quote:Miniature pigs, also known as teacup pigs, are sometimes kept as pets and gained a measure of faddish popularity, although they grow to be quite large. They are frequently sold as small piglets and exaggeratedly described by breeders as having an adult size not much larger than a puppy. However, these pigs in fact grow to the size of a Labrador Retriever and are not, by any means, "tiny". Infrequently, pigs are purposefully fed less food by breeders to keep a diminutive size in order to appeal more to the buyer. These malnourished pigs often have a very short lifespan, or may skyrocket in size once given enough food, much to the owner's surprise
De balsamico doet het 'em.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Probability het volgende:
2/3e gele grapefruit = 60
1 volkoren boterham = 77
50 gram hummus = 150
260 gram tomaten = 50
345 g haricots verts = 114
2 eetlepels olijfolie = 180
1 eetlepel balsamico azijn= 8 kcal
---------------------------------------------+
totaal kcal = 639
Dat vind ik best een flinke lunch!!!
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Rituals het volgende:
Er was er ook een keer één in How I Met Your Mother.
Zag een tijd geleden wel dit op internet (wikipedia):
[..]
Op die site die je linkte stond wel dat ze het formaat van een (dikkequote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.
Op de site staat dat ze ook labrador formaat kunnen worden volgens mij..quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij zijn dat de 'originele' hangbuikzwijnen. Die kunnen idd echt huge worden. Tegenwoordig hebben ze een soort ontwikkeld die dus écht klein blijven. In ieder geval geen labrador formaat, hihi.
Mwoah, volgens mij valt dat best wel mee. Niet veel meer werk dan een hond ofzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Piggy!![]()
Ik ben wel altijd een beetje wantrouwig jegens uberschattige beestjes, omdat ik me afvraag in hoeverre ze zo gefokt zijn en of ze nergens last van hebben. Zoals van die hondjes met ademproblemen en ontplofte angora-konijnenOf pugdogs waarbij de oogballen uit de kassen kunnen ploppen.
Maar als ze labrador-sized worden zoals op de site staat zal het wel meevallen!![]()
Wel gezellig, varkentjeKomt wel veel bij kijken denk ik?
Ook de Micro pig deluxe? Want ik dacht dat dat meeviel. Of heb ik nu slecht gelezen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Op die site die je linkte stond wel dat ze het formaat van een (dikke) labrador gingen worden dacht ik
Oh ik heb niet gekeken naar de soortenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ook de Micro pig deluxe? Want ik dacht dat dat meeviel. Of heb ik nu slecht gelezen?
Nou ja, we moeten sowieso eerst even nog meer inlezen en de keus weloverwogen maken. Ook (wat ik net al zei) vanwege dat doorfokken. Eerst even kijken of het beestje daar geen slachtoffer van is geworden, zeg maar.
Mijn knieën of M's knieën? ^^quote:How big will Mini Pigs grow?
On average a Mini pig should be around knee height - comparable to a fat Labrador. The Little Pig Farms breed 2 sizes of pig, the smallest being around the size of a medium spaniel.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Naamtopic![]()
@ Syrena: gelukkig weet mijn man wel heel goed wat ik leuk vind. Eigenlijk is hij altijd spot on als het op cadeautjes en verrassingen aankomt. Niet dat ik dat verlang, maar nu ik er zo over nadenk... Hij is toch wel heel lief
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
lol Syrena, wat een prutkado!
Ik kreeg ooit van een vriendje een senseo-apparaat.. toen duurde het ook niet lang meer.
Oh, lol. Nee, dat doet hij gelukkig niet. Ik denk eigenlijk dat hij liever is voor mij dan ik voor hemquote:Op woensdag 13 april 2011 14:30 schreef Syrena het volgende:
[..]zo eentje wil ik ook
![]()
Niet iemand die een wit (!) herenvest koopt voor je verjaardag, met in enorme blauwe letters CUBA erop en dan hoopvol zegt: Als je het niet leuk vindt neem ik hem wel(en dan vantevoren ook zo van: oooooh je gaat het ZO leuk vinden.... )
3x raden wat razendsnel in de zak van Max zat toen het uit was![]()
![]()
Maar toen liep het ook al op z'n end, daarvoor kocht ie wel leuke dingen. Wel letterlijk van m'n verlanglijstje af, en niks buiten verjaardag/sinterklaas, maar toch.
Omgquote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."![]()
Lol het senseovriendje wilde het niet uitmaken... dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wist dat ie het uit wilde maken toen ik in zijn agenda zijn verjaardagswensenlijstje zag en daar een staafmixer op stond. "We hebben toch al een staa... oh...."![]()
Omg! Nou jaaaa!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het toen wel gelijk hebt uitgemaakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
een lekkere fles wijn, een kaasplankje, kaarsjes en die dag een lijstje maken die daarop aangepast is zodat je 's avonds lekker samen een feestje kan bouwenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook echt bij god niet wat ik voor Baardmans moet kopen voor z'n buluitreiking vrijdag..
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef MarMar het volgende:
lol Syrena, wat een prutkado!
Ik kreeg ooit van een vriendje een senseo-apparaat.. toen duurde het ook niet lang meer.
leuk ondergoed vor jezelf!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook echt bij god niet wat ik voor Baardmans moet kopen voor z'n buluitreiking vrijdag..
^^quote:Op woensdag 13 april 2011 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
leuk ondergoed vor jezelf!
Een bon voor wat leuks doen.
Niets. Ik vind niet alles reden voor een cadeautje...
dat soort kado's wil ik niet van een vriendje of een lief, misschien van een moeder of een tante of een broer, maar niet van een liefquote:
O op die manier. Ik zou het wel lief vinden, al heb ik nu een nespressoquote:Op woensdag 13 april 2011 14:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat soort kado's wil ik niet van een vriendje of een lief, misschien van een moeder of een tante of een broer, maar niet van een lief
Ik heb het al niet gelijk uitgemaakt toen bleek dat ie vreemdgegaan was, dus nope. Ik heb gewacht tot ie er zelf mee kwam. Ik heb een ongelofelijk geduldquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het toen wel gelijk hebt uitgemaakt?
Dat 'ie een senseo geeft zodat je als 'ie vertrokken is toch nog koffie hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Probability het volgende:
[..]
O op die manier. Ik zou het wel lief vinden, al heb ik nu een nespresso
Nou ja als je graag koffie wil drinken maar je hebt nog geen machine? Of ben ik nu onromantisch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat 'ie een senseo geeft zodat je als 'ie vertrokken is toch nog koffie hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |