Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
leuk ondergoed vor jezelf!
Een bon voor wat leuks doen.
Niets. Ik vind niet alles reden voor een cadeautje...
Of hem gewoon mee uit eten nemen ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook echt bij god niet wat ik voor Baardmans moet kopen voor z'n buluitreiking vrijdag..
Ik vind nuttige dingen ook niet erg. Heb de hamer die ik kreeg goed gebruikt bij het verhuizen bijvoorbeeld. En nog altijd blij met mijn lasercomputermuis!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Probability het volgende:
Oh ik krijg meestal alleen cadeautjes voor mijn verjaardag. En dan vaak nuttige dingen.
Maar dat vind ik niet erg?
Hahaha.. Ja ik kreeg ooit een kettinkje van een vriendje waarvan zijn familie een juwelier had. Maar dat was echt een misselijk ventje dus dat kettinkje heb ik weggegooid.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind nuttige dingen ook niet erg. Heb de hamer die ik kreeg goed gebruikt bij het verhuizen bijvoorbeeld. En nog altijd blij met mijn lasercomputermuis!
Leuk dan toch! Misschien iets waar ie wat aan gaat hebben voor z'n werk? Mooie tas ofzo? Ik vind kadootjes voor mannen ook veel lastiger dan voor vrouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.
Hahaha, ja behalve dat de koffie misschien niet zo heel erg lekker is, maar de meeste Nederlanders geven daar toch niets om.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er mis met een senseo-apparaat? Je drinkt toch koffie?
Hij heeft net een mooie nieuwe leren tas gekocht.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Leuk dan toch! Misschien iets waar ie wat aan gaat hebben voor z'n werk? Mooie tas ofzo? Ik vind kadootjes voor mannen ook veel lastiger dan voor vrouwen
dan kan je net zo goed een doos boodschappen geven "je eet toch?"quote:Op woensdag 13 april 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
WTF is er mis met een senseo-apparaat? Je drinkt toch koffie?
Wat je geeft maakt niet zo heel veel uit, de intentie erachter, daar gaat het om. Fles bubbels waarmee je het samen viert en zegt dat je trots op hem bent. Of een pen met inscriptie. Of een horlogequote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het halen van je Masterbul wel reden voor een cadeautje. In ieder geval iets om hem te laten weten dat ik trots op hem ben.
En je moet een UBN aanvragen bij het LNV, en je registreren als varkenshouder bij de GD.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Micro pig deluxe![]()
Ben benieuwd of het er echt van gaat komenGeloof dat je echt een soort adoptieproced door moet. Niet iedereen mag er een hebben, blijkbaar.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef sigme het volgende:
Er zijn er nu nog maar twee, en wat groter dan ze op dit foto'tje waren.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
dan kan je net zo goed een doos boodschappen geven "je eet toch?"
Mocht het zover zijn, dan laat ik het wel even weten. Thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
En je moet een UBN aanvragen bij het LNV, en je registreren als varkenshouder bij de GD.
Ook voor 1 minivarkentje.
Importeren vanuit de UK zal ook nog wel wat voeten in aarde hebben.
Als je hulp nodig hebt bij papierwerk etc hoor ik het wel!
Ik zal nog even snakken met mijn varkjes:
[ afbeelding ]
Er zijn er nu nog maar twee, en wat groter dan ze op dit foto'tje waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |