quote:Miniature pigs, also known as teacup pigs, are sometimes kept as pets and gained a measure of faddish popularity, although they grow to be quite large. They are frequently sold as small piglets and exaggeratedly described by breeders as having an adult size not much larger than a puppy. However, these pigs in fact grow to the size of a Labrador Retriever and are not, by any means, "tiny". Infrequently, pigs are purposefully fed less food by breeders to keep a diminutive size in order to appeal more to the buyer. These malnourished pigs often have a very short lifespan, or may skyrocket in size once given enough food, much to the owner's surprise
De balsamico doet het 'em.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Probability het volgende:
2/3e gele grapefruit = 60
1 volkoren boterham = 77
50 gram hummus = 150
260 gram tomaten = 50
345 g haricots verts = 114
2 eetlepels olijfolie = 180
1 eetlepel balsamico azijn= 8 kcal
---------------------------------------------+
totaal kcal = 639
Dat vind ik best een flinke lunch!!!
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Er was er ook een keer één in How I Met Your Mother.
Zag een tijd geleden wel dit op internet (wikipedia):
[..]
Op die site die je linkte stond wel dat ze het formaat van een (dikkequote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.
Op de site staat dat ze ook labrador formaat kunnen worden volgens mij..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.
Mwoah, volgens mij valt dat best wel mee. Niet veel meer werk dan een hond ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Piggy!![]()
Ik ben wel altijd een beetje wantrouwig jegens uberschattige beestjes, omdat ik me afvraag in hoeverre ze zo gefokt zijn en of ze nergens last van hebben. Zoals van die hondjes met ademproblemen en ontplofte angora-konijnenOf pugdogs waarbij de oogballen uit de kassen kunnen ploppen.
Maar als ze labrador-sized worden zoals op de site staat zal het wel meevallen!![]()
Wel gezellig, varkentjeKomt wel veel bij kijken denk ik?
Ook de Micro pig deluxe? Want ik dacht dat dat meeviel. Of heb ik nu slecht gelezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op die site die je linkte stond wel dat ze het formaat van een (dikke) labrador gingen worden dacht ik
Oh ik heb niet gekeken naar de soortenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook de Micro pig deluxe? Want ik dacht dat dat meeviel. Of heb ik nu slecht gelezen?
Nou ja, we moeten sowieso eerst even nog meer inlezen en de keus weloverwogen maken. Ook (wat ik net al zei) vanwege dat doorfokken. Eerst even kijken of het beestje daar geen slachtoffer van is geworden, zeg maar.
Mijn knieën of M's knieën? ^^quote:How big will Mini Pigs grow?
On average a Mini pig should be around knee height - comparable to a fat Labrador. The Little Pig Farms breed 2 sizes of pig, the smallest being around the size of a medium spaniel.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
@ Syrena: gelukkig weet mijn man wel heel goed wat ik leuk vind. Eigenlijk is hij altijd spot on als het op cadeautjes en verrassingen aankomt. Niet dat ik dat verlang, maar nu ik er zo over nadenk... Hij is toch wel heel lief
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
lol Syrena, wat een prutkado!
Ik kreeg ooit van een vriendje een senseo-apparaat.. toen duurde het ook niet lang meer.
Oh, lol. Nee, dat doet hij gelukkig niet. Ik denk eigenlijk dat hij liever is voor mij dan ik voor hemquote:Op woensdag 13 april 2011 14:30 schreef Syrena het volgende:
[..]zo eentje wil ik ook
![]()
Niet iemand die een wit (!) herenvest koopt voor je verjaardag, met in enorme blauwe letters CUBA erop en dan hoopvol zegt: Als je het niet leuk vindt neem ik hem wel(en dan vantevoren ook zo van: oooooh je gaat het ZO leuk vinden.... )
3x raden wat razendsnel in de zak van Max zat toen het uit was![]()
![]()
Maar toen liep het ook al op z'n end, daarvoor kocht ie wel leuke dingen. Wel letterlijk van m'n verlanglijstje af, en niks buiten verjaardag/sinterklaas, maar toch.
Omgquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."![]()
Lol het senseovriendje wilde het niet uitmaken... dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."![]()
Omg! Nou jaaaa!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het toen wel gelijk hebt uitgemaakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
een lekkere fles wijn, een kaasplankje, kaarsjes en die dag een lijstje maken die daarop aangepast is zodat je 's avonds lekker samen een feestje kan bouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook echt bij god niet wat ik voor Baardmans moet kopen voor z'n buluitreiking vrijdag..
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
lol Syrena, wat een prutkado!
Ik kreeg ooit van een vriendje een senseo-apparaat.. toen duurde het ook niet lang meer.
leuk ondergoed vor jezelf!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook echt bij god niet wat ik voor Baardmans moet kopen voor z'n buluitreiking vrijdag..
^^quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
leuk ondergoed vor jezelf!
Een bon voor wat leuks doen.
Niets. Ik vind niet alles reden voor een cadeautje...
dat soort kado's wil ik niet van een vriendje of een lief, misschien van een moeder of een tante of een broer, maar niet van een liefquote:
O op die manier. Ik zou het wel lief vinden, al heb ik nu een nespressoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat soort kado's wil ik niet van een vriendje of een lief, misschien van een moeder of een tante of een broer, maar niet van een lief
Ik heb het al niet gelijk uitgemaakt toen bleek dat ie vreemdgegaan was, dus nope. Ik heb gewacht tot ie er zelf mee kwam. Ik heb een ongelofelijk geduldquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het toen wel gelijk hebt uitgemaakt?
Dat 'ie een senseo geeft zodat je als 'ie vertrokken is toch nog koffie hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
O op die manier. Ik zou het wel lief vinden, al heb ik nu een nespresso
Nou ja als je graag koffie wil drinken maar je hebt nog geen machine? Of ben ik nu onromantisch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat 'ie een senseo geeft zodat je als 'ie vertrokken is toch nog koffie hebt?
Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
leuk ondergoed vor jezelf!
Een bon voor wat leuks doen.
Niets. Ik vind niet alles reden voor een cadeautje...
Of hem gewoon mee uit eten nemen ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind nuttige dingen ook niet erg. Heb de hamer die ik kreeg goed gebruikt bij het verhuizen bijvoorbeeld. En nog altijd blij met mijn lasercomputermuis!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Oh ik krijg meestal alleen cadeautjes voor mijn verjaardag. En dan vaak nuttige dingen.
Maar dat vind ik niet erg?
Hahaha.. Ja ik kreeg ooit een kettinkje van een vriendje waarvan zijn familie een juwelier had. Maar dat was echt een misselijk ventje dus dat kettinkje heb ik weggegooid.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind nuttige dingen ook niet erg. Heb de hamer die ik kreeg goed gebruikt bij het verhuizen bijvoorbeeld. En nog altijd blij met mijn lasercomputermuis!
Leuk dan toch! Misschien iets waar ie wat aan gaat hebben voor z'n werk? Mooie tas ofzo? Ik vind kadootjes voor mannen ook veel lastiger dan voor vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.
Hahaha, ja behalve dat de koffie misschien niet zo heel erg lekker is, maar de meeste Nederlanders geven daar toch niets om.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er mis met een senseo-apparaat? Je drinkt toch koffie?
Hij heeft net een mooie nieuwe leren tas gekocht.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk dan toch! Misschien iets waar ie wat aan gaat hebben voor z'n werk? Mooie tas ofzo? Ik vind kadootjes voor mannen ook veel lastiger dan voor vrouwen
dan kan je net zo goed een doos boodschappen geven "je eet toch?"quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er mis met een senseo-apparaat? Je drinkt toch koffie?
Wat je geeft maakt niet zo heel veel uit, de intentie erachter, daar gaat het om. Fles bubbels waarmee je het samen viert en zegt dat je trots op hem bent. Of een pen met inscriptie. Of een horlogequote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.
En je moet een UBN aanvragen bij het LNV, en je registreren als varkenshouder bij de GD.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Micro pig deluxe![]()
Ben benieuwd of het er echt van gaat komenGeloof dat je echt een soort adoptieproced door moet. Niet iedereen mag er een hebben, blijkbaar.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef sigme het volgende:
Er zijn er nu nog maar twee, en wat groter dan ze op dit foto'tje waren.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed een doos boodschappen geven "je eet toch?"
Mocht het zover zijn, dan laat ik het wel even weten. Thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
En je moet een UBN aanvragen bij het LNV, en je registreren als varkenshouder bij de GD.
Ook voor 1 minivarkentje.
Importeren vanuit de UK zal ook nog wel wat voeten in aarde hebben.
Als je hulp nodig hebt bij papierwerk etc hoor ik het wel!
Ik zal nog even snakken met mijn varkjes:
[ afbeelding ]
Er zijn er nu nog maar twee, en wat groter dan ze op dit foto'tje waren.
Geloof dat ik het alledrie nog nooit heb gezegd. Misschien zoek je gewoon vervelende vrouwen uitquote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef V1z0R het volgende:
'Ik vind 'm toch eigenlijk niet zo mooi...'
'Je had die duurdere toch ook kunnen doen...'
'Volgende keer koop ik zelf wel iets, jij kunt ook niks...'
Nachtmerries!
Hahahaha, arme jij!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef V1z0R het volgende:
'Ik vind 'm toch eigenlijk niet zo mooi...'
'Je had die duurdere toch ook kunnen doen...'
'Volgende keer koop ik zelf wel iets, jij kunt ook niks...'
Nachtmerries!
Ik ook niet nee... Maar je moet sommige dingen ook gewoon niet voor een vrouw willen uitzoeken, dat kunnen we zelf natuurlijk veel beter... Mijn vriendje weet dat gelukkig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat ik het alledrie nog nooit heb gezegd. Misschien zoek je gewoon vervelende vrouwen uit
Ja, dat weet ik ook wel. Maar tegen alles kan ik wel iets inbrengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat je geeft maakt niet zo heel veel uit, de intentie erachter, daar gaat het om. Fles bubbels waarmee je het samen viert en zegt dat je trots op hem bent. Of een pen met inscriptie. Of een horloge
Het gaat niet om het artikel.
Dan juist een fles kinderchampagne, of een heel doosje pennen. Dat zijn juist dingen waaruit blijkt dat je hem kent.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar tegen alles kan ik wel iets inbrengen.. We houden allebei niet van champagne. Pennen laat 'ie altijd slingeren. Hij heeft al zeven horloges (plus te duur).
Bestaan er ook niet vervelende vrouwen dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat ik het alledrie nog nooit heb gezegd. Misschien zoek je gewoon vervelende vrouwen uit
Dan is een reclamevliegtuig ook te duur. Jammer.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel. Maar tegen alles kan ik wel iets inbrengen.. We houden allebei niet van champagne. Pennen laat 'ie altijd slingeren. Hij heeft al zeven horloges (plus te duur).
Vliegtuigje met "ik hou van jou" erachteraanquote:Op woensdag 13 april 2011 15:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan is een reclamevliegtuig ook te duur. Jammer.
Ja, dingetjes waaruit blijkt dat hij je kent, die zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben best wel tevreden dus ook lastig om iets voor te kopen denk ikIk krijg van vriendje graag mooie edities van toffe boeken of iets sieraad-achtigs (hij heeft me al een paar keer een trollbead gegeven
) of iets anders waarvan ie weet dat het bij me past... Zoals een keer een tekentablet
Awwwquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dingetjes waaruit blijkt dat hij je kent, die zijn![]()
Soms neemt Martijn gewoon een kindersuprise ei voor me mee. Dat vind ik juist leuk. Of als hij boodschappen heeft gedaan, dat hij dan voor mij nét die dingen meeneemt die ik lekker vind. Gewoon, dat je merkt dat hij even aan je heeft gedacht
6 boterhammen is ook dikke prima hoor als je gewoon kan bewegen enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
Wat een discussie over lijstjes hier vanmorgen. Ik moet zeggen dat ik het gevoel krijg dat ik heel veel eet, als ik sommige lijstjes hier lees. Ik vind 6 boterhammen op een dag eerlijk gezegd echt niet veel. Gisteren kwam het totaal op 1850 kcal. Mijn lijstje van vandaag:
O: 2x koffie met melk en suiker + smoothie van magere yoghurt, frambozen en banaan
L: 4 volkoren boterhammen met pesto
T: 2 volkoren boterhammen met appelperenstroop
T: thee en gekookt ei
D: beetje volkoren pasta met quorngehakt, tomatensaus en paprika
Commentaar mag, maar de suiker in mijn koffie blijft. Ik post de lijstjes eerlijk gezegd ook een beetje als stok achter de deur. Het helpt inderdaad om minder troep te eten.
Lijkt niet bijzonder veel, voor mijn gevoel. En ik denk dat er een T mag tussen je O en L. Maar ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd daar tussen zit. Dus kan er ook helemaal naast zitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
Wat een discussie over lijstjes hier vanmorgen. Ik moet zeggen dat ik het gevoel krijg dat ik heel veel eet, als ik sommige lijstjes hier lees. Ik vind 6 boterhammen op een dag eerlijk gezegd echt niet veel. Gisteren kwam het totaal op 1850 kcal. Mijn lijstje van vandaag:
O: 2x koffie met melk en suiker + smoothie van magere yoghurt, frambozen en banaan
Commentaar mag, maar de suiker in mijn koffie blijft. Ik post de lijstjes eerlijk gezegd ook een beetje als stok achter de deur. Het helpt inderdaad om minder troep te eten.
Nee hoor, 7 boterhammen per dag is zelfs normaal! Maar ik eet geen vlees en ik wil niet te veel kaas en dan het liefst nog vegetarisch kaas. En ik wil ook geen zoet beleg. Dus dan vind ik 7 boterhammen nog al saai worden. Selleriesalade.. Eiersalade... eh.. groente op brood... Maar dan eet ik liever een salade (zonder sla)quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef mille-feuille het volgende:
![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat ze de gele doppen hebben veranderd. Die zitten nu met een 'scharniertje' aan elkaar vast. Vroegah kon je er mee op elkaar schietenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww![]()
En jaaa kindersurprise eieren! En dan samen die crappy speeltjes in mekaar zetten die je daarna dan toch maar wegmikt![]()
![]()
Da's juist superliefquote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef neen het volgende:
Ik laat alleen post its met domme teksten en lelijke tekeningen achter.
leuk! ik heb ook nog allemaal briefjes van mr. exquote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef neen het volgende:
Ik laat alleen post its met domme teksten en lelijke tekeningen achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opa V1z0R verteltquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef V1z0R het volgende:
Vroeger was ik romantisch, nu ben ik een verbitterde oude man!![]()
Ow, en ik mag op kraamvisite....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |