef bokkepoot het volgende:
Ja ik kon het niet laten.
Ik merk nu wel dat ik de laatste tijd wel de wat meer rustigere kleuren en modellen haal.
Niet dat ik mijn felgekleurde nikes en converse niet meer mooi vind maar ik vind dit gewoon een stuk relaxter..
En makkelijker te combineren. Ik kan niet aankomen in knalrode of knalgroene vans era op m'n werk. Niet dat ik dat zou willen maar goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is zeker goed, ziet er vaak ook volwassener uit
Haha true man.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
En makkelijker te combineren. Ik kan niet aankomen in knalrode of knalgroene vans era op m'n werk. Niet dat ik dat zou willen maar goed.
Donkerblauw. Niet lichtblauw bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef bokkepoot het volgende:
Grijs en Blauw zijn ook meestal goed te doen
Ahja, kloptquote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef bokkepoot het volgende:
Grijs en Blauw zijn ook meestal goed te doen
Dat is het alternatief, vond deze alleen de vetste die ik tot nu toe heb gezien dus wilde even kijken of hij ergens misschien voor een euro of 100 te vinden, maar gaat hem inderdaad niet worden. Zag er nog wel eentje liggen van Orisue, dus ga die dan halenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarom neem je niet een ander goedkoper merk? Kan je een groot deel van de kosten besparen als je geen zin hebt om 155 aan een broek uit te geven.
Je kunt even langs sevenply gaan en kijken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef Senderious het volgende:
Iemand nog wat rustige kleuren Janoski's gezien in Rotterdam? Bijv. zoals die van bokkepoot.
Kan je ze niet ergens passen? Vraag het even aan HAL9000, die heeft een paar Nizza Highsquote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand hoe adidas Nizza's vallen? Klopt het dat de schoen klein uitvalt, en maatje 46 dus eigenlijk maat 45 is? Twijfel daardoor om ze online te kopen.
Onderste zijn nice, bovenste ben ik niet zo fan van die kleur veters, maar verder mooiquote:Op maandag 9 mei 2011 01:24 schreef vault_tec het volgende:
wivahs van dit weekend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:38 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb ook 2 paar Janoskis. Ben alleen 1 paar kwijt
Heb de zwarte nu aan. Fijne sneaks, inlopen is alleen wat pijnlijk.
Neen ik heb geen Nizza highs. Wat ik wel heb zijn superstars, waarvan ook een Head Porter collabo van is.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Kan je ze niet ergens passen? Vraag het even aan HAL9000, die heeft een paar Nizza Highs
Ja, zeg het maar...quote:
Je bewaard je sneakers zeker niet in de originele dozen, maar gewoon los in het huis?quote:
my bad. Meende dat jij die Nizza's had. Sinji zal die HP x Nizza's wel ergens hebben liggen (of nie?)quote:Op maandag 9 mei 2011 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Neen ik heb geen Nizza highs. Wat ik wel heb zijn superstars, waarvan ook een Head Porter collabo van is.
jazeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |