True Bloodquote:
Zoooo tof hè! Ben je een Serena- of Blairtype?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kijk ik nuSeizoen 2 ben ik pas, ben kei verslaafd
nee klopt dat had ik vermeld, al moet ik aan een aantal 'dode' nog beginnenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:10 schreef Beach het volgende:
Ooh maar dat zijn niet allemaal lopende series
1e seizoen magisch, stapsgewijs minder maar moest het einde zien. anticlimax, beter stop je nu het nog kanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat vind/vond je van Lost. Ik kom er moeilijk doorheen.
Maar ik zag oa Rome en Spartacus. Goede smaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef n8n het volgende:
[..]
nee klopt dat had ik vermeld, al moet ik aan een aantal 'dode' nog beginnen
Blairquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoooo tof hè! Ben je een Serena- of Blairtype?
daar zijn te weinig van, grey's keek ik met mn ex, kan nu niet stoppen tot t afgelopen is, erger me soms doodquote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik zag oa Rome en Spartacus. Goede smaak.
Jmmr jmmr, ik ben ergens bij 2 maar nog niet verder gegaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef n8n het volgende:
[..]
1e seizoen magisch, stapsgewijs minder maar moest het einde zien. anticlimax, beter stop je nu het nog kan
Nieuwe seizoen begint in juni .quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef n8n het volgende:
true blood vind k ook vrij matigwel 'oké' vermaak
Ga Fringe kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jmmr jmmr, ik ben ergens bij 2 maar nog niet verder gegaan.
Je ergert je dood aan Greys?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef n8n het volgende:
[..]
daar zijn te weinig van, grey's keek ik met mn ex, kan nu niet stoppen tot t afgelopen is, erger me soms dood
Seizoen 2 was stomquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef n8n het volgende:
true blood vind k ook vrij matigwel 'oké' vermaak
t had veel wreder kunnen zijn, mietjesserie gewordenquote:
Ja, ik ook! Serena vind ik soms echt een player.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
BlairIk weet niet, Blair vind ik toffer, omdat ze gewoon wat bitchie is en toch sympathie opwekt
En jij?
Ik heb The Office ook nog liggen en Gossip Girl dan. Plus ik krijg elke nacht filmkijktips, niet via FOK!. Dus dat kan ik allemaal niet combineren met school ook nog, maar onthoud hem wel.quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Serena vind ik soms echt een player.
Kijk hem een leven hebben dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind al die series ook wel leuk maar heb er niet zo veel tijd voor.
Kijk hem vakantie hebben danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef n8n het volgende:
k kijk altijd ff een of 2 voor het slapen gaan, buiten dat ben de enige in mn omgeving met vakantie
nu moet je leverenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De beste series kijken jullie niet
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
The Wire,Soranos, Dexter
En OZ is de beste
Maar je moet er wel van houden
the wire heb k veel gehoord, opent zoekmachinequote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
The Wire,Soranos, Dexter
En OZ is de beste
Maar je moet er wel van houden
ik herken mezelf in dexterquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..
Heb je ooit (delen van) Bleach gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef n8n het volgende:
[..]
the wire heb k veel gehoord, opent zoekmachine
Van dezelfde makers als GG, dus je vindt 'm vast tof.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ga ik nu meteen downloaden voor ik het vergeet
Ik vond het leuk, maar afgehaakt bij seizoen 3 omdat ik hem minder vond, misschien binnenkort weer proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..
Doei n8nquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef n8n het volgende:
ok moet gaan auto staat klaar fijne avond kusjens doei ciao liefde alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |