WANT GINGER HAS NO SOUL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb zo vissticks met worteltjesquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ongelooflijk veel trek in een patatje pinda.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WANT GINGER HAS NO SOUL.![]()
ik verzamel zielen van onwetendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
jajaaa dan ben je opeens wel weer blij dat je een mond hebt hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ongelooflijk veel trek in een patatje pinda.![]()
![]()
HELD HELD HELDquote:
Ik stuur niet door hoor, MIJN.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, vraag maar een foto aan Klinkie.
Mag ik voelen?quote:
Ja dat mag wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik stuur niet door hoor, MIJN.
[..]
Mag ik voelen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik stuur niet door hoor, MIJN.
Moet jij dat altijd doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jajaaa dan ben je opeens wel weer blij dat je een mond hebt hoorwant om dat nu in je neus te schuiven is ook niet echt prettig
quote:
Oke tof. * Klinkerbotsing aait over het hoofd van Patje.quote:
Oh ja, daar herken ik me wel in.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met lasagne of spaghetti maar meer voor mn eigen genot
is er geen handigheid dat hij al gelijk centraal gaat?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cool een mod heeft hem al stiekem centraal gezet.
Awhh. Komt goed hoor schatje.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga naar huis!
moet wel 10 minuten op de bus wachten
ik moet nog een kwartier. dan snel de auto in en naar huis scheurenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga naar huis!
moet wel 10 minuten op de bus echten
Dan heb je 200 gram noten op? Nog aardig watquote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef n8n het volgende:
Godver eet een zakje noten heb meteen 1500 kcal binnen
Net zoveel als ik van Doerak houd :$ :$quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb een neus, houd je nu ook van mij Jan?
Suikerpinda's hier.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef n8n het volgende:
Noten zitten veel eiwittten inquote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef n8n het volgende:
Wat voor noten?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef n8n het volgende:
Nee..quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is er geen handigheid dat hij al gelijk centraal gaat?
Michhas wat doe je,quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Michhas het volgende:
Oke sharr, omdat je het nodig moet weten
[ afbeelding ]
Daar linksonder mijn rechtertepel zit nog een kleine derde tepel
ik was naïefquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan heb je 200 gram noten op? Nog aardig wat
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Net zoveel als ik van Doerak houd :$ :$
Oh man, hier word ik wel een beetje opgewonden van hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Wat heb je aan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh man, hier word ik wel een beetje opgewonden van hoor.
Ik wist hetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hele leven alquote:Op woensdag 13 april 2011 16:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wist hetjij bent Marky Mark he
sinds wanneer kan je Nederlands man ?
dat is mij nooit verteldquote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, want je leeft maar een keer.
Ohquote:
Aw, werkse alvast.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wachten totdat ik mag beginnen met werk... best erg eigenlijk
Ja, is het zo erg?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Omgquote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, ik hou meer van jou dan dat jij van Doerak houdt. Beat that.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Een tijger string en visnet hemdje
Oh je vroeg het niet aan mij...
Hmmm njah wij zijn hier voor je hoor om de wachttijd te dodenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omgjij zit op hetzelfde level als appeltje en Doerak ja
en niemand daarboven ook :$ :$
quote:
met jou praat ik niet meerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En je moeder dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik danquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te laaaaaaaaaaaaaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:11 schreef n8n het volgende:
[..]
oh.
oh?
![]()
wat een aso's wil mn geld terug
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent gezakt man na dat Manchester plaatje in mn fobodie raakte me diep
SPOILER: mag je zoiets wel posten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben in hun stadion geweest. mooi manquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: mag je zoiets wel posten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omfg.SPOILER: mag je zoiets wel posten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
SPOILER: mag je zoiets wel posten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Volgens mij wel hoorquote:
Kut is dat he.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef Furdinand het volgende:
Omg omg omg ik heb nog maar 8% batterij overdat haal ik nooit tot thuis
ach, hij zal vast wel beter zijn dan torresquote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iemand die gelooft dat een voetbal gevoelens heeft en er niet hard tegenaan durft te trappen
Ik trapte er bijna inquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is een goatse? Zoiets met een gat van een kont enzo?
En met een beetje geluk nog 3x deze maandquote:
Mjah die wedstrijden in de CL vandaag zijn ook al zo goed als beslist, maargoed ik ga toch maar kijken hoorquote:
Torresquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
ach, hij zal vast wel beter zijn dan torres
Hoezo? De halve finale is sowieso een feit hoor. tottenham die 5 keer scoort tegen real madrid zonder tegengoalsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En met een beetje geluk nog 3x deze maand
Levert zo nu en dan mooiere potjes op dan EK WKquote:
Mooi he.quote:
Ja, kutvoetbal dan. SORRY.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef n8n het volgende:
[..]
Levert zo nu en dan mooiere potjes op dan EK WK
Alles kan gebeurenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? De halve finale is sowieso een feit hoor. tottenham die 5 keer scoort tegen real madrid zonder tegengoals
Doeiii tot snel weer !quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
ik heb goed nieuws voor jullie:
ik mag naar huis!
Doei
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
ik mag naar huis!
Doei
Dan zou real madrid met een b-team spelen, maar Barça had ook gewoon veel basisspelers. Afellay speelde gisteren klassequote:
Nee. Een verkapt kijkmijeentelefoonvoetbalspelletjeopmntelefoonhebben-post.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef n8n het volgende:
op mn telefoonvoetbalspelletje heb ik torres, drogba en messi in de voorhoede. Van Persie en Rooney op de bank, stoer he
Goede reis en bedankt voor dit goede nieuwsquote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef gianni61 het volgende:
ik mag naar huis!
Doei
hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Een verkapt kijkmijeentelefoonvoetbalspelletjeopmntelefoonhebben-post.
Afellay.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou real madrid met een b-team spelen, maar Barça had ook gewoon veel basisspelers. Afellay speelde gisteren klasse
Ja, dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dit is geen clubvoetbalslowchat OKE.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dit is geen clubvoetbalslowchat OKE.
Nee, want clubvoetbalquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Deze SC heeft toch geen onderwerp dus je mag af en toe toch wel eens over voetbal praten? Of mag dit niet
Dat mag wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
Deze SC heeft toch geen onderwerp dus je mag af en toe toch wel eens over voetbal praten? Of mag dit niet
niet als je een clash of the hormonen wiltquote:Op woensdag 13 april 2011 16:22 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat mag wel hoorHannie is niet de baas hier
Wat wil je daar mee zeggen?!?!??!?!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef n8n het volgende:
[..]
niet als je een clash of the hormonen wilt
geen clubvoetbalhaatkliekjesvorming hequote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar.
[..]
Wat wil je daar mee zeggen?!?!??!?!
Ga dan naar het voetbal slowchattopic.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clubvoetbal, Landvoetbal. Alles aan voetbal
Niet sorry het spijt me okequote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat wil je daar mee zeggen?!?!??!?!
Gatver seksquote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ok vanaf nu gaat het over groepsseksende bananen
[ afbeelding ]
Bananenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we een nieuw onderwerp inschakelen inplaats van voetbal
Wat eten jullie vanavond?
gedroogde kinderlijkjesquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we een nieuw onderwerp inschakelen inplaats van voetbal
Wat eten jullie vanavond?
En daarna ?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niks eten vanavond want ik moet zo werken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben hier veels te lang geweest vandaagik ben er even vandoor hoor met het schaamrood op de kaken en spreek jullie vanavond wel weer ergens
doegg
(afscheid nemen toegestaan)
Aw doei Janquote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben hier veels te lang geweest vandaagik ben er even vandoor hoor met het schaamrood op de kaken en spreek jullie vanavond wel weer ergens
doegg
quote:
doei piraatjequote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
doegg
why?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Argh, die verdomde vuvuzela's worden hier weer bespeeld
werkse danquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ga op weg naar mijn werk, tot laters.
Hou het topic in leven.![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke ik ga op weg naar mijn werk, tot laters.
Hou het topic in leven.![]()
heb in principe vakantiequote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zijn de noodlottigen![]()
en ik moet ook aan verslag werken
mwoah vanavond feestje gister amsterdam. krijg nog niet zo veel van de zon mee omdat k vaak laat wakker wordtquote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dus je bent er van aan het genieten, niet?
Kan je ook niet verbranden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:37 schreef n8n het volgende:
[..]
mwoah vanavond feestje gister amsterdam. krijg nog niet zo veel van de zon mee omdat k vaak laat wakker wordt
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
HoiIk had net een discussie met mijn moeder dus ik was er niet. Ik ben vast niet gemist, maar ik meld het even. Doei.
je had een discussie en nu ga je weg? hmmmquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef sharr het volgende:
HoiIk had net een discussie met mijn moeder dus ik was er niet. Ik ben vast niet gemist, maar ik meld het even. Doei.
Nee ik ben er nu weerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef n8n het volgende:
[..]
je had een discussie en nu ga je weg? hmmm
Wat lievvvquote:
Haha sharr moet weg.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Over dat ik uit huis moet, maar ik kan nergens heen
hoe oud ben je dan of is er een andere reden? er is altijd een plek voor jouquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
[..]
17, andere reden dusquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef n8n het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan of is er een andere reden? er is altijd een plek voor jou
Kom maar hoorquote:
Aww sharr tochquote:Op woensdag 13 april 2011 16:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan alleen tosti's koken. En dat is niet eens kokenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:45 schreef n8n het volgende:
als je goed bent in het huishouden heb ik nog een gangkast voor je
woont Appel in Veenendaalquote:
Jeetje! Dankjequote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef dralion13 het volgende:
Ik ga na de zomervakantie op kamers, mag je mijn kamer in groningen wel hebben
moeilijk moeilijk hou wel van tosti'squote:Op woensdag 13 april 2011 16:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan alleen tosti's koken. En dat is niet eens koken
Nee joh, Groningen is dichtbij en de rest is verquote:
fries-landquote:Op woensdag 13 april 2011 16:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, Friesland. Maar Veenendaal zou handig zijn.![]()
Jah, het land waar alle dyslecten onder de 0 graden levenquote:
Randstadquote:
gebeurd nog eens watquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Randstad
zou ik nou nooit willen wonen
Waarom niet als ik vragen magquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Randstad
zou ik nou nooit willen wonen
Ik ben heel misschien met Pinksteren in Rotterdamquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Als jullie in Rotterdam zijn, kom dan op bezoek bij mij
Veul te drukquote:
ik kan een directe trein pakken naar Rotterdamquote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef sharr het volgende:
Als jullie in Rotterdam zijn, kom dan op bezoek bij mij
Ik als visser/dierenliefhebber hecht onwijs veel waarde aan het hebben van natuur om me heen. Dat lukt hier primaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Veul te druk
Je betaald veel te veel voor je huis
veel te weinig natuur
leuk juistquote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Veul te druk
Je betaald veel te veel voor je huis
veel te weinig natuur
Ik hou niet van die druktequote:Op woensdag 13 april 2011 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
leuk juist
geen last van
genoeg te vinden
In de karperpit, put zandput (of zoiets) in Alkmaarquote:Op woensdag 13 april 2011 16:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik als visser/dierenliefhebber hecht onwijs veel waarde aan het hebben van natuur om me heen. Dat lukt hier prima
mijn ouders hebben exact zo'n uitzicht, 20 minuten van Utrecht en 10 minuten vanaf een natuurgebied.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik hou niet van die drukte
en waarom zou ik dit (mijn uitzicht op dit moment) Wat op 20 minuten fietsen van het centrum en 3 minuten fietsen vanaf een natuurgebied willen verruilen voor een net zo dure, half zo grote woning met een kleine tuin en drukte
Delenquote:
dat vraagt om uitlegquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ook niet, maar ik ben toch bang voor lapo's.
Haha, vrouwmenschquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ook, ik had een keer de kans om post 301 te maken, maar ik deed het niet, ik was bangquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Omdatappel het volgende:
Maar toch. Ik hou niet van lapo's.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:07 schreef n8n het volgende:
je drukt op 'maak nieuw deel' en wijzigt het getal in de titel
Ik voel de pijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ook, ik had een keer de kans om post 301 te maken, maar ik deed het niet, ik was bang
Als ze bang voor ons zijn kan ik het nog enigzins begrijpen, maar voor een ontastbaar iets..quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:10 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan niet tegen de druk
iedereen die op je wacht tot het nieuwe topic geopend is
en dan ook nog een leuke TT verzinnen
Dat vind ik ook het moeilijkste ja, de TT. Het zou misschien handig zijn om alvast een paar standaard TT's op te schrijven op een blaadje of zo. Voor het geval dat weetjewel.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:10 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan niet tegen de druk
iedereen die op je wacht tot het nieuwe topic geopend is
en dan ook nog een leuke TT verzinnen
stoppen met ademen werkte hier fantastischquote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Driepink het volgende:
Volgens mij breekt mijn hooikoorts periode weer aan..
Goed plan, ik begin er direct meequote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef n8n het volgende:
[..]
stoppen met ademen werkte hier fantastisch
Bruine bonen met rijst.quote:
sorry ik zal ermee ophoudenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
Ik word steeds onbekend gebeld en dan wordt er opgehangen. Lullig
sorry zal er mee stoppen jaquote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
En gebakken spekquote:
Ik ben het nietquote:Op woensdag 13 april 2011 17:15 schreef sharr het volgende:
Jawel, dat eet ik wel.quote:
Ik heb geen idee wat we eten, het klonk totaal niet bekend.. ook niet eens gekeken naar wat er in het bakje lagquote:
Ok.quote:
Nee ik eet vleesquote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook nog broodje bapao (vegetarisch) liggen voor de liefhebbers
quote:
QFTquote:
te veel moeitequote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ga anders pannekoeken eten![]()
ik moet hier eten wat mijn mammie voor me kookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |