Kijk hem vakantie hebben danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef n8n het volgende:
k kijk altijd ff een of 2 voor het slapen gaan, buiten dat ben de enige in mn omgeving met vakantie
nu moet je leverenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
De beste series kijken jullie niet
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
The Wire,Soranos, Dexter
En OZ is de beste
Maar je moet er wel van houden
the wire heb k veel gehoord, opent zoekmachinequote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
The Wire,Soranos, Dexter
En OZ is de beste
Maar je moet er wel van houden
ik herken mezelf in dexterquote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..
Heb je ooit (delen van) Bleach gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef n8n het volgende:
[..]
the wire heb k veel gehoord, opent zoekmachine
Van dezelfde makers als GG, dus je vindt 'm vast tof.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ga ik nu meteen downloaden voor ik het vergeet
Ik vond het leuk, maar afgehaakt bij seizoen 3 omdat ik hem minder vond, misschien binnenkort weer proberen.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dexter heb ik geprobeerd, wel oke, maar ik was niet meteen verslaafd ofzo..
Doei n8nquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef n8n het volgende:
ok moet gaan auto staat klaar fijne avond kusjens doei ciao liefde alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |