+1 Bostonianquote:
Oh, Ruby?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Bostonian het volgende:
Hint: ze heeft dezelfde naam als het 'liefje' van Berlusconi.
Ja! +1 Goodbyequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
sorry, moest net weg en het werd nogal laat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Wat is de naam van de acteur met dochtertje Billie en die met zijn vrouw in een -naar het schijnt nogal saaie- "home video" te zien is en in welke serie speelt hij?
/kromme zin
Is een 'oh, ja-tje' dat weet ik bijna zeker, echt wereldberoemd, van een heel beroemd regisseur.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Swiffer het volgende:
Hahaha niet wereldberoemd genoeg, geen idee!
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gokje: Gone With the Wind? De naam van de actrice weet ik niet...!
Owww the birds!!! Maar hoe ze nou heet....quote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef doeka het volgende:
[..]
Is een 'oh, ja-tje' dat weet ik bijna zeker, echt wereldberoemd, van een heel beroemd regisseur.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef tong80 het volgende:
Tippi Hedren de moeder van Melnie Griffith ?
Je hebt gelijkquote:
ze hadden een vreselijk liedje?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Maar wat gebeurde er ?
de microfoons vielen uit?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef tong80 het volgende:
Waardoor werden de Heikrekels laatste op het songfestival ?
Nog erger voor een TV-progamma.quote:
Ik reken hem goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:05 schreef Spees_Eend het volgende:
De hele verbinding viel weg waardoor ze niet uitgezonden konden worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |