Pesto dan? Is lekker op brood hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:14 schreef Probability het volgende:
Nee hoor, 7 boterhammen per dag is zelfs normaal! Maar ik eet geen vlees en ik wil niet te veel kaas en dan het liefst nog vegetarisch kaas. En ik wil ook geen zoet beleg. Dus dan vind ik 7 boterhammen nog al saai worden. Selleriesalade.. Eiersalade... eh.. groente op brood... Maar dan eet ik liever een salade (zonder sla)
Maar wel nog steeds sexy!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:
Vroeger was ik romantisch, nu ben ik een verbitterde oude man!![]()
Ow, en ik mag op kraamvisite....
Een gadget?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar tegen alles kan ik wel iets inbrengen.. We houden allebei niet van champagne. Pennen laat 'ie altijd slingeren. Hij heeft al zeven horloges (plus te duur).
Bij die zwangere ex?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:
Vroeger was ik romantisch, nu ben ik een verbitterde oude man!![]()
Ow, en ik mag op kraamvisite....
Inmiddels dus in 2 stukken gevallen...quote:
Oei, de druk om met een goed kraamcadeautje te komen is dus hoog.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Inmiddels dus in 2 stukken gevallen...
Vannacht om 00:20.
Zij was trouwens ook van die 3 geweldige opmerkingen over cadeau's
Jaa, maar iedere dag pesto.. Dat eet ik ook al vaak door de salade en de risottoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Pesto dan? Is lekker op brood hoor.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb het al niet gelijk uitgemaakt toen bleek dat ie vreemdgegaan was, dus nope. Ik heb gewacht tot ie er zelf mee kwam. Ik heb een ongelofelijk geduld
Oh ja, dat gebeurt hier ook wel eens. En vervolgens word ik boos, omdat dat allemaal slecht voor de lijn isquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dingetjes waaruit blijkt dat hij je kent, die zijn![]()
Soms neemt Martijn gewoon een kindersuprise ei voor me mee. Dat vind ik juist leuk. Of als hij boodschappen heeft gedaan, dat hij dan voor mij nét die dingen meeneemt die ik lekker vind. Gewoon, dat je merkt dat hij even aan je heeft gedacht
Heb ik hier van gegeten? *slik*quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
En je moet een UBN aanvragen bij het LNV, en je registreren als varkenshouder bij de GD.
Ook voor 1 minivarkentje.
Importeren vanuit de UK zal ook nog wel wat voeten in aarde hebben.
Als je hulp nodig hebt bij papierwerk etc hoor ik het wel!
Ik zal nog even snakken met mijn varkjes:
[ afbeelding ]
Er zijn er nu nog maar twee, en wat groter dan ze op dit foto'tje waren.
Ik dacht echt even: woei, Vik heeft een nieuwe relaaaasie?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebeurt hier ook wel eens. En vervolgens word ik boos, omdat dat allemaal slecht voor de lijn is![]()
. Nu doet 'ie het alleen nog als hij het meeneemt voor zichzelf en weet dat ik ook wil
.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik dacht echt even: woei, Vik heeft een nieuwe relaaaasie?En toen dacht ik, oh natuurlijk, Mark!
Case of the ex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |