Nu nog een leuke TT bedenkenquote:
kweet nogsteeds nie hoe ik da gefixt heb, maar kheb in ieder geval nog bierquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha fanta is een verbeterde versie als er heul veul drank in zit
Kinderen gratisquote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuw bordje voor in de bus:
J. Mansterkak
TOURINGCARCHAUFFEUR
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Nieuw bordje voor in de bus:
J. Mansterkak
TOURINGCARCHAUFFEUR
Jofu zn uitspraak als hij monstercock probeert te zeggenquote:
quote:
HOU OP!!!!quote:
OKe.......quote:Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jofu zn uitspraak als hij monstercock probeert te zeggen
Tijd om te stoppenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet niet lachen.. ik krijg elke keer een hoestbui
met ons aan het lachen makenquote:
Ik doe nietsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met ons aan het lachen maken
neu jij bent een waar engeltje die niet beslist welke jingle hij wanneer draait hequote:
Ik voel niks aankomenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Voel ik daar een sjeek det boetie sjeek det es aankomen?
ik doe dat altijd gewoon onder de kraanquote:
Die rijden gratisquote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is er eigenlijk met die kinderen?
Mogguhquote:
In bomen ja niet in mansterkoksquote:
kan me ook niet voorstellen dat jofu die heeft. hij is amper an 2 turven hoogquote:
turven ook hequote:Op woensdag 13 april 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jofu die heeft. hij is amper an 2 turven hoog
Als jij dat zegtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jofu die heeft. hij is amper an 2 turven hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Middagquote:
Middagquote:
Volume gaat helemaal open hierquote:
Hey Meis....net wakker helaas..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Middag
Je hebt al weer heel wat gemist
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef _Fanta het volgende:
ik ben bestwel gaar en moe enzo, ik wil eigenlijk gaat slapen. vin je da goed koelkast?
als hij nou nee zegt, luister je daar dan naar ?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef _Fanta het volgende:
ik ben bestwel gaar en moe enzo, ik wil eigenlijk gaat slapen. vin je da goed koelkast?
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij nou nee zegt, luister je daar dan naar ?
Not quite. Ik drink niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!
njah, nog ene dan en dag ben ik slapen hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]moet dan maar he
eckte bikkels zoals spaghettivreter gaan gewoon door tot ze op hun stoel achter de pc in slaap vallen
Is niet helemaal gelukt danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!
oh ja sorry, my bad.. zal het niet weer zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee werkloos remember, anders heeft Driepink geen scheldvoer meer.
Langharig werkschuw tuigquote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee werkloos remember, anders heeft Driepink geen scheldvoer meer.
ik moest jou nog hebbe eigenlijk, heb nu beetje zo paar dagen ligge kloten met die minecraftSP. maar word saai nu. heb geen doelen meer, speel jij wel online ofnie?quote:
Ja man.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moest jou nog hebbe eigenlijk, heb nu beetje zo paar dagen ligge kloten met die minecraftSP. maar word saai nu. heb geen doelen meer, speel jij wel online ofnie?
Ik had het ook niet gezegd tegen je en meestal nemen we wel ff het rooster door tijdens de huppellach maar ja die mansterkak gooide roet in het etenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Klein foutje van mijn kant, Viro zou van 12-13, maar is nu naar 14-15 verschoven.
Kan hij meteen zijn mic fixen, ik maak het vol tot 13u
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Klein foutje van mijn kant, Viro zou van 12-13, maar is nu naar 14-15 verschoven.
Kan hij meteen zijn mic fixen, ik maak het vol tot 13u
Ow jawel hoor MGMT Electric Feel..quote:
Als een dj draait gewoon in het topic/dmquote:Op woensdag 13 april 2011 12:17 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow jawel hoor MGMT Electric Feel..
Maar snap het aanvragen nog niet zo goed hier...newbie he
* Knetterkrankjorum zet een krul op de presentielijstquote:
haha je zevert, je zit te trollen niewaar?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man.
Als je het _Guiseppe-Pyramide_ achievement unlocked in SP kun je 3 maanden gratis online spelen he.
Moet je wel een piramide bouwen van minstens 90 bloks hoog en 40 bloks laag in gelijke elementen
Toonquote:
Klus ze, zal ook eens gaan schoonmaken.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon andere versie?
Oh ja koelkast. Kan je in Draak eens kijken naar een nummer 4 o clock. Staan 10 versies van in maar het is niet duidelijk wat voor versies.
Oh ja The Doors staan er dubbel in. Met The en zonder.
Nu ga ik weer verder met klussen
Echt niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha je zevert, je zit te trollen niewaar?
Is wel verrekte moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha je zevert, je zit te trollen niewaar?
Ik hoor hetquote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toon![]()
Je valt met je neus in de synthetische samples
Heb je nou een oogje op Knetter?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef _Fanta het volgende:
wel beetje jammer dat ik op ander tijdstippen slaap als knetter, ik las vandeweek dat knetter ook nie onbekend is met astraal reizen
met wat?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef _Fanta het volgende:
wel beetje jammer dat ik op andere tijdstippen slaap als knetter, ik las vandeweek dat knetter ook nie onbekend is met astraal reizen
vind haar gewoon aardig, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nou een oogje op Knetter?
Het was gewoon een vraag hoor, zonder bijbedoelingen. Ik kan me gewoon goed voorstellen dat je een oogje op haar hebt, ze is namelijk erg bijzonderquote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind haar gewoon aardig, niks mis mee toch?
uh ja. maar dat privilege krijgen slechts een aantal mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
elkaar ontmoeten in dromen, had je laatst toch over
Aardig in de zin dat je haar keihard wilt neuken of om samen Minecraft te spelen?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vind haar gewoon aardig, niks mis mee toch?
zo noemen wij de mensen met een beperking ookquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag hoor, zonder bijbedoelingen. Ik kan me gewoon goed voorstellen dat je een oogje op haar hebt, ze is namelijk erg bijzonder
Dat zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag hoor, zonder bijbedoelingen. Ik kan me gewoon goed voorstellen dat je een oogje op haar hebt, ze is namelijk erg bijzonder
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uh ja. maar dat privilege krijgen slechts een aantal mensen
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo noemen wij de mensen met een beperking ook
Knetterspettersquote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]nu heb ik spetters op mijn beeldscherm
whahaha.. schoonmakenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]nu heb ik spetters op mijn beeldscherm
Mooi zo.quote:
Nee die laat ik zitten, dan drogen ze op en op een gegeven moment denk ik dat iemand van wie ik de pic in beeld heb pukkels heeftquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die laat ik zitten, dan drogen ze op en op een gegeven moment denk ik dat iemand van wie ik de pic in beeld heb pukkels heeft
Scherpquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die laat ik zitten, dan drogen ze op en op een gegeven moment denk ik dat iemand van wie ik de pic in beeld heb pukkels heeft
Alleen neuken kan toch ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa het is koelkast, knetter in ik lijken kwa karakter nogal veel op elkaar, daardoor is ook saai om relatie met elkaar te beginnen toch? is toch veel leuker om relatie te hebben met iemand die totaal anders is als jezelf niewaar?
He watquote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef _Fanta het volgende:
weetje wa het is koelkast, knetter in ik lijken kwa karakter nogal veel op elkaar, daardoor is ook saai om relatie met elkaar te beginnen toch? is toch veel leuker om relatie te hebben met iemand die totaal anders is als jezelf niewaar?
ik trouw niet.. en al helemaal niet met fantaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik weet, jij trouwt liever eerst.
Primaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
joah
we gaan straks wel even bespreken
quote:De mansterkaks vliegen je om de oren bij Radio Onzin. Luister ook mee op http://bit.ly/idZDhA
Knetter die met je wilt afspreken, voorderest vrij weinigquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef _Fanta het volgende:
sry was ff poepen, heb ik nog iets gemist?
wiltquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Knetter die met je wilt afspreken, voorderest vrij weinig
Ja, klein, teer, breekbaar meisje. Moesten we maar niet doen inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef _Fanta het volgende:
maar wa moet knetter nou met mij, ben veel te lomp voor haar vrees ik
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Knetter die met je wilt afspreken, voorderest vrij weinig
Werkt dat zo makkelijk hier?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
Is dit het datingstopic? Ik wil graag koelkast, met als bonus popje.
Ja zo werkt het hier.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt dat zo makkelijk hier?
Gewoon zeggen wie je wilt en dan krijg je het ook?
Ik krijg altijd wat ik wil.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt dat zo makkelijk hier?
Gewoon zeggen wie je wilt en dan krijg je het ook?
Behalve tietenquote:
Wat wil jij? Sintermyra regelt het wel hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg schijnbaar wat ik niet wil
Tietjesquote:
kweenie wat ik wil, ik weet wel wat ik niet wilquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat wil jij? Sintermyra regelt het wel hoor.
beaamtquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jong, ik heb behoorlijke tieten hoor.
Shoot.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kweenie wat ik wil, ik weet wel wat ik niet wil
Picsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pics, of krijg ik niet wat ik vraag?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee sorry, dat werkt alleen voor mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pics, of krijg ik niet wat ik vraag?
Hihihih hoi.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Dan wil ik degene die roept dat ie een ienieminilul heeft.
Kans is het grootst dat hij wel een monstercock heeft namelijl
Dan moet ik die even kopen want ik houd niet zo erg veel van chocolade.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne vullen met een Milka chocolade reep, met voorkeur Melk. Dan ben ik er zo.
pas op.. straks gaat jofu dat roepenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Kans is het grootst dat hij wel een monstercock heeft namelijk
Moment, zodra ik hem gevonden heb dan zal ik even kijken hoe groot hij is.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe datingtopic.
Zitten alle stekkertjes er goed in?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
Waar zijn de geluidsmensen als je ze nodig hebt?
Ik heb geen boxen, koptelefoon. En alles staat zoals ik het maandag heb achtergelaten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zitten alle stekkertjes er goed in?
Staan je boxen aan?
Staat het speakertje rechtsonder in je beeldscherm aan? Niet zo'n rood kruisje erbij?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen boxen, koptelefoon. En alles staat zoals ik het maandag heb achtergelaten.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Staat het speakertje rechtsonder in je beeldscherm aan? Niet zo'n rood kruisje erbij?
Soms wil die ook wel eens ineens uit staan
Ikzelf heb me ook een keer rotgezocht toen alleen maar bleek dat dat ding uit stond hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZo'n complete noob ben ik ook niet.
quote:
Hey schatquote:
Dat is het eerste wat ik check als het geluid 't niet doet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf heb me ook een keer rotgezocht toen alleen maar bleek dat dat ding uit stond hoor
[..]
Sorry mevrouw ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ook helemaal niet offtopic, verder.
Ben jij nou wie ik denk dat je bent?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Klonenvangertje het volgende:
Ja kut. Wie maakt die topics nou centraal
Hmm, misschien dan ergens bij configuratiescherm pielen.. Ik weet het ook niet zo snelquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik check als het geluid 't niet doet.En hij staat gewoon aan.
Ik ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan ergens bij configuratiescherm pielen.. Ik weet het ook niet zo snel
Ook niet bij configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/ audioapparaten beheren?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietDan maar niet luisteren. Crap
Alles staat aan of op de positie waarop 't altijd staatquote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook niet bij configuratiescherm/hardware en geluiden/geluid/ audioapparaten beheren?
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles staat aan of op de positie waarop 't altijd staat
Welkomquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor het eerst naar ONZ Radio aan het luisteren. Dit is totaal mijn muziek niet maar het volgende uur beloofd veel goeds
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor het eerst naar ONZ Radio aan het luisteren. Dit is totaal mijn muziek niet maar het volgende uur beloofd veel goeds
Normaal draai ik ook niet zulke muziek hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond staat er een leuke liveshow op het programma met muziek uit de Grand Theft Auto en Mafia series. Deze muziek is zeer divers!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie natuurlijk wel wat je draait. Maar het is toch andersquote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Stom zeg, nu kan je niet van mijn awesome genieten
Snel alles op youtube opzoeken en draaienquote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie natuurlijk wel wat je draait. Maar het is toch anders
Als je op het rooster kijkt is dat het standaard genre wat er bij mij staatquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo bedankt allemaal
Ik luister vooral rock (beetje metal) en ouwe lullen muziek
Voor laatste moet je luisteren naar Symphonicquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo bedankt allemaal
Thuis doet ie het denk ik wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Snel alles op youtube opzoeken en draaien![]()
Ja helaas, volgende keer maar weer beter hopelijk
http://www.onzinradio.nl/rooster/quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je op het rooster kijkt is dat het standaard genre wat er bij mij staat
Ik zie het. Sowieso veel rock, nicequote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als je op het rooster kijkt is dat het standaard genre wat er bij mij staat
Dan moet je naar de shows van Symphonic luisterenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo bedankt allemaal
Vorige week was idd een rock weekquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie het. Sowieso veel rock, nice
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 april 2011 13:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan moet je naar de shows van Symphonic luisteren
flauw hoor, heel flauwquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Wat is de kabelfrequentie van ONZ Radio?
103.5 FMquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Wat is de kabelfrequentie van ONZ Radio?
Doe jij die special? Die van gisteren was erg fijn, namelijk.quote:
Vanavond samen met patje.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe jij die special? Die van gisteren was erg fijn, namelijk.
Dat heb ik begrepen. Ik ben benieuwd! Hoe laat?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vanavond samen met patje.
Het wordt zeer divers in genre, 40's, 50's maar ook moderner, bekend, onbekend. Niet 1 soort muziek in elk geval
19-23quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen. Ik ben benieuwd! Hoe laat?
Ooooh, ik ben pas om acht uur thuis, maar dan kan ik nog genoeg luisteren.quote:
Hey Stok dat waren nog eens tijden niet?quote:
eg welquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Stok dat waren nog eens tijden niet?
Doe je normaal ook met je ac/dcquote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
En ik dacht dat ik eentonige muziek draaide![]()
Was verzoek van Ursel, blame himquote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
En ik dacht dat ik eentonige muziek draaide![]()
Energiehallen ja....Nightmarequote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eg wel
Eerst Parkzicht en daarna Energiehal
Het jatwerk en geschreeuw van Metallica fatsoenlijk noemenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iemand die fatsoenlijke muziek luistert
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben te veel gitaarliefhebbers, te weinig danceliefhebbers.
Ik zie ze veel te weinig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
Kijk naar Dalando, Monopoly, Datdus enzo, die houden daar wel van
patje, ssb, carooltjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
Kijk naar Dalando, Monopoly, Datdus enzo, die houden daar wel van
quote:
Ah dance is totaal niet mijn ding op een paar nummers naquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben te veel gitaarliefhebbers, te weinig danceliefhebbers.
Dat heb ik met gitarenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah dance is totaal niet mijn ding op een paar nummers na
Potjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het jatwerk en geschreeuw van Metallica fatsoenlijk noemen
Weet ik ze is ook zo`n old school gabber wijffiequote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Feestjes in de Demi-Sec/Cargo waren ook altijd geniaal [ afbeelding ]
Huppelmuts was/is ook gabberwijffie
Fine by me alleen Metallica jatwerk noemen slaat nergens opquote:
The Unforgiven, 1 op 1 van Ennio Morricone gejat het begin.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fine by me alleen Metallica jatwerk noemen slaat nergens op
Trouwens geschreeuw? Dimmu Borgir, das geschreeuw
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef ValHallen het volgende:
Dance is zeker goed te pruimen, zolang het maar geen dirty house, hardstyle enz. is.
Wauw, álles van Metallica is gejatquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The Unforgiven, 1 op 1 van Ennio Morricone gejat het begin.
Da's wel 1(!!!) nummer. Wauw, daarmee maak je je punt wel jaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
The Unforgiven, 1 op 1 van Ennio Morricone gejat het begin.
HAPquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wauw, álles van Metallica is gejat
En die electronische zooi mixt toch ook allemaal van bestaande liedjes, die jatten dus ook gewoon
Niet zo huilie
NOG HAPquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's wel 1(!!!) nummer. Wauw, daarmee maak je je punt wel ja
We weten allemaal dat je het meent. Lul je er maar niet onderuit, potjequote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
viro doe je alleen gitarenmuziek?
ff downloadenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goede DJ dit
Verzoekje: Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Ik meen het, maar jullie happen wel naar elk klein wormpje wat ik neerlegquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je het meent. Lul je er maar niet onderuit, potje
oke, geen verzoekjes dan van mijn kantquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zeg kinders... gedraagt jullie eens ee'm
Jij doet precies 't zelfde, potjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik meen het, maar jullie happen wel naar elk klein wormpje wat ik neerleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |