leuk wel jaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Adventureland, op aanraden van Beach.
Niet op de iPhonequote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef JanPiraat het volgende:
Er staat ook ergens een 'maak nieuw topic' knopje hedan komt die vorige OP er gewoon in te staan
of is dat niet op mobiel ?
Maar dat was de magie toch daar ? dat er nooit iemand postte ?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
wat mij opvalt:
sinds dat dit een zelfstandige sc is zit deze op 18 topics. terwijl bef nog geen 2 pagina's is opgeschoten
Dat topic is één en al rust.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
wat mij opvalt:
sinds dat dit een zelfstandige sc is zit deze op 18 topics. terwijl bef nog geen 2 pagina's is opgeschoten
Repareer die OP eens als je wilt? Ziet er niet uit zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef Furdinand het volgende:
We moeten een arg7 wiki hebben met de OP erin.
Zo gaat dat altijd met nieuwe SC's hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:13 schreef gianni61 het volgende:
wat mij opvalt:
Ja maar dat lukt dus niet op mijn mobielquote:Op woensdag 13 april 2011 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Repareer die OP eens als je wilt? Ziet er niet uit zo.
Waarom postte je dan ook 'Ok' als lapo.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt dus niet op mijn mobielkan jij het aub doen?
Ik antwoorde "ok" op iemand die "ja" zei ik wist niet eens dat de lapo er bijna wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom postte je dan ook 'Ok' als lapo.Waarom überhaupt lapo.
Ok.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik antwoorde "ok" op iemand die "ja" zei ik wist niet eens dat de lapo er bijna was
No offence, maar als je op mobiel zit laat het dan aan een ander over?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt dus niet op mijn mobielkan jij het aub doen?
Het spijt mij ik heb van deze les geleerd! Ik zal het nooit meer doenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
No offence, maar als je op mobiel zit laat het dan aan een ander over?
Nee, strafregelsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Het spijt mij ik heb van deze les geleerd! Ik zal het nooit meer doenkan het mij vergeven worden?
Ja, ik hoorde het al.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
Zeg piraatjes?
Houden jullie onderling in de gaten dat het een beetje in de sfeer blijft als in het fobo?
Sommigen vinden al dat goedemorgen, middag, avond gebeuren niet zo leuk.
Kan ook wel, soms ben je de helft van je topic al kwijt met alleen dat
Is lastig hoor, ik weet het, je doet het heel snel, iemand succes,m avond, middag en morgen wensen
Een oplssing heb ik ook niet
Okequote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
Zeg piraatjes?
Houden jullie onderling in de gaten dat het een beetje in de sfeer blijft als in het fobo?
Is lastig hoor, ik weet het, je doet het heel snel, iemand succes,m avond, middag en morgen wensen
we willen natuurlijk wel dat deze sc een succes wordt (al reken ik mijzelf niet bij de founding pirates)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef yvonne het volgende:
Zeg piraatjes?
Wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een boekje over soa's overschrijven? Dat moesten wij vroeger
Inhoud is relatief hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het al.
Ik zal proberen om meer 'inhoud' te posten zegmaar. Minder dag zeggen, meer inhoud.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke
Maar even from a different point of view: Het is toch een slowchat?
Oow wij kregen gewoon een soa van de conrector als strafquote:Op woensdag 13 april 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als we de klas uitgestuurd werden en ons moesten melden, dan was dat de straf
In elk deel welquote:Op woensdag 13 april 2011 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inhoud is relatief hoor
Maar het 'dag' zeggen zal al een half topic schelen.
Ik welk deel is er veel 'dag' gezegd?
Zal ik daar dan die posts eens verwijderen zodat we kunnen zien hoeveel posts het eik zijn?
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow wij kregen gewoon een soa van de conrector als straf
Dan zeg je niks toch? :$quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
In elk deel welNieuwe SC, veel nieuwe mensen (die niet in het FoBo waren), er is niet zoveel anders te zeggen dan hoi hallo en goedemorgen
Ja goed plan. Dan zijn we zelf ook op de hoogte hoe vaak dat eigenlijk gebeurd.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Inhoud is relatief hoor
Maar het 'dag' zeggen zal al een half topic schelen.
Ik welk deel is er veel 'dag' gezegd?
Zal ik daar dan die posts eens verwijderen zodat we kunnen zien hoeveel posts het eik zijn?
* Breezerslet17 zoekt de "Vind ik leuk!" knopquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oow wij kregen gewoon een soa van de conrector als straf
Probeer het, zo houd je een SC levendig en succesvolquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
In elk deel welNieuwe SC, veel nieuwe mensen (die niet in het FoBo waren), er is niet zoveel anders te zeggen dan hoi hallo en goedemorgen
Enig idee welk deel ik als test kan gebruiken?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja goed plan. Dan zijn we zelf ook op de hoogte hoe vaak dat eigenlijk gebeurd.
3 dingen die in je opkomen bij het woord herpes!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als we de klas uitgestuurd werden en ons moesten melden, dan was dat de straf
Post eens een leuk muziekje dan, ik heb nog geen muziek gezien/hoordquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Furdinand het volgende:
Maar Yvonne ik kan heul niet schrijven
In mijn hoofd gedaan, en ik ga het niet postenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
3 dingen die in je opkomen bij het woord herpes!
Binnen 10 seconden, GO!
Misschien het vorige deel? Zo aan het begin van de ochtend is het hallo-gehalte meestal wel hoger dan gemiddeld.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Enig idee welk deel ik als test kan gebruiken?
Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Maar stel je even iemand voor die wil meeposten,
moet je eerst door 25 posts hoi en dag heen
Dat is gewoon saai
Ik ben het met je eens hoor, ik heb vanmorgen 1 keer goedemorgen gezegd en that's it. Ik heb ook niet de behoefte om na elk toiletbezoek weer hoi te zeggenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Probeer het, zo houd je een SC levendig en succesvol![]()
Ik moet in alle jaren FOK! de eerste SC met kwaliteit nog tegenkomenquote:
ATB - till i comequote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Post eens een leuk muziekje dan, ik heb nog geen muziek gezien/hoord
Waar hou je vanquote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leuk hè dat Skype...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In mijn hoofd gedaan, en ik ga het niet posten
Mijn hoofd is geen skypequote:
Laat maar iets horen wat jij leuk vindt.quote:
Ik heb nu net pauze van het werk, ik heb geen idee wat je bedoelt, maar ik zal eens teruglezen..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hai![]()
daar is dus net een hele discussie over, of was dat over iets anders dan hoi zeggen?
Je zat toch op skype gisteravond?quote:
Ja dat klopt, die teringleijers voegen mij toen en bellen een aantal nummers, en dan zegt niemand iets.quote:
ik hoor hier alleen 3fm.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat maar iets horen wat jij leuk vindt.
een waar talent in de dichtkunst, een goed gevoel voor humor en dan ook nog eens zo'n goeie smaak in muziekquote:
Dit wilde ik ook net zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog een klein voorstel, in de OP staat dat we om 0.00 overgaan naar de nachtbagger. Mag dat er uit? Komt over alsof dit een dagbagger of een pre-nachtbagger is
Dat heet tegenwoordig GRTD, aangezien er vooral buiten werktijd gepost werdquote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
is dit voor jou de nieuwe GRTDOJW?
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, die teringleijers voegen mij toen en bellen een aantal nummers, en dan zegt niemand iets.
ik post er nog steeds tijdens werktijd, maar ik ben nog 1 van de weinigenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig GRTD, aangezien er vooral buiten werktijd gepost werd
Ik zal het doorgevenquote:
Oh, dit wist ik niet! Ik post er ook nooit, aangezien alles buiten ONZ eng isquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig GRTD, aangezien er vooral buiten werktijd gepost werd
Salade met tonijnquote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Furdinand het volgende:
Yvonne jij bent wijs en hebt veel levenservaring. Wat zal ik in de AH kopen als lunch?
Begroeten mag best, maar niet na elk toiletbezoekjequote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, dit wist ik niet! Ik post er ook nooit, aangezien alles buiten ONZ eng is
Maar is het hoi en doei zeggen nou wel of niet toegestaan?
Van wat ik ervan begreep: Toegestaan, mits beperkt.
Rustig geworden daar ja. Jammer. Al ging het de laatste tijd toch alleen maar over seks en dat soort toestanden. Sinds CC weg is, is het opvallend rustig.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik post er nog steeds tijdens werktijd, maar ik ben nog 1 van de weinigen
Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat maar iets horen wat jij leuk vindt.
Ik verbied niets hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, dit wist ik niet! Ik post er ook nooit, aangezien alles buiten ONZ eng is
Maar is het hoi en doei zeggen nou wel of niet toegestaan?
Van wat ik ervan begreep: Toegestaan, mits beperkt.
met cc, nbt en dw in 1 topic gaat het al snel over sexquote:Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Rustig geworden daar ja. Jammer. Al ging het de laatste tijd toch alleen maar over seks en dat soort toestanden. Sinds CC weg is, is het opvallend rustig.
Je vergeet deze.quote:
Oh echt?quote:
Mijn hand is a fucking dolphinquote:
Ja, dat probleem ken ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik verbied niets hoorEven teruglezen, denk eens aan de meelezer, of de laat-inspringer, die moet eerst door 35 posts met hoi en dag
Ja, klopt. Soms wel grappig, maar 24/7 hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met cc, nbt en dw in 1 topic gaat het al snel over sex
Oh, grutjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vind dat een van de schattigste zinnetje op FOK!
quote:
Ik weet toch al wat je gaat zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
Ik post later wel even wat ik vind/denk om dit tot een succes te maken.
Ik heb net 6 dagen gewerkt dank je, dus nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ik![]()
Maar moet gij niet aan het werk zijn trouwens ?(niet hatelijk bedoeld
)
Ben benieuwdquote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
Ik post later wel even wat ik vind/denk om dit tot een succes te maken.
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb net 6 dagen gewerkt dank je, dus nee.
En ik doe veelal avonddienst.
Weet je eik wel wat voor werk ik doe?
Echt, het is toch te schattig voor woorden?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nog een klein voorstel, in de OP staat dat we om 0.00 overgaan naar de nachtbagger. Mag dat er uit? Komt over alsof dit een dagbagger of een pre-nachtbagger is
Ik vertel het lekker tochquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
NeeMaar dat gaat mij toch ook helemaal niets aan?
straks yvonne weg is..quote:
Sorry hier heb je aandacht in de vorm van een smiley:quote:
Oh, ik ben een productiemedewerkerquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vertel het lekker toch
Thuiszorg-verpleging
Hoi, dag, goedemorgen, middag, avond, hoe gaat het, dank je, trusten, succes!quote:
Wat is daar schattig aan?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vind dat een van de schattigste zinnetje op FOK!
kusjens voor jouquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat beperkte begroeting. Kusjens.
Ja, ik woon/werk in Dordtquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oh, ik ben een productiemedewerker
Maar je zei vorige keer dat je in dordt werkte.. Daar werkte ik ook
Baas, wel een beetje kortaf, maar alsnog, baasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi, dag, goedemorgen, middag, avond, hoe gaat het, dank je, trusten, succes!
Pick one
Stoerquote:
Maar Klinkertje...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omdat ik hem geschreven heb na aandringen van Klinkertje ?
Wow, leuke keuze!quote:
Ik heb familie in Arhnep wonen. Zelf zit ik in de buurt van Nijmegen. Onder de maas FTWquote:
quote:
Sterrenburgquote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Furdinand het volgende:
Yvonne waar in Dordt woon je? Ik stadspolders*O*
Je gaat me toch niet vertellen dat je ze allemaal geluisterd hebt hequote:
Druten ofzo?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb familie in Arhnep wonen. Zelf zit ik in de buurt van Nijmegen. Onder de maas FTW
Heteren voor de winstquote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je ze allemaal geluisterd hebt he
[..]
Druten ofzo?
Maak een kaarsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:52 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat ga ik trouwens als ontbijt/lunch maken?
00:00 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!quote:
Dat is de beste, allerallerbeste!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daar haalde ik altijd de vis vandaanBij Koelewijn in dat winkelcentrum
Gravequote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Druten ofzo?
Ik lees hem meer als "Dit is nachtbagger overdag, en niet 's nachts"quote:Op woensdag 13 april 2011 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
00:00 uur gaan we over naar de nachtbagger en blijven we niet hier hangen allemaal !!!!
Zo schattig!
Je kunt hem ook zo lezen:
Deze reeks gebruiken we niet als nachtbagger, sowieso niet als bagger
Aaah okequote:
Eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik lees hem meer als "Dit is nachtbagger overdag, en niet 's nachts"
Ja, nu ergens in Papendrecht.. Ik lust zowiezo geen vis, dus mij maakt het niet uitquote:
ik woon niet onder de maas, rechts ernaast..quote:
Live helemaal, pachelbell ken ik uiteraard, bovenste is me te gekunseld,, meiske te kort, van die film niet mijn smaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Druten ofzo?
Daar kom ik bijna nooit :pquote:
Njah veel nachtbaggeraars zitten ook in dit topic en bepaalde mensen wilde graag ook dat de nachtbagger een beetje levend bleef die hier niet zo vaak zitten dus vandaar vormen we een soort van alliantie met zequote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij het winkelcentrum redelijk dicht in de buurt.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna nooit :p
Woon je vlakbij die huizen die lijken alsof ze van Lego gemaakt zijn?
Ik zie het, ik zal het even maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
De duim staat de verkeerde kant op..
Nee joh!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zie het, ik zal het even maken. [ afbeelding ]
Als je woont waar ik denk dat je woont, ben ik misschien wel een keer door je straat geredenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik woon bij het winkelcentrum redelijk dicht in de buurt.
Type doorzonwoning
die zijn toch gek, hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik mag geen doei zeggen van yvonne en Dyr.
Fotografiequote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, compleet offtopic, maar weet iemand in wel subforum ik moet zijn voor digitale videocameras? Ik zoek er namelijk een.
Ik heb hem in digital life gedonderd, als het daar niet hoort, word ie vanzelf hopelijk verzetquote:
Als test, nog 271 posts over, rest wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja goed plan. Dan zijn we zelf ook op de hoogte hoe vaak dat eigenlijk gebeurd.
die allemaal + klussen&wonen, + culinesse a gogo, + fotografiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat zijn echt van die subfora waarvan ik denk, bestaan die al lang?Ik kom niet verder dan ONZ tegenwoordig. Vroeger GC en ONZ, en KLB ter verveling. Maar dat is ook niks meer
valt op zich nog mee.. 1/10e ongeveer..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als test, nog 271 posts over, rest was![]()
Er is hier recent verbouwd ja, winter, vorst, en het diuurde en duurde.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je woont waar ik denk dat je woont, ben ik misschien wel een keer door je straat gereden(toen dat kruispunt zo'n drama was)
Sommige zelfs al sinds '99quote:Op woensdag 13 april 2011 13:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat zijn echt van die subfora waarvan ik denk, bestaan die al lang?Ik kom niet verder dan ONZ tegenwoordig. Vroeger GC en ONZ, en KLB ter verveling. Maar dat is ook niks meer
Zo veel!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Same here, ga zo voor de lol maar eens kijken welke ik nog niet ken. Er zitten echt subfora tussen waarin al eeuwen niet gepost isquote:Op woensdag 13 april 2011 13:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
Is best grappig om eens uit te testen hoeveel preciesquote:
Had je nog gelezen wat ik over je muziek zei?quote:
zeker, een goed biertje kan ik altijd wel waarderen.quote:
Ja, dat is eigenlijk het stomme ervan. Je doet het zonder dat je het door hebt. Binnen de kortste keren bestaat het topic alleen nog maar 'dag, hallo, succes', dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is best grappig om eens uit te testen hoeveel precies
Het gaat ongemerkt
Als je recht hebt op Studiefinanciering.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
Krijg je eigenlijk gratis OV als je 18 bent of als je naar de uni/hbo gaat?![]()
Jepquote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je nog gelezen wat ik over je muziek zei?
ook als je naar mbo gaat hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
Krijg je eigenlijk gratis OV als je 18 bent of als je naar de uni/hbo gaat?![]()
Hoi, ik ben Breezerslet17. Ik ben een dramaqueen, bitch en mannenverslinder. Groetjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef Michhas het volgende:
Ach, als iedereen hier elkaar wat beter leert kennen neemt het vanzelf ook wel af denk ik, dan kun je het ook over meer verschillende dingen hebben [ afbeelding ]
Goede samenvatting. Kort en krachtig. Respect.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Breezerslet17. Ik ben een dramaqueen, bitch en mannenverslinder. Groetjes.
Hoi, jou ken ik nog niet. Aangenaam kennis te maken. Ik ben Patrick.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Breezerslet17. Ik ben een dramaqueen, bitch en mannenverslinder. Groetjes.
maar er staat een mannetje naast je naam?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja dus?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar er staat een mannetje naast je naam?
Metal meestalquote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep
Jij bent meer van de rock/pop of niet?
Cosjenquote:
Oh okequote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee hoor, zelfs zonder te kijken of voelen weet ik zeker dat ik een man ben
bij mannenverslinder, dramaqueen en bitch zie ik meestal een vrouw voor me.quote:
Of Gordon.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mannenverslinder, dramaqueen en bitch zie ik meestal een vrouw voor me.
BYOB.. waar staat dat voor?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een van de weinige metalnummers die ik echt luister
bring your own beerquote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef sharr het volgende:
[..]
BYOB.. waar staat dat voor?
Be your own boss?
Iced Earthquote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Schuimkraag het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je favoriete bands
Hoi ik ben Michhas maar mijn vrienden noemen me Michhas. Ik ben een clown in spe, vrouwenverleider en tedere minnaar. Men noemt me industrieel, men noemt me mals, maar ik blijf bescheiden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Omdatappel, ook wel Appel of Appelien genoemd. Ik probeer meestal aardig te zijn tegen iedereen, in de hoop dat ze aardig terug doen en ik daar blij van word. Ik hou van indie en knuffeltjes haken, wat de meeste mensen erg lame vinden voor iemand van mijn leeftijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi ik ben Michhas maar mijn vrienden noemen me Michhas. Ik ben een clown in spe, vrouwenverleider en tedere minnaar. Men noemt me industrieel, men noemt me mals, maar ik blijf bescheiden.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Doet me denken aan een panelgesprek dat we moesten filmen en pas achteraf liet de voorzitter de gasten zich pas voorstellen
Knuffeltjes haken? Hmm.. Dat vind ik maar niks.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Omdatappel, ook wel Appel of Appelien genoemd. Ik probeer meestal aardig te zijn tegen iedereen, in de hoop dat ze aardig terug doen en ik daar blij van word. Ik hou van indie en knuffeltjes haken, wat de meeste mensen erg lame vinden voor iemand van mijn leeftijd.
Zoiets?
Ik kan dit beamen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben Patje1987 en heb verkering met shar1987. Ik vind bier lekker.
Doei
Mooi, heb ik nog een shirt van ergensquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Knuffeltjes haken? Hmm.. Dat vind ik maar niks.
Jou hoef ik niet.
Volgende graag?
Ken je deze?quote:
Dit kan ik beamen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vergeet trouwens te melden dat ik de oudere broer van Sharr ben.
Ik ga hem vanavond luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ken je deze?
Eerst denk je, blegh
Daarna ga je de hele versie beluisteren ( 74 minuten oid) daarna zet je hele avonden dat ding op repeat, harder en harder.
Bizar
oquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
Oh god, ik was totaal vergeten dat mijn koffie nog in de vriezer staat. Nu is het bevroren.
Ik ben Gianni61. Ik het normale leven noemt men mij vaker Gianni, Paddy of Dulle.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Omdatappel, ook wel Appel of Appelien genoemd. Ik probeer meestal aardig te zijn tegen iedereen, in de hoop dat ze aardig terug doen en ik daar blij van word. Ik hou van indie en knuffeltjes haken, wat de meeste mensen erg lame vinden voor iemand van mijn leeftijd.
Zoiets?
Maar ik ben bijna 18 alleen doe dit schooljaar over. Krijg dan zeker alleen stufi een beetje en geen OV?quote:
Aww, pics van je kapsel.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben te lang bezig geweest met mijn haar en nu moet ik fietsen naar school
Deze uitvoering is beter trouwens:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond luisterenHeb zelf een paar maanden geleden nog gewerkt aan een Canon in D remix
Ben trouwens ook verliefd op dit nummer:
School haat mij omdat ik een etnische minderheid ben.quote:
quote:
Ik was 17 toen ik aan het hbo begonquote:
Aw, zielig *aai*quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
School haat mij omdat ik een etnische minderheid ben.
Ik haalde gewoon goeie cijfers.
ik 19, toen had ik al gefaald op de uniquote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik aan het hbo begonIk voel me veel te jong nu
Ik ook....quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik was 17 toen ik aan het hbo begonIk voel me veel te jong nu
IJdeltuit.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben te lang bezig geweest met mijn haar en nu moet ik fietsen naar school
een kusjequote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
17, depressief en 4 maanden thuis. Wat win ik?
IJskoffiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
een date?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
Een date met mij!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
Dat ligt eraan. Ga je voor deur nummer 1, deur nummer 2, of de gegarandeerde magnetron?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
Nu al? Lekker leventje!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef killerbee911 het volgende:
Zo ik heb al weer een werkdag achter me kiezen
Ik ben 19.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Hoe oud zijn jullie ongeveer? 17 tot 24?
18quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
17 hier ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht meer aan een elektrische tandenborstel.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Ga je voor deur nummer 1, deur nummer 2, of de gegarandeerde magnetron?
Te jong om depressief te zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
19 hier, volgens mij zijn Beach en Gianni de oudste hier?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Met vibrator opzetstuk?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een elektrische tandenborstel.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook....
Ben nu 21 en heb nog steeds geen studie afgemaakt
ik ben 17quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
24 maar dat wist je alquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Jij bent verre van subtielquote:
Het zou maar zou kunnen dat die zich bevindt achter een van de twee deuren! Dus vertel eens, wat kies jequote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een elektrische tandenborstel.
nee, met mijquote:
ik ben eigenlijk te oud voor appeltje..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
21 jaarquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef yvonne het volgende:
Deur 2 dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het zou maar zou kunnen dat die zich bevindt achter een van de twee deuren! Dus vertel eens, wat kies je
Ik gedraag me ook zo dus ik heb inderdaad liever dat je dat doet ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
hihi jij bent oud zeg ik ga je maar u noemen
viesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat vinden jullie nou van smeerkaas?!
Hihi ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
vies
lekker thuis weer veilig zonder gingers in de bus ?
Het is.. Het is...quote:
FOK! Historiemomentjequote:
* Danger.Mousekijkt in het fobo van yvonnequote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! Historiemomentje
Ik ben al jaren 38 op FOK!, dat werd een gevleugelde grap.
Ik heb helaas m'n leeftijd een jaar bij moeten stellen omdat de kinderen ouder werden en ben ik nu eeuwig 39![]()
Maar volgens mij is overal m'n ware leeftijd wel te vinden hoor, volgens mij in m'n fobo?
he wat begin je al zo snel met aftakelen ?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was ik nog maar 19 dan kon ik zoveel dingen beter doen enzo
Ja inderdaad gewoon in het fobo gluren want een dame naar haar leeftijd vragen is natuurlijk not donequote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
FOK! Historiemomentje
Ik ben al jaren 38 op FOK!, dat werd een gevleugelde grap.
Ik heb helaas m'n leeftijd een jaar bij moeten stellen omdat de kinderen ouder werden en ben ik nu eeuwig 39![]()
Maar volgens mij is overal m'n ware leeftijd wel te vinden hoor, volgens mij in m'n fobo?
ohw yes.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is.. Het is...
OOOOOH een geheel verzorgde vakantie naar Zuid-Limburg! Wat ga je met je prijs doen?
Komt goed hoor Jannnn weet jij toch ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Was ik nog maar 19 dan kon ik zoveel dingen beter doen enzo
Datdus, niemand die zegt; jij lijkt me 19. Het is altijd 18 of 20.quote:
Nog nooit gedaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
* Danger.Mousekijkt in het fobo van yvonne
Ik hou ook van de zonquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Danger.Mouse het volgende:
Er staat geen geboortedatum, maar wel een post van je vermeende zon utopie die zegt dat hij va je houd
Jawel, maar ik kan niet alle informatie opslaan die ik tegenkomquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Datdus, niemand die zegt; jij lijkt me 19. Het is altijd 18 of 20.
Tevens mag je wettelijk gezien niks meer en niks minder, altijd jammer!
Wel meer salaris dan wanneer je 18 bent, maar minder dan wanneer je 20 bent!
[..]
Nog nooit gedaan?
Vreselijke leeftijdquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Datdus, niemand die zegt; jij lijkt me 19. Het is altijd 18 of 20.
Tevens mag je wettelijk gezien niks meer en niks minder, altijd jammer!
Wel meer salaris dan wanneer je 18 bent, maar minder dan wanneer je 20 bent!
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik keek bij de facebook van Yvonne maar daar stond geen jaartal bij.
39 jaar dusquote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Hihi ik keek bij de facebook van Yvonne maar daar stond geen jaartal bij.
hmmm teveel zaden en zooi erop wel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou van meergranen croissants.
Je bent een echte boer hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hmmm teveel zaden en zooi erop wel hoor
Meergranen productenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou van meergranen croissants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |