I know Ticker, I know....quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat voor weer?
Die zogenaamd ijskou die op houdt naarmate je de pool verder nadert?
Ben je dit vergeten in je onderzoek? Je reeks zat namelijk vol met onderbouwing, ik mis alleen dat je de links legt die je normaal wel lijkt te maken.
Zoals ik al eerder aangaf, iedereen met een beetje verstand van natuurkunde weet dat dit onmogelijk is. Daarnaast is de inhoud aardmantel al door wetenschappelijk seismologisch onderzoek bewezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou en daar doelde ik dus op, dus op dit punt zijn we het eens. Dat stuk tekst over het binnengaan van de holle aarde en daar bergen, bossen en rivieren te zien met enorme mammoet achtige wezens en verwelkomd worden door vliegmachines en een koning en koningin enzo.... sorry, maar dat klinkt voor mij als een sprookje en dat maakt die Admiral Byrd voor mij nou niet echt een geloofwaardige bron.
Dan wil ik ook nog even iets uit de wereld helpen. Ja, ik ben deze reeks gestart, maar puur uit interesse naar de mensen die hier wel in geloven. Niet uit eigen overtuiging. Dat had je overigens in het eerste deel op de begin pagina's kunnen lezen.
En het is een feit dat de Duitsers al voor het uitbreken van WOI expedities naar de zuidpool uitvoerden. Ik geloof ook best dat ze daar bezig zijn geweest met een permanente basis en er misschien zelfs wel ondergrondse fabrieken e.d. wilden bouwen of zelfs hebben gebouwd. Vergeet echter niet dat het klimaat niet echt bevorderlijk is voor allerlei technieken, dus ik stel me er verder niet al te veel bij voor.
Ik geloof dus niet dat Admiraal Byrd en zijn soldaten zijn weggejaagd door Nazi's in vliegende schotels. Ik ben niet overtuigd.
Er is geen nacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al is geweest, maar hoe zit het met dag en nacht in die 'holle Aarde'?
Ik heb van BNW inmiddels geleerd dat je alles altijd moet uitleggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef Killaht het volgende:
Het is een leuke fantasie, maar niet meer dan dat.
Zoek eens wat over de gangenstelsels onder de grote piramide. (bereikbaar via externe grotten)quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, iedereen met een beetje verstand van natuurkunde weet dat dit onmogelijk is. Daarnaast is de inhoud aardmantel al door wetenschappelijk seismologisch onderzoek bewezen.
De verwijzingen naar ondergrondse basissen zou kunnen, maar niet gehele gangenstelsels tot aan Europa of een bevolking aan de binnenkant van de aarde met gaten in de noordpool en zuidpool van 2600km diameter, zon gat ter grootte van europa is niet te missen.
Het is een leuke fantasie, maar niet meer dan dat.
Ok, dat dacht ik dus al. Maar hoe overleef je dat dan? Mensen en dieren hebben toch gewoon nacht nodig? En dan niet aankomen met bunkers e.d. Daarnaast, wat voor klimaat is er? Leven er dieren zoals wij die kennen?quote:
Volgens mij hebben we geen nacht nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:32 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik dus al. Maar hoe overleef je dat dan? Mensen en dieren hebben toch gewoon nacht nodig? En dan niet aankomen met bunkers e.d. Daarnaast, wat voor klimaat is er? Leven er dieren zoals wij die kennen?
Je moet wel veel fantasie hebben om hier in te geloven.
Ik weet dat er gangenstelsel onder de grote piramides zitten en kamers onder de sphinx, dat is met seismologisch onderzoek gedaan. Dat er ruimtes en grotten zich onder de aarde bevinden is normaal, maar rechthoekig en onnatuurlijk gevormd niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Zoek eens wat over de gangenstelsels onder de grote piramide. (bereikbaar via externe grotten)
Waarom zijn die altijd stil gehouden.. en zei Hawass er pas laatst iets over te weten..
En waarom loopt een van de kamers compleet dood onder de piramide?
Om aan te tonen hoe ontzettend dom mensen kunnen zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dus: wie heeft deze fantasie dan verzonnen, en vooral: waarom?
Waarom zou je dat willen aantonen? Ik zie mensen er eerder misbruik van maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Om aan te tonen hoe ontzettend dom mensen kunnen zijn?
Uitleg is er al geweest. Waarom, ja dat kun je bij alles stellen. Waarom is Harry Potter verzonnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ik heb van BNW inmiddels geleerd dat je alles altijd moet uitleggen.
Dus: wie heeft deze fantasie dan verzonnen, en vooral: waarom?
Er zouden geavanceerde beschavingen in het binnenste van onze aarde leven die veel verder zijn dan wij. Dit omdat de zon daar altijd schijnt en men daardoor sneller ontwikkelt. Dit zou dan ook de UFO sightings op aarde verklaren. Deze UFO's komen dus uit het binnenste van de aarde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al is geweest, maar hoe zit het met dag en nacht in die 'holle Aarde'?
Jaja, en met welk doel leven die beschavingen daar? Ik bedoel, willen zij een vreedzaam bestaan en niet lastig gevallen worden door ons? Of willen zij ons ontmoeten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zouden geavanceerde beschavingen in het binnenste van onze aarde leven die veel verder zijn dan wij. Dit omdat de zon daar altijd schijnt en men daardoor sneller ontwikkelt. Dit zou dan ook de UFO sightings op aarde verklaren. Deze UFO's komen dus uit het binnenste van de aarde.
De wereld elite zou dit alles voor ons verborgen willen houden.
http://www.freerepublic.com/focus/chat/2316098/postsquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef Killaht het volgende:
Ik zie eveneens niet het verband met de middenaarde theorie hierin.
Men wist er al lang van!quote:"In his memoirs, British consul general Henry Salt recounts how he investigated an underground system of 'catacombs' at Giza in 1817 in the company of Italian explorer Giovanni Caviglia," Collins said.
The document records that the two explored the caves for a distance of "several hundred yards," coming upon four large chambers from which stretched further cave passageways.
With the help of British Egyptologist Nigel Skinner-Simpson, Collins reconstructed Salt's exploration on the plateau, eventually locating the entrance to the lost catacombs in an apparently unrecorded tomb west of the Great Pyramid.
Ticker, denk jij dat de oproer in het Midden-Oosten (voorheen Irak, nu Libië, Egypte, Syrië, Jemen) hier aan gerelateerd is? Dat men dus met een dubbele agenda bezig is om zeer belangrijke info uit de oudheid in handen te krijgen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://www.freerepublic.com/focus/chat/2316098/posts
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread695757/pg1
Die tunnel complexen, zijn net als in Midden en Zuid amerika (zie mijn topic over ondergrondse tunnels), gigantisch. Niemand heeft ze ooit in kaart gebracht... waar gaan ze heen en waarom herbergen ze zoveel oude informatie? Daarnaast, waarom worden ze stil gehouden?
[..]
Men wist er al lang van!
Maar zoals altijd, wordt iets wat niet bekend is, als eerste afgedaan als onzin, want we schijnen ons ten alle tijden slimmer te vinden dan diegene die iets nieuws beweerd.
Als jij aparte dingen tegenkomt, dan wordt het altijd leuk op BNW (09/11 en die hoax Saddam).quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
I know Ticker, I know....
Je hebt het nu over die Green Zone die omsingeld zou zijn door Amerikaanse bases. Maar dat ligt volgens mij niet in Neu Schwabia.... dacht ik.
En ja, de eerste 2 topics waren erg leuk, vond ik. Ik heb toen ook mijn best gedaan om me er in te verdiepen en ben vrij aparte dingen tegengekomen.
@Ticker,quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://www.freerepublic.com/focus/chat/2316098/posts
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread695757/pg1
Die tunnel complexen, zijn net als in Midden en Zuid amerika (zie mijn topic over ondergrondse tunnels), gigantisch. Niemand heeft ze ooit in kaart gebracht... waar gaan ze heen en waarom herbergen ze zoveel oude informatie? Daarnaast, waarom worden ze stil gehouden?
[..]
Men wist er al lang van!
Maar zoals altijd, wordt iets wat niet bekend is, als eerste afgedaan als onzin, want we schijnen ons ten alle tijden slimmer te vinden dan diegene die iets nieuws beweerd.
Nee ??quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
@Ticker,
over die onderaardse gangen in Zuid-Amerika.
Ken jij de boeken en expedities van Robert Charoux en David Hatcher Childress.?
En toch....ik lees hier soms dingen en dan denk ik: waarom wordt dit nu meteen als flauwekul afgedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waar ik me ove blijf verbazen is het feit dat we het nog serieus over dit onderwerp hebben ook. Gelet op het feit dat uit metingen (zie de eerste pagina van dit topic) reeds is gebleken dat op 12 kilometer diepte onder het aardoppervlak, de temperatuur al zo'n 180 celsius bedraagt. Dat loopt vervolgens op naar zo'n 300 graden op 15 kilometer. Even los van dat het eventueel midden in de aarde koeler zou kunnen zijn (wat tegen elke vorm van logica, geologie en natuurkunde ingaat) hoe de fuck zijn die middenaardebewoners door die warme laag heengekomen?
Ik vond 'The Core' best een coole film, maar come on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |