Ze hebben inderdaad Janoski's alleen niet in mijn maat 47/48quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Je zou ook Stigmatic kunnen checken, die hebben veel skateschoenen waaronder Janoski's. Verder zijn die witte met die gumsole echt nice, lekker clean.
Vind de grijze persoonlijk het leukst met de blauwe. Alleen heb blauwe copepan dus zou enigszins dubbel zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zijn die blauwe of maroon Busenitz nog ergens te koop?
Ik vind dat eigenlijk wel de vetste kleuren.
Zijn van een klein tijdje geleden. Google maar even.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:28 schreef Bryan181 het volgende:
Grijs? Heb ik nog nooit gezien? Zag wel op manus skateshop dat er zwarte uit zijn met witte strepen..
Nee of je moet heel goed zoeken. Oude release.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:51 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zijn die blauwe of maroon Busenitz nog ergens te koop?
Ik vind dat eigenlijk wel de vetste kleuren.
Dat zijn de grijze die ik bedoel. Very nice.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:44 schreef Sinji het volgende:
Je krijgt extra veters bij de Buisenitz. Dit is de grijze (onyx):
[ afbeelding ]
kun je daar 2 paar bestellen en er 1 terug sturen zodat je de goeie hebt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef iRemco het volgende:
Besteld bij Revert.nl , volgende dag had ik ze in huis
Goede vraag, ik zal het niet weten.. Moet je even op de website kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Agentperry het volgende:
[..]
kun je daar 2 paar bestellen en er 1 terug sturen zodat je de goeie hebt?
Ik had ze volgende dag in huis, echt fijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:22 schreef Blaxje het volgende:
Elke keer als ik bij Revert bestel, moet ik meer dan twee weken wachten. Levertijden verschillen blijkbaar nogal
hij nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ik had ze volgende dag in huis, echt fijn
Sparky in Zwolle heeft SB's, dus ook allerlei janoski's.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Jahr00n het volgende:
Waar haal ik die Janoskis in Utrecht of Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |