Shoot.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie wat ik wil, ik weet wel wat ik niet wil
Picsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jong, ik heb behoorlijke tieten hoor.
Pics, of krijg ik niet wat ik vraag?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jong, ik heb behoorlijke tieten hoor.
Nee sorry, dat werkt alleen voor mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pics, of krijg ik niet wat ik vraag?
Hihihih hoi.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Dan wil ik degene die roept dat ie een ienieminilul heeft.
Kans is het grootst dat hij wel een monstercock heeft namelijl
Dan moet ik die even kopen want ik houd niet zo erg veel van chocolade.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne vullen met een Milka chocolade reep, met voorkeur Melk. Dan ben ik er zo.
pas op.. straks gaat jofu dat roepenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Kans is het grootst dat hij wel een monstercock heeft namelijk
Moment, zodra ik hem gevonden heb dan zal ik even kijken hoe groot hij is.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Zitten alle stekkertjes er goed in?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de geluidsmensen als je ze nodig hebt?
Ik heb geen boxen, koptelefoon. En alles staat zoals ik het maandag heb achtergelaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zitten alle stekkertjes er goed in?
Staan je boxen aan?
Staat het speakertje rechtsonder in je beeldscherm aan? Niet zo'n rood kruisje erbij?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen boxen, koptelefoon. En alles staat zoals ik het maandag heb achtergelaten.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat het speakertje rechtsonder in je beeldscherm aan? Niet zo'n rood kruisje erbij?
Soms wil die ook wel eens ineens uit staan
Ikzelf heb me ook een keer rotgezocht toen alleen maar bleek dat dat ding uit stond hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZo'n complete noob ben ik ook niet.
quote:
Hey schatquote:
Dat is het eerste wat ik check als het geluid 't niet doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf heb me ook een keer rotgezocht toen alleen maar bleek dat dat ding uit stond hoor
[..]
Sorry mevrouw ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook helemaal niet offtopic, verder.
Ben jij nou wie ik denk dat je bent?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Klonenvangertje het volgende:
Ja kut. Wie maakt die topics nou centraal
Hmm, misschien dan ergens bij configuratiescherm pielen.. Ik weet het ook niet zo snelquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik check als het geluid 't niet doet.En hij staat gewoon aan.
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan ergens bij configuratiescherm pielen.. Ik weet het ook niet zo snel
Ook niet bij configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/ audioapparaten beheren?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietDan maar niet luisteren. Crap
Alles staat aan of op de positie waarop 't altijd staatquote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook niet bij configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/ audioapparaten beheren?
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles staat aan of op de positie waarop 't altijd staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |