abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99395257
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het gaat niet om Nazi's. Het gaat om manipulatie van het internet en berichtgevingen.

Het is kritieke informatie die is verdwenen/gewijzigd; dit komt vaker voor op internet; het is een voorbeeld van hoe de censuur werkt, zonder dat de meeste er zich druk om maken.

Het is de beste methode voor het vernietigen van bronnen, links en referenties, totdat het internet niet meer als betrouwbare informatiebron meer kan worden benut voor serieuze diepgaande research.

J0kkebr0k, jouw reactie is een voorbeeld hoe jij er intuint zonder dat je het zelf in de gaten hebt.

De opmerking van Ticker is heel relevant; dat het toevallig over Nazi's gaat wil nog niet zeggen dat de bronnen en informatie-lijnen ervan en ermee gemoeid niet waardevol of een hoax zouden zijn.

J0kkebr0k, ik wijs nog op een 2e gevaar, en dat is de neiging dat als men informatie van iets tegenkomt men niet kent of heel anders geleerd heeft, men gaat twijfelen aan de authenticiteit van de informatie an sich; ongeacht of de bron betrouwbaar is of niet.

@Ticker,

Als je echt belang erbij hebt; de dagboeken van Admiraal Byrd zijn verkrijgbaar bij amazon o.a. Of google en vindt een .pdf versie.
Dat snap ik, maar wie zegt nu dat het hier om censuur gaat? Het staat nota bene nog wel op de wiki pagina van de operatie zelf. Kortom...als dit censuur moet zijn, dan falen ze hard.

Vergeet niet dat wikipedia een site is die door vele vrijwilligers wordt bijgewerkt. Daarnaast heb je ook nog te maken met iets als auteursrecht. Mogelijk dat het daarom is verwijderd en men nog niet doorheeft dat het ook op die andere wiki pagina te vinden is.

En dan dit:

quote:
Help! Wordt mijn artikel verwijderd?

Na het opslaan verschijnt je artikel op de lijst met nieuwe artikelen. Meestal wordt het dan binnen enkele uren gecontroleerd door andere Wikipedianen. Daarbij wordt gelet of het artikel aan de uitgangspunten van Wikipedia voldoet.

Wanneer een artikel niet voldoet kan het genomineerd worden voor verwijdering. Er wordt eerst een speciaal sjabloon geplaatst op het artikel. Op de pagina Te verwijderen pagina's vind je een overzicht van de artikelen die zijn genomineerd voor verwijdering. Dat een artikel op die pagina staat betekent niet altijd dat het verwijderd wordt. Iedereen heeft in principe twee weken de tijd om het artikel op te knappen of bezwaar te maken tegen verwijdering.

Enkel pagina's die pure onzin bevatten of letterlijk zijn gekopieerd van een andere website kunnen direct verwijderd worden van Wikipedia. Het verwijderen van pagina's wordt gedaan door moderatoren.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Snelcursus/Nieuw_artikel
Kortom: Er vanuit gaan dat het stuk verwijderd is door "The powers to be" vind ik wat kort door de bocht.

En van dat 2de gevaar ben ik mij bewust. Lees mijn sig eens ;)
pi_99395531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:07 schreef Bankfurt het volgende:

J0kkebr0k, ik wijs nog op een 2e gevaar, en dat is de neiging dat als men informatie van iets tegenkomt men niet kent of heel anders geleerd heeft, men gaat twijfelen aan de authenticiteit van de informatie an sich; ongeacht of de bron betrouwbaar is of niet.
Maar, hoe kan je nou weten of de bron betrouwbaar is.

Het lijkt mij ook niet de juiste manier van oordelen om eerst naar de bron te kijken. De inhoud zou voor zich moeten spreken.

Jij haalt bijvoorbeeld Swerdlow (zoiets?) aan voor mind-control, terwijl die volgens zeggen zelf onderdeel van heel dat programma is geweest.

Als we dan naar de bron gaan kijken zou ik zeggen dat die nooit te vertrouwen kan zijn, en dat jij je met al je violet alleen maar kwetsbaarder maakt.

Hoe heb jij dan beoordeeld of dat zijn verhaal toch juist was?
pi_99395647
Overigens ben ik van mening dat de meeste van die conspircay-stuff, ongeacht van wie of wat het is, bedoeld is om mensen af te leiden. Net als werk.

Er denken nog maar weinig mensen na over hun eigen zijn. Iedereen is of bezig te werken voor een nieuwe benzo of een groter huis, óf uit te zoeken wat 'de waarheid' is omtrent een of ander complot-topic, óf zich mentaal of lichamelijk aan het 'zuiveren' via een of ander programma.

Spontaan leven en zijn is d'r niet meer bij.
pi_99395688
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar wie zegt nu dat het hier om censuur gaat? Het staat nota bene nog wel op de wiki pagina van de operatie zelf. Kortom...als dit censuur moet zijn, dan falen ze hard.

Vergeet niet dat wikipedia een site is die door vele vrijwilligers wordt bijgewerkt. Daarnaast heb je ook nog te maken met iets als auteursrecht. Mogelijk dat het daarom is verwijderd en men nog niet doorheeft dat het ook op die andere wiki pagina te vinden is.

Het creeert verwarring, en verwarring op zich is al een vorm van censuur.
Ik gebruik wiki nooit als bron, alleen als 1e hulp bij het zoeken naar betere bronnen.

quote:
En dan dit:

[..]

Kortom: Er vanuit gaan dat het stuk verwijderd is door "The powers to be" vind ik wat kort door de bocht.

En van dat 2de gevaar ben ik mij bewust. Lees mijn sig eens ;)
een gewaarschuwd mens telt voor twee; dat geldt ook voor jou.

Ga er maar vanuit dat TPTB wel degelijk het internet controleren en monitoren en "bewerken".
Te beginnen bij de grotere internetbedrijven zoals Google en Wiki, en spyware in alle software.
pi_99395979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het creeert verwarring, en verwarring op zich is al een vorm van censuur.
Ik gebruik wiki nooit als bron, alleen als 1e hulp bij het zoeken naar betere bronnen.

[..]

een gewaarschuwd mens telt voor twee; dat geldt ook voor jou.

Ga er maar vanuit dat TPTB wel degelijk het internet controleren en monitoren en "bewerken".
Te beginnen bij de grotere internetbedrijven zoals Google en Wiki, en spyware in alle software.
Maar ik zeg ook niet dat er geen censuur of desinfo op internet wordt toegepast. We hebben het nu over dit specifieke geval, waarvan ik niet overtuigd ben dat dit hier het geval is. M.b.t. het \hele 9/11 gebeuren (en dan doel ik o.a. op info rondom vermeende victims en ooggetuigen) wordt er op internet bijvoorbeeld overduidelijk gebruik gemaakt van spinning.

Spinning houdt in: allerlei trucjes, kleine subtiele manipulaties en verdraaiingen van data in social media, Facebook e.d., en in allerlei databases, zoals Spoke, de Internet Movie Database en Archives

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 00:35:03 ]
pi_99396274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar ik zeg ook niet dat er geen censuur of desinfo op internet wordt toegepast. We hebben het nu over dit specifieke geval, waarvan ik niet overtuigd ben dat dit hier het geval is. M.b.t. het \hele 9/11 gebeuren (en dan doel ik o.a. omtrent info rondom vermeende victims en ooggetuigen) wordt er op internet bijvoorbeeld overduidelijk gebruik gemaakt van spinning.

Spinning houdt in: allerlei trucjes, kleine subtiele manipulaties en verdraaiingen van data in social media, Facebook e.d., en in allerlei databases, zoals Spoke, de Internet Movie Database en Archives
Ja, dus eigenlijk hoef ik jou niks meer te vertellen; want jij weet beter dan wie dan ook hier hoe er in MSM etc. en de berichtgeving wordt gemanipuleerd.

Maar ik begrijp Ticker wel, omdat ik met hem wel degelijk op de hoogte ben van het verhaal van admiraal Byrd en de Duitse bases op Antarctica.
pi_99396403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:39 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, dus eigenlijk hoef ik jou niks meer te vertellen; want jij weet beter dan wie dan ook hier hoe er in MSM etc. en de berichtgeving wordt gemanipuleerd.

Maar ik begrijp Ticker wel, omdat ik met hem wel degelijk op de hoogte ben van het verhaal van admiraal Byrd en de Duitse bases op Antarctica.
Het klinkt een beetje als het verhaal van Kapitein Ortega en het verhaal dat best eens waar kan zijn....

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 00:42:24 ]
pi_99401746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als het verhaal van Kapitein Ortega en het verhaal dat best eens waar kan zijn....

;)
De snorkels zijn dan ook erg gesteld op de zuiverheid van hun ras.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:10:59 #109
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99403059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:34 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, want die mensen die alles onder controle hebben kunnen natuurlijk niets doen aan de oude pagina's van Wiki... Net zo goed als dat ze het hele maanoppervlak hebben gewijzigd op Googlemoon, maar 1 plekje vergeten zijn....Come on dude, be realistic.

[..]

What the fuck is er aan de hand met jou vermogen tot relativeren en interpreteren?
Gloeiende gloeiende
Krijg zo het maagzuur van jouw logica. Continu de ander niet begrijpen en dan je eigen bekrompen ideetjes blijven bashen zodat je grappig gevonden wordt.
Waar haal je het idee vandaan dat als er iets aangepast wordt, dat dit OVERAL gebeurt?
Ben je nou zo compleet overtuigd dat wat jij kan opperen, dan ook de logica in het verhaal moet zijn. Je zit namelijk telkens aan de verkeerde kant van logica te werken en daar doe je dan nog trots over ook.

Goed, ik zal het eens haarfijn uitleggen, want als je gaat opperen dat ook de geschiedenis/edit pagina's aangepast hadden moeten worden, begrijp je het bureaucratische systeem niet waarin we leven. He en dat is niet eens een samenzwering, maar de waarheid :') :

Alles wat we opperen, is verifierbaar, alles. De bronnen missen alleen.
In de wereld van vandaag is alles bureaucratisch opgebouwd en dat houdt in dat we eerst schriftelijk opschrijven wat onze plannen zijn. Dit heeft zo zijn voordelen als het gaat om verspreiding. Dit heeft zo zijn nadeel in het geval van geheimhouding.
Als men wilt, laat men documenten verdwijnen. Dat kan, gebeurt zo vaak en is niet zo heel vreemd.
Aangezien jij je totaal afsluit voor onderzoek in conspiracies, weet je dit schijnbaar niet. Verder dan een beetje klote op fok, kom je namelijk niet. Toch heb ik, iemand die op dit forum aan de andere kant van de medaille staat en daadwerkelijk een opbouwende bijdrage probeert te leveren in de vorm van informeren, dit zelf al meerdere malen mee gemaakt.
De beste en meest simpele manier van 'geheime informatie' welke redelijk open is, kunnen we vinden in NASA.
Op internet is al enkele jaren LunaCognia bezig. Iemand die zich diep in de openbare informatie van NASA heeft gebeten, en zo achter dingen is gekomen, waarvan men niets wist, terwijl de informatie redelijk openbaar was.

Hierboven twee filmpjes waarin informatie naar voren komt die men niet eerder wist. In filmpje twee komt informatie naar voren over technologie waarvan niet bekend was dat NASA naar de maan is gegaan met technologie in hun camera's die ver voor liep op de technologie van die tijd. Dat wist jij niet noch je ouders destijds die waarschijnlijk 'live' hebben gekeken. Beter nog, vermoedelijk wist maar een klein percentage van NASA hiervan af. Dat houdt in dat als er direct naar gevraagd zal worden, dit mogelijk zelfs zou worden ontkent. En toch is het te vinden op de website van NASA.
Ik zal de moeite besparen om hier uitgebreid op in te gaan, eventuele vragen of opmerkingen hierover mag je me besparen. Oneliners eruit gooien om dit te ontkrachten, terwijl zijn onderzoek boekdelen spreekt, sluit perfect aan op het ontkrachten van 'jouw' mening over hoe The Power To Be echt werken, dus echt waar bespaar me je humoristische kijk op deze zaken. Ik kan er namelijk niet om lachen.

Dan even een stapje terug naar het punt waar het over ging, de aangepaste wiki pagina.
Ik ga het nog 1x proberen, want als zelfs J0kkebr0k 180 graden begint te draaien in een topic reeks note benen van hemzelf.. heb ik nog weinig te zoeken hier, maargoed, misschien dat er nog wel ergens iemand oplet zonder zijn mening te baseren op 'logica'.

De reden dat ik vaak bang ben om openlijk te praten over informatie die op het opraden ligt, maar door 99% van bijvoorbeeld alle fok users gemist wordt, is precies wat er nu is gebeurt. Aanpassingen en manipulatie van informatie, juist omdat een discussie op het internet aandacht krijgt.
Dit is precies wat er gebeurt is met dit verhaal. Ik heb een poging gedaan om te achterhalen hoe vaak en hoe lang ik dit verhaal al post. Wat ik weet is, stel nou dat ik het in 2010 heb gelezen, ik het zeker in 2009 al wist maar er toen niet over wou beginnen omdat ik geen duidelijk verhaal erbij had. Losse flodders waarvan ik niet wist wat het precies inhield.
Vervolgens laait de discussie ergens in 2010 op... ook op Abovetopsecret, een forum wat hoog staat aangeschreven als het gaat om discussies over samenzweringen, en *plots* wordt de wiki pagina aangepast. Waarom? Kan iemand zoals jij dit soort teksten niet verkroppen omdat het niet in het straatje van logica past? Gaat iemand tot op het bot zoeken over hij/zij de informatie nog kan uitdiepen, in geval van falen, wordt iets dan verwijdert? Of is het iemand anders die ingezet wordt om op internet diverse discussies in de gaten te houden en zodoende weet waar men hun bronnen heeft?

Een aanpassing op Wiki is zo gebeurt. Ik heb hele pagina's zien verdwijnen omdat de persoon over wie de pagina ging, zich bezig hield met onderwerpen als aliens e.d. Vervolgens wordt er op de edit pagina een riedeltje neergeplempt over waarom men vind dat dit bullshit is, en voila, het begin van het uitfuseren van informatie is er.
Dat is precies hier aan de hand. Informatie wordt uitgefuseerd.
Bedoel wat wil je nu precies zeggen met dat ze de edit pagina's niet konden aanpassen... dat kunnen ze ook niet. Wist je dat weer niet? Of denk je dat er een 'edit' knop in zn internet explorer zit om elke willekeurige pagina aan te passen en zo opnieuw te uploaden naar de gehoste domein? Laat me niet lachen, zo werkt de wereld niet.. beter nog, zo werkt internet niet. Ook een inbreker heeft gereedschap nodig om in jou huis te komen. De deur opent niet vanzelf omdat hij een inbreker is.
Het feit is wel dat we deze teksten niet meer terug kunnen vinden in google. De edit pagina's worden namelijk niet getoont in de zoekfunctie. Hoe kom je er dan dus bij dat iemand ooit nog die informatie gaat gebruiken. Dus mensen moeten dit topic vinden om erachter te komen dat er gesproken wordt over missende informatie op de Byrd pagina.. ?? Zeg het maar hoor, ik probeer namelijk nu even met jou en je lolbroek mee te denken.

Maar om nog even verder door te zaniken, is de informatie nou correct die er stond, ofwel, had men het recht deze informatie te verwijderen, en dan stel ik verder nog niets over het feit wat er gezegd wordt.. het woord nazi's kwam uit de koker van J0kkeBr0k, en de houding van een kat die op een tapijt wordt opgetilt, komt van jou kant, dus vanwaar die defense houding... lees je misschien wat ik er ook uit haal? Maakt niet uit, hier me punt:

quote:
"The only explanation ever given for the early termination of the mission was provided in an interview granted to Lee van Atta of International News Services aboard the support ship Mount Olympus on the high seas and published in the Chilean newspaper El Mercurio on Wednesday 5 March 1947
Dit is hele accuratie informatie. Je wilt dus beweren dat na al die jaren, er nu iemand achterkomt die wil beweren dat dit onzin is, en dat deze gehele tekst totale onzin is, niet interessant is voor wiki, of zelfs foutief is geplaatst? Voel eens lekker aan je voorhoofd, nog voordat ik enige vorm van onderzoek hiernaar zal doen, kan ik er al uit opmaken dat dit correcte informatie, maargoed kijk zelf maar:

Okay, hier heb je al wat

quote:
Special to THE NEW YORK TIMES. ();

May 06, 1941,

, Section , Page 8, Column , words

[ DISPLAYING ABSTRACT ]

BOSTON, May 5 -- The establishment of a German naval repair shop at Deception Bay, only 500 miles from South America, was revealed today as the motorship North Star docked at the army base with thirty-six scientists and explorers home from Little America.
Wow.. een officieel bericht ver voor Operation Highjump waarin duidelijk is dat Byrd toen al de Nazi's in de buurt van Antartica aantrof. 1941 mensen!! Highjump was na WWII.
Maargoed de nytimes, een bron waarvan ik natuuuuurlijk niets vertrouw als het gaat om dit soort berichtgeving wat aansluit op een verhaal wat toch al zo goed staat als een huis.

Tick, heb je meer? Jawohllll
Ik heb een discussie uit 2008 gevonden, waarin iemand aangeeft het bewuste artikel te hebben. Waarom in die tijd liegen? Het stond toen nog op internet en moest wel als waarheid aangenomen worden omdat er nog geen controverse was zoals het weghalen ervan.
quote:
UFO Casebook
General >> UFO Crashes >> Admiral Byrd
http://ufocasebook.confor(...)splay&num=1213998668

--------------------------------------------------------------------------------
Admiral Byrd
Post by ohrdruf on Jun 20th, 2008, 5:51pm

At the request of a vexatious contributor I am posting an item I have prepared about Admiral Byrd's 1947 Antarctic Expedition. I have the newspaper cutting from the 5 March 1947 edition of "El Mercurio" of Santiago Chile before me. It is in Spanish. If any reader requires a passage in the original language I will supply it. The translation is my own. The article is the only known report of an interview given "On Board Mount Olympus on the High Seas" to Lee van Atta. Admiral Byrd gave two news conferences to the International News Service on the subject of his abandoned mission, but neither conference was ever reported elsewhere.

The article runs to three longish columns from which I have extracted the main parts.
http://ufocasebook.confor(...)print&num=1213998668

Wisten jullie trouwens dat Byrd ook een vrijmetselaar was?

En zelfs een Lodge heeft geopent op Antartica
quote:
He became a member of Federal Lodge No. 1, Washington, D.C. on March 19, 1921 and affiliated with Kane Lodge No. 454, New York City, September 18, 1928. He was a member of National Sojourner Chapter No. 3 at Washington. He and his pilot, Bernt Balchen dropped Masonic flags on the two poles--Balchen also added his Shrine fez. In the Antarctic expedition of 1933-35, 60 of the 82 members were Freemasons and on February 5, 1935 established First Antarctic Lodge No. 777 of New Zealand constitution. He died March 11, 1957.
http://www.phoenixmasonry.org/masonicmuseum/richard_byrd_fdc.htm

Lodge Nummer 7 7 7?

Triskelion
quote:
'The triskelion (from the Greek "three-legged") is one of the oldest symbols known to mankind. The earliest representations of it were found in prehistoric rock carvings in northern Italy. It also appears on Greek vases and coins from the 6th and 8th centuries BC., and was revered by Norse and Sicilian peoples. The Sicilian version has a representation of the head of Medusa in the center. The Manx people believe that the triskelion came from Scandinavia. According to Norse mythology, the triskelion was a symbol of the movement of the sun through the heavens.'
Zo.. nu jullie weer.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:20:27 #110
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99403320
Me edit knop doet het niet, hier nog wat informatie over de NYtimes:

http://select.nytimes.com(...)%20antarctica&st=cse

quote:
NAZI BASE REPORTED IN ANTARCTIC AREA; Repair Shop at Deception Bay, 500 Miles From South America, Is Blown Up BYRD MAKES DISCLOSURE Admiral at Boston Greets Ship Returning With Members of United States Expedition
En dit soort informatie is interessant als we het hebben over de Nazi's en hun UFO's:

quote:
After returning he was subjected to persecution by the U.S. Government. His description [of the aerial discs] matched pictures captured from the Germans. (Note: For video's detailing an in-depth historical analysis of the Nazi cults, numerous details on the Nazi aerial disc projects, AS WELL AS actual photo-footage retrieved from classified sources of these aerial discs in operation, and also investigations into the "New Berlin" bases below Neu Schwabenland, Antarctica -- contact: Vladimir Terziski, President, - American Academy of Dissident Scientists, 10970 Ashton Ave. #310, Los Angeles, CA 90024, phone and fax: USA-[310]-473-9717. - Branton) In 1959, three large newspapers in CHILE reported front page articles about UFO encounters where the crew members appeared to be German soldiers. IN the 1960s there were reports in New York and NEW JERSEY of flying saucer 'aliens' who spoke German, or English with a German accent. In the Julius and Ethel Rosenberg atomic espionage trials, they spoke of "warships of space." Since they had access to top secret information, about what were they talking?
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/omegafile17.htm
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:26:05 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99403509
Voor het kranten artikel, deze link volgen: http://www.artivision.fr/docs/ElMercurio.jpg
pi_99405167
Ticker, er is voldoende documentatie over Antarctica en WO-2.

De Britten hebben diverse keren slag geleverd met de Duitsers op de Zuidpool van 1941-1947; dus zelfs voor Highjump. In verschillende Nederlandse boeken over de Zuidpool is dit ook vermeld.

BTW: advies voor Ticker:

Hoppahoppa zit in mijn negeer-module; dat is een heel handige feature voor BNW. ;)

[ Bericht 49% gewijzigd door Bankfurt op 13-07-2011 11:28:53 ]
pi_99410364
@Bankfurt

Waarom zouden boeken niet gemanipuleerd worden? Hoe weet jij dat je leest wat Byrd geschreven heeft als je bij amazon koopt?
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:45:38 #114
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99410457
Die zogenaamde dagboeken van Byrd vertrouw ik niet.
Ik heb ze gelezen, en ze lezen als fictie/romans.
pi_99412076
Kan iemand mij vertellen waarom men zo graag op de koude polen wil zitten? Heeft dat te maken met Atlantis, of zit daar een poort naar het babyzonnetje?

BTW: advies voor Bankfurt:

Kunnen omgaan met kritiek is een heel handige eigenschap voor kritisch denken. ;)
pi_99412683
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:45 schreef Ticker het volgende:
Je moet natuurlijk door de regels heenlezen. Byrd was Illuminati met een agenda.

Highjump heeft wel echt plaatsgevonden; De kunst is natuurlijk uit te vissen waarom Byrd met zijn verhalen voor de dag kwam, en welke subtiele dingen hij juist wel schreef en welke juist NIET.

De lluminati weten uiteraard al eeuwenlang van onderaardse bases, tunnels en een holle Aarde en idd het heeft een verband met Atlantis.

In het verlengde van Highjump ligt bijvoorbeeld de Falkland-oorlog in 1982 in het Zuidpoolgebied;
In MSM is deze oorlog voor de publieke consumptie een oorlog tussen Argentinie en Groot-Brittanie. Maar als je je verdiept in de Falkland-eilanden (Islas Malvinas) zul je er achter komen dat deze eilanden een link hebben met de holle Aarde en waarom ze Islas Malvinas heten.

@Gray, ik heb jouw inhoudelijke vraag hier ook mee beantwoord;

en BTW, ik kan wel tegen kritiek als men maar op de inhoud ingaat; zo niet, dan wordt de negeermodus van kracht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bankfurt op 13-07-2011 14:49:30 ]
pi_99413709
Jonathan Gray heeft het in zijn boeken, waaronder "Dead men's secrets" ondermeer ook over die diep onderaardse gangen, die alle continenten met elkaar verbinden..
(Ook te vinden op Youtube)
pi_99414635
Ondergrondse riumtes beginnen sowieso hip te worden.

Laatst was er ook een film over. Ging over een stel journalisten dat in Australië ging uitzoeken wat de overheid in een enorm gangenstelsel onder de stad verborgen hield.

Ook daar referenties aan W.O.II en er leefden 'vreemde wezens'.

Edit: http://www.imdb.com/title/tt1735485/ (The Tunnel)
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 15:41:55 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_99414903
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk door de regels heenlezen. Byrd was Illuminati met een agenda.
Highjump heeft wel echt plaatsgevonden; De kunst is natuurlijk uit te vissen waarom Byrd met zijn verhalen voor de dag kwam, en welke subtiele dingen hij juist wel schreef en welke juist NIET.

De lluminati weten uiteraard al eeuwenlang van onderaardse bases, tunnels en een holle Aarde en idd het heeft een verband met Atlantis.

In het verlengde van Highjump ligt bijvoorbeeld de Falkland-oorlog in 1982 in het Zuidpoolgebied;
In MSM is deze oorlog voor de publieke consumptie een oorlog tussen Argentinie en Groot-Brittanie. Maar als je je verdiept in de Falkland-eilanden (Islas Malvinas) zul je er achter komen dat deze eilanden een link hebben met de holle Aarde en waarom ze Islas Malvinas heten.

en BTW, ik kan wel tegen kritiek als men maar op de inhoud ingaat; zo niet, dan wordt de negeermodus van kracht.
Dat idee heb ik ook.
pi_99417816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Top! ^O^
pi_99418885
Ik heb nog iets gevonden..:

woensdag 13 juli 2011 @ 17:47:03 #122
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99419994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Maron het volgende:
Ik heb nog iets gevonden..:

Die is mooi.
pi_99421511
Zeker mooi. De term 5e dimensie vind ik ongelukkig; Daarnaast zijn er ook nog werelden in het tussenstuk, de schil.

Grappige opmerking trouwnes over Google Earth, ^O^
pi_99432374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:45 schreef Ticker het volgende:
Nou en daar doelde ik dus op, dus op dit punt zijn we het eens. Dat stuk tekst over het binnengaan van de holle aarde en daar bergen, bossen en rivieren te zien met enorme mammoet achtige wezens en verwelkomd worden door vliegmachines en een koning en koningin enzo.... sorry, maar dat klinkt voor mij als een sprookje en dat maakt die Admiral Byrd voor mij nou niet echt een geloofwaardige bron.

Dan wil ik ook nog even iets uit de wereld helpen. Ja, ik ben deze reeks gestart, maar puur uit interesse naar de mensen die hier wel in geloven. Niet uit eigen overtuiging. Dat had je overigens in het eerste deel op de begin pagina's kunnen lezen.

En het is een feit dat de Duitsers al voor het uitbreken van WOI expedities naar de zuidpool uitvoerden. Ik geloof ook best dat ze daar bezig zijn geweest met een permanente basis en er misschien zelfs wel ondergrondse fabrieken e.d. wilden bouwen of zelfs hebben gebouwd. Vergeet echter niet dat het klimaat niet echt bevorderlijk is voor allerlei technieken, dus ik stel me er verder niet al te veel bij voor.

Ik geloof dus niet dat Admiraal Byrd en zijn soldaten zijn weggejaagd door Nazi's in vliegende schotels. Ik ben niet overtuigd. :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 08:46:34 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99444658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik geloof ook best dat ze daar bezig zijn geweest met een permanente basis en er misschien zelfs wel ondergrondse fabrieken e.d. wilden bouwen of zelfs hebben gebouwd. Vergeet echter niet dat het klimaat niet echt bevorderlijk is voor allerlei technieken, dus ik stel me er verder niet al te veel bij voor.

Wat voor weer?

Die zogenaamd ijskou die op houdt naarmate je de pool verder nadert?
Ben je dit vergeten in je onderzoek? Je reeks zat namelijk vol met onderbouwing, ik mis alleen dat je de links legt die je normaal wel lijkt te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')