Middagquote:
Volume gaat helemaal open hierquote:
Hey Meis....net wakker helaas..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Middag
Je hebt al weer heel wat gemist
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef _Fanta het volgende:
ik ben bestwel gaar en moe enzo, ik wil eigenlijk gaat slapen. vin je da goed koelkast?
als hij nou nee zegt, luister je daar dan naar ?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef _Fanta het volgende:
ik ben bestwel gaar en moe enzo, ik wil eigenlijk gaat slapen. vin je da goed koelkast?
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als hij nou nee zegt, luister je daar dan naar ?
Not quite. Ik drink niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!
njah, nog ene dan en dag ben ik slapen hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]moet dan maar he
eckte bikkels zoals spaghettivreter gaan gewoon door tot ze op hun stoel achter de pc in slaap vallen
Is niet helemaal gelukt danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef _Fanta het volgende:
[..]
uiteraard!, koelkast is mn voorbeeld!
oh ja sorry, my bad.. zal het niet weer zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee werkloos remember, anders heeft Driepink geen scheldvoer meer.
Langharig werkschuw tuigquote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee werkloos remember, anders heeft Driepink geen scheldvoer meer.
ik moest jou nog hebbe eigenlijk, heb nu beetje zo paar dagen ligge kloten met die minecraftSP. maar word saai nu. heb geen doelen meer, speel jij wel online ofnie?quote:
Ja man.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moest jou nog hebbe eigenlijk, heb nu beetje zo paar dagen ligge kloten met die minecraftSP. maar word saai nu. heb geen doelen meer, speel jij wel online ofnie?
Ik had het ook niet gezegd tegen je en meestal nemen we wel ff het rooster door tijdens de huppellach maar ja die mansterkak gooide roet in het etenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Klein foutje van mijn kant, Viro zou van 12-13, maar is nu naar 14-15 verschoven.
Kan hij meteen zijn mic fixen, ik maak het vol tot 13u
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Klein foutje van mijn kant, Viro zou van 12-13, maar is nu naar 14-15 verschoven.
Kan hij meteen zijn mic fixen, ik maak het vol tot 13u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |