Die staat bij ons in de buurtquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Aston is voor de "af en toe", de Bentley voor elke dag.
Dit blijft uiteraard de droom:
[ afbeelding ]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.quote:
Ach, een zo'n haak.quote:
Ja, mijn shift vinger werd te gretig.quote:
De neus is zo hoog als die van een SUV.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt, het is zo'n walgelijk pompeuze veel te grote smerig rijke auto, maar ik wil er een.
Ik heb een keer een drophead coupe mogen aanschouwen in Zuid-Afrika destijds, man dat lijkt wel een sloep op wielen, heerlijk decadente wagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De neus is zo hoog als die van een SUV.
Er zijn er niet veel van.quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn er niet veel van.
Meestal staan ze ook binnen
Wel eens een Maybach gezien?
Haha, het gaat ook niet om materialisme denk ik, maar vooral passie voor auto's.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ben opgegroeid in een omgeving waar materialisme totaal geen rol speelde, is pas de laatste jaren door mijzelf "gestart"
En zelfs een Patek Philippe is goedkoper dan een Spykerquote:Op woensdag 13 april 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
Materialisme is een verkeerd woord inderdaad. Overigens haal ik mijn levensvreugde nog steeds niet uit zaken, maar ik vind horloges en autos wel mooi
Mooie auto, alleen zelfs zou ik nooit Spyker gaan rijden, ik vind ze teveel van het goede. Niet zozeer qua kosten en luxe, maar qua tierelantijnen. Hou van strak of klassiek, de manier waarop Spyker dat mixed vind ik niet echt geweldig.quote:
Gezonde hobbyquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef eriksd het volgende:
Ik zal later wel een Patek kopen denk ik. Gezien de hoeveelheid horloges die ik nu heb zal dat wel totaal gaan ontsporen
Inderdaad, als je maar lang genoeg wacht verkoop je ze zelfs met winst, bepaalde modellen en merken dan hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gezonde hobby.
En uiteindelijk zit je in de kwaliteitsdingetjes denk ik, waardoor ze behoorlijk waardevast blijven.
Als student heb je nog meer consumptie-items die weinig waard zijn, maar als je straks 12 klokjes hebt kan je ze, zodra je er genoeg van hebt, verkopen zonder al te veel waardeverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |