Doeiquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef n8n het volgende:
ok moet gaan auto staat klaar fijne avond kusjens doei ciao liefde alles
Ik heb dat ook en vooral die scenes dat dexter leert door naar andere mensen te kijken hoe die "normaal" moet reagerenquote:
Oh, minder leuk, ik dacht met lieve bejaarden echtquote:
Dat is poetsen johquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
boetseerklei
boetsen is schoonmaken
Dat dus.quote:
Misschien ook wel. Maar voornamelijk keuken, geloof ik. Bejaarden zijn schattig.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, minder leuk, ik dacht met lieve bejaarden echt
ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boetsenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
boetseerklei
boetsen is schoonmaken
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ookIs goed liefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Niet allemaal, sommigen zijn lui en vergeten spontaan hoe ze zichzelf moeten wassen als je ze komt helpen, ja, dat gaat dus mooi niet door hequote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Misschien ook wel. Maar voornamelijk keuken, geloof ik. Bejaarden zijn schattig.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet allemaal, sommigen zijn lui en vergeten spontaan hoe ze zichzelf moeten wassen als je ze komt helpen, ja, dat gaat dus mooi niet door he![]()
Dat zijn nare bejaardenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk hoorde ook van zo'n vrouw (mijn moeder werkt er dus ook) en die sloeg mijn moeder de hele tijd
Haha watquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
JaIk hoorde ook van zo'n vrouw (mijn moeder werkt er dus ook) en die sloeg mijn moeder de hele tijd
Nee, serieus?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
mijn opa heeft met een verpleegster geneukt op zijn oude dag
mijn oma was al overleden
Doet ie goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
mijn opa heeft met een verpleegster geneukt op zijn oude dag
mijn oma was al overleden
Nee precies. Mijn buurvrouw is ook zo'n tof wijf, zo dement als ik weet niet wat, en flikt het elke keer in haar scootmobiel (die langzamer gezet is omdat ze collegabejaarden in de gang ging aanrijden) naar buiten te gaan en totaal te verdwalen. Lijkt me ook best vervelendquote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zijn nare bejaardenkan me niet schelen hoe gek of dement of wat dan ook je bent, ik laat me niet slaan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |