+1 Bostonianquote:
Oh, Ruby?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Bostonian het volgende:
Hint: ze heeft dezelfde naam als het 'liefje' van Berlusconi.
Ja! +1 Goodbyequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
sorry, moest net weg en het werd nogal laat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Wat is de naam van de acteur met dochtertje Billie en die met zijn vrouw in een -naar het schijnt nogal saaie- "home video" te zien is en in welke serie speelt hij?
/kromme zin
Is een 'oh, ja-tje' dat weet ik bijna zeker, echt wereldberoemd, van een heel beroemd regisseur.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Swiffer het volgende:
Hahaha niet wereldberoemd genoeg, geen idee!
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gokje: Gone With the Wind? De naam van de actrice weet ik niet...!
Owww the birds!!! Maar hoe ze nou heet....quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef doeka het volgende:
[..]
Is een 'oh, ja-tje' dat weet ik bijna zeker, echt wereldberoemd, van een heel beroemd regisseur.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef tong80 het volgende:
Tippi Hedren de moeder van Melnie Griffith ?
Je hebt gelijkquote:
ze hadden een vreselijk liedje?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar wat gebeurde er ?
de microfoons vielen uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef tong80 het volgende:
Waardoor werden de Heikrekels laatste op het songfestival ?
Nog erger voor een TV-progamma.quote:
Ik reken hem goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:05 schreef Spees_Eend het volgende:
De hele verbinding viel weg waardoor ze niet uitgezonden konden worden?
Hoewel Gordon érg dicht in de buurt komt, is Oprah het enige juiste antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Olivia is niet goed! Wel bijna.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Olivia en... pfffffffffffffffffffffffff
+1 kvdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo snel, daar kan ik nog we; punten voor toekennenquote:
We zoeken nog naar de combi's bij 3, 5, 9 en 10!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
1 - e![]()
2 - h![]()
3 - ?
4 - j![]()
5 - ?
6 - a![]()
7 - g![]()
8 - f![]()
9 - ?
10 - ?
F_D_P + 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
3 - i, klopt, zoontje Theodore (Teddy)
5 - c klopt, zijn lang samen geweest
10 - b klopt, June Carter was zijn vrouw. Reese Witherpoon kreeg een oscar voor haar rol als June.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef maar een hint....ik ben er af en toe wel, zie ook wel ie het is, maar kan geen vragen verzinnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ook niet goed. Zijn er nog meer mensen online? Zo niet, dan geef ik even een hint aan F_R
pfff graafgraafquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Okee, hint: zijn naam waarmee hij bekend is, is afgeleid van iemand die bekend is door haar familienaam.
Ja!quote:
quote:
Pink en haar manquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Voor welke stel is hun baby opkomst een nieuwe start?
okequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je moet een keer Easy A kijken, hele leuke film met een evenzo leuke rol van haar
John Mayer en Jake Gyllenhaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Noem twee bekende exen van Taylor Swift.
+1 roos85quote:
maar deze aanstaande vader mag er ook wezenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht al dombo maar ik heb vandaag een heel oud roddelbald gelezen en dat was blijven hangen
Kelly Clarkson?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:24 schreef doeka het volgende:
René van Kooten
Gelijk maar een nieuwe:
Wie was de winnaar/winnares van de allereerste American Idol?
Natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:53 schreef kvd het volgende:
jaaaaa....die bedoel ik...zat ik toch in de juiste richting te denken
Ja die zocht ik! Kan ff niet knippen plakken op mn telefoon maar +1 voor kvd!quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:15 schreef kvd het volgende:
Heeft Nate Berkus (of hoe hij ook mag heten) misschien ook een eigen show gehad? iig wel op die OWN netwerk van haar geloof ik. Maar of dat dan als spin off kan worden gezien?
Helemaal goedquote:
72?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoeveel dagen heeft het huwelijk van Kim Kardashian en Kris Humpries stand gehouden?
Paul Mccartney?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef kvd het volgende:
Ik twijfelde nog met 74 dagen, maar yeah!!!
wie gaat er deze week voor de 4de keer trouwen?
Heb ik net gelezen in het Celebrity bruiloften topic: Sinead O'Connor ! Met de liefde van haar leven die ze vorige maand via Twitter heeft leren kennen.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:28 schreef kvd het volgende:
Ik twijfelde nog met 74 dagen, maar yeah!!!
wie gaat er deze week voor de 4de keer trouwen?
Ik heb het even opgezocht, en het klopt!quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb ik net gelezen in het Celebrity bruiloften topic: Sinead O'Connor ! Met de liefde van haar leven die ze vorige maand via Twitter heeft leren kennen.
Prince!quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:43 schreef doeka het volgende:
Yeah!
Even terug naar Sinead O'Connor, wie schreef haar wereldhit 'Nothing Compares to you?'
Natuurlijk! De Minnesota Midget!quote:
Eerste twee wel, de andere drie zijn een speculatie voor zover ik weet... Er zijn er meer die vaststaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:58 schreef Radegast het volgende:
Mayte, Carmen Electra, Candy Dulfer, Monique en Suzanne Klemann.
mequote:Op zaterdag 10 december 2011 10:26 schreef Turbomuis het volgende:
Om bij Prince te blijven:
Noem 5 dames waar hij mee heeft gedate (of meer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |