quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
ik zag net wat staan hier, dat alex geen internet heeft of g3 telefoon...nee , dat geloof ik wel..hij heeft ook geen anwb, dat kost te duur...rijdt ook liever met anderen mee zei hij. als er dan pech komt, kost het hem geen cent. en als ie zelf rijdt neemt ie wel anwb als het niet anders kan, als ie dus met pech staat..kost sowieso het 3 dubbele haha en internet kost ook geld..een moderne telefoon ook..dus ja....alex he? wil alles van anderen hebben , daarom is millionair gerard nu zn beste mattie
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
staat als Reklame onder mijn post
Wicca heks worden? School voor pers. ontwikkeling. Meerjarige opleiding - start april carosweb.weebly.com
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen idee wat ze nu aan het doen zijn
kamera tijdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
yogaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
OMG waarom verbaast me dit niet ?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef angeljacky het volgende:
SST_Guido @SST_Cynthia @SST_Alexander alexis heeft geen internet thuis en geen mobiel met 3G#sstnl
Yoga is het iig niet. Of een hele vrije vorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heksquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder geval
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
yogabikram ofzo, dat wat jo altijd doet
hahaha misschien kom ik je opvolgen danquote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha misschien kom ik je opvolgen dan
http://www.bikramyoga.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)
ik doe ook elke morgen de zonnegroet...ga voor het raam staan, doe mn arm omhoog en zwaai uitbundig dag zonquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doen
die mongeaule Jo weet nie eens wat het inhoud hahahahaaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doen
als ie schijntquote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe ook elke morgen de zonnegroet...ga voor het raam staan, doe mn arm omhoog en zwaai uitbundig dag zon
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)
volgend jaar oktember dan maar? om half 9?quote:
Flip ligt ook weer hoor, heeft de laatste dagen ook wel heel veel gelegenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Sonera het volgende:
Maik zegt: ze hebben weer mooie beelden van je! Hmm die hadden we al...
En nu zegt tie dat tie verlangt om weer te kunnen uitslapen come on hij ligt de hele dag!
prik me er niet op vast, maar vlieg wel ff langs op mijn bezemsteel, de 4e, of de 11e maar kan ook de 31ste zijn, druk druk druk hequote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
[..]
volgend jaar oktember dan maar? om half 9?
Gaat meer om het feit dat hij klaagt omdat tie vroeg op moet.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Flip ligt ook weer hoor, heeft de laatste dagen ook wel heel veel gelegen
altijd goed !quote:Op woensdag 13 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prik me er niet op vast, maar vlieg wel ff langs op mijn bezemsteel, de 4e, of de 11e maar kan ook de 31ste zijn, druk druk druk he![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
u verwent me werkelijk hmmmmmmzzzz
De geheime kamer.quote:
jah jah jah meer meer ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eeehhhhhhhhhhhhhhquote:
ow oke !quote:
NEEquote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
jah jah jah meer meer ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eeehhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
HOU VAST anders gaat Mo er weer mee vandoor
dan wordt het wel heel voorspelbaar, als hij weeeer naar een kamer moetquote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zou wel bizar zijn als Maik weer naar de geheime kamer gaat. Ik hoop alleen dat ze hem daar dan laten zitten!!!
Ik wil drama bij Monique (voorzover we dat niet dagelijks al hebben).
sharon studeerd voor luizen mama ?quote:
ik denk dat ze mo's haar gaat invlechten?quote:
ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef knagsje het volgende:
Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
Uit protest tegen?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef knagsje het volgende:
Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaatquote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel voorspelbaar, als hij weeeer naar een kamer moet
Ja dat ie zegt ik heb het wel gezien hier in de Joshowquote:Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
Veeg me opquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaat
Mo heeft veel advocatenvriendjes en die gaan dan een proces aanspannen tegen Net5 vanwege het mindfucken en de daardoor geleden schade,![]()
![]()
heb geprobeerd het terug te vinden, maar het lijkt verwijderd te zijn
precies, ik zou dat wel doenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Ja dat ie zegt ik heb het wel gezien hier in de Joshow
Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?quote:
nee, maar ik vermoed dat geer dat wel door heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?
het was in beeld op de sst site bij de livecam, dat kleine schermpje ernaastquote:
durven ze denk ik niet.quote:Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?
Wat een bullshit, Jurien heeft al toegegeven dat er een ontsnappingsclausule in het contract zit waarin "redactionele vrijheid" beschreven is. Dus dat heeft er niets meer te makenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaat
Mo heeft veel advocatenvriendjes en die gaan dan een proces aanspannen tegen Net5 vanwege het mindfucken en de daardoor geleden schade,![]()
![]()
heb geprobeerd het terug te vinden, maar het lijkt verwijderd te zijn
het was vast een Mo of Maik fan die dit schreefquote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Jurien heeft al toegegeven dat er een ontsnappingsclausule in het contract zit waarin "redactionele vrijheid" beschreven is. Dus dat heeft er niets meer te maken
Bestaan die ?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
het was vast een Mo of Maik fan die dit schreef
quote:
Lau ligt ( denk ik, zie haar niet) geer ligt,maik ligt en flip ligt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef Blackprinces het volgende:
Boodschappen opruimen en jo en karim die dubbelgevouwen liggen.
Er is actie volop zie ik...
lau helpt mee de boodschappen op te bergen (maar waar ze vandaan gekomen is weet ik niet)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Lau ligt ( denk ik, zie haar niet) geer ligt,maik ligt en flip ligt.
O jee weer verkeerdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
zag haar net lopen, ging geloof ik helpen boodschappen opruimen.....ja ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
wij hebben regelmatog hetzelfde idee om te cappenquote:
EN ze heeft ook nog gepraat!!!! wauwquote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zag haar net lopen, ging geloof ik helpen boodschappen opruimen.....ja ik ben ook verbaasd
ik zie het jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
wij hebben regelmatog hetzelfde idee om te cappen![]()
EN ze is alweer wegquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
EN ze heeft ook nog gepraat!!!! wauw
Ja ze kreeg wat, was me alleen onduidelijk watquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
is ze echt aan het helpen , of is ze aan het kijken , en aan het doen alsof ze is aan het helpenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
karim nog steeds in rode broek of oranje onderbroekquote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef Tamaartje het volgende:
Daar ben ik weer na 2,5 week vakantie...
Er is echt niets veranderd zie ik.. Maik nog steeds in badjas
ze heeft het brood van de tafel naar de aanrecht gebrachtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef Miss-L het volgende:
[..]
is ze echt aan het helpen , of is ze aan het kijken , en aan het doen alsof ze is aan het helpen
Beeld is overgegaan naar Geer en Maik, dus durf t niet te zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef Miss-L het volgende:
[..]
is ze echt aan het helpen , of is ze aan het kijken , en aan het doen alsof ze is aan het helpen
wauwquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ze heeft het brood van de tafel naar de aanrecht gebracht
Jammer! Had het graag willen lezen..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Capaja het volgende:
[..]
het was in beeld op de sst site bij de livecam, dat kleine schermpje ernaast
toen ik het terug wilde zoeken op facebook zelf kon ik het nergens meer vinden![]()
had het graag met jullie gedeeld
er klagen veel mensen op facebook dat ze "ineens" niet meer kunnen reageren, alleen nog een "LIKE"geven op een post, niemand weet waar dat door komtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jammer! Had het graag willen lezen..
maik wil weer veel te veel...hij wil ook heel lang uitslapenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef angeljacky het volgende:
Geer helemaal blij hij heeft wax gekregen
maik zegt tegen geer dat als hij thuis is hij nog graag naar Geer kan kijken. Maik zegt dat hij kan lachen en huilen om geer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dus logisch dat ze nu moe is dan
wijze woorden van maikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef angeljacky het volgende:
Geer helemaal blij hij heeft wax gekregen
maik zegt tegen geer dat als hij thuis is hij nog graag naar Geer kan kijken. Maik zegt dat hij kan lachen en huilen om geer.
Wij kunnen ook huilen om Maikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
maik wil weer veel te veel...hij wil ook heel lang uitslapen
oh dat kan hij binnekort hoor, waarschijnlijk vrijdag alquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Stability het volgende:
[..]
maik wil weer veel te veel...hij wil ook heel lang uitslapen
ja dat zei ik al hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh dat kan hij binnekort hoor, waarschijnlijk vrijdag al
ik begrijk niet dat joanna die wildcard heeft ontvangen hoor , ik dacht echt dat gerard die zou krijgenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan wel pas zaterdag, de vlucht vanuit portugal vertrekt best vroegquote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet..maar kon het op mn vingers wel natellen dat ze hem kreeg.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ik begrijk niet dat joanna die wildcard heeft ontvangen hoor , ik dacht echt dat gerard die zou krijgen
ze gaan vrijdags pas naar nederland he?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dan wel pas zaterdag, de vlucht vanuit portugal vertrekt best vroeg
en dan moet die brief weer helemaaaaaaaaaaal uit portugal naar nederland gehaald worden, dat duurt tegenwoordig namelijk een dag of 4 (gok ik)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet..maar kon het op mn vingers wel natellen dat ze hem kreeg.
ze kunnen jootje er toch niet zomaar uitstemmen? wat moet mamajo dan wel niet denken zeg
Ja het was te verwachten , maar zullen ze achter de schermen er niet over na gaan denken dat het zo wel erg gaat opvallen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat snap ik ook niet..maar kon het op mn vingers wel natellen dat ze hem kreeg.
ze kunnen jootje er toch niet zomaar uitstemmen? wat moet mamajo dan wel niet denken zeg
nee joh dan zou JoJo eruit gestemd kunnen worden .quote:ik begrijk niet dat joanna die wildcard heeft ontvangen hoor , ik dacht echt dat gerard die zou krijgen
Je kon gister ook niet meer op de site komen. Er wordt gegild dat er gesjoemeld wordt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:38 schreef Stability het volgende:
[..]
Gesjoemel met de poll?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je kon gister ook niet meer op de site komen. Er wordt gegild dat er gesjoemeld wordt.
Zal me niks verbazen
ik vind het sowieso raar ,van die brief....geen nieuws van buitenaf...die brief hadden ze ook kunnen geven als ze eruit ging toch? ze krijgt bijna elke week wel wat nieuws van het thuisfront.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
en dan moet die brief weer helemaaaaaaaaaaal uit portugal naar nederland gehaald worden, dat duurt tegenwoordig namelijk een dag of 4 (gok ik)
Gister ook al nieuwe kleding en ze had het erover dat de andere helft vergoed zou worden. Haar verpeste kleding in de was waar ze altijd zo om zeikt..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het sowieso raar ,van die brief....geen nieuws van buitenaf...die brief hadden ze ook kunnen geven als ze eruit ging toch? ze krijgt bijna elke week wel wat nieuws van het thuisfront.
Dat dus .quote:ik vind het sowieso raar ,van die brief....geen nieuws van buitenaf...die brief hadden ze ook kunnen geven als ze eruit ging toch? ze krijgt bijna elke week wel wat nieuws van het thuisfront.
en weerquote:Op woensdag 13 april 2011 11:42 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met Stef gebeurt.... dit is Fred namelijk
nóg meer kleding? pffff het is echt reclame voor dat nepshoppie van haarquote:Op woensdag 13 april 2011 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Gister ook al nieuwe kleding en ze had het erover dat de andere helft vergoed zou worden. Haar verpeste kleding in de was waar ze altijd zo om zeikt..
Schijnt dat er een geest achter de spiegel heeft gestaan als ik zo de cos eens door heb gespit.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
huppelt vrolijk binnen met Straatmadelief in haar kielzog. Goedemorgen! Is er nog gespookt vannacht?
Nou dan zou ik gewoon doorslapen. Heb voortreffelijk geslapen en ga nog een koffie tappen, het is mooi weer dus het wordt een gezellig dagje genieten! Geniet met me mee!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Schijnt dat er een geest achter de spiegel heeft gestaan als ik zo de cos eens door heb gespit.
Geen tijd voor om van de zon te genieten, ik wil streamen en me irriteren. Voor je het weet wordt het van de buis gehaald. Kan wel eens laatste rls zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou dan zou ik gewoon doorslapen. Heb voortreffelijk geslapen en ga nog een koffie tappen, het is mooi weer dus het wordt een gezellig dagje genieten! Geniet met me mee!
+1quote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen tijd voor om van de zon te genieten, ik wil streamen en me irriteren. Voor je het weet wordt het van de buis gehaald. Kan wel eens laatste rls zijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geen tijd voor om van de zon te genieten, ik wil streamen en me irriteren. Voor je het weet wordt het van de buis gehaald. Kan wel eens laatste rls zijn
word het nou voortijdig van de buis gehaald of blijven ze nu uitzenden tot het einde ?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef danilel het volgende:
[..]
+1
dan heb ik de 1e en de laatste RLS tenminste meegemaakt
Ze gaan het nu echt niet meer stoppen hoor...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef Miss-L het volgende:
[..]
word het nou voortijdig van de buis gehaald of blijven ze nu uitzenden tot het einde ?
of is daar nog niks van bekend ?
Nee niks over gehoord, ik zit maar te fokken...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef Miss-L het volgende:
[..]
word het nou voortijdig van de buis gehaald of blijven ze nu uitzenden tot het einde ?
of is daar nog niks van bekend ?
oh oke , hoop het ook niet , maarja je weet maar nooit natuurlykquote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze gaan het nu echt niet meer stoppen hoor...
nee hoor Gesjoemel met de poll?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
in een eerdere nominatie (toen aafke er uit moest) verliest Jo dik van sharon en nu wint Jo met overdonderende cijfers van Jo en Geer de wildcard.... vreemd he?
zouden ze misschien van gerard afwillen? ik zie ze er voor aanquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
in een eerdere nominatie (toen aafke er uit moest) verliest Jo dik van sharon en nu wint Jo met overdonderende cijfers van Jo en Geer de wildcard.... vreemd he?
Logisch eigenlijk. Ik denk dat het mede ligt aan het feit waar de stemmen vandaan komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
Ligt volgens mij aan die gemanipuleerde uitzendingen van ze. Zijn misschien toch meer mensen die dat kijken dan streamen en weten hoe het echt zit?? Ik weet niet, maar kloppen doet t nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef knagsje het volgende:
die dunne beentjes van maikquote:
Hij doet teveel zijn eigen ding denk ik. Op tijd slapen, opdrachten weigeren, niet mee kijken naar de film, geen geesten oproepen. Dus het komt ze denk ik wel goed uit ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
zouden ze misschien van gerard afwillen? ik zie ze er voor aan
en toch gun ik hem , mede met karim die eindstreepquote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij doet teveel zijn eigen ding denk ik. Op tijd slapen, opdrachten weigeren, niet mee kijken naar de film, geen geesten oproepen. Dus het komt ze denk ik wel goed uit ja.
nou dan maken ze weer een fraaie keus....gerard en karim zijn juist de enigen die het spel spelen..van het begin af aan...de rest ziet het huis als een riante vakantie villa met alles erop en eraan...en de bedden worden volop gebruikt ....maw ze slapen 23 uur per dagquote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij doet teveel zijn eigen ding denk ik. Op tijd slapen, opdrachten weigeren, niet mee kijken naar de film, geen geesten oproepen. Dus het komt ze denk ik wel goed uit ja.
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dan maken ze weer een fraaie keus....gerard en karim zijn juist de enigen die het spel spelen..van het begin af aan...de rest ziet het huis als een riante vakantie villa met alles erop en eraan...en de bedden worden volop gebruikt ....maw ze slapen 23 uur per dag
hier schat je de progmakers toch wel te hoog in hoor...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef bull1966 het volgende:
zo'n programma is voer voor psychologen.
kijken hoe een groep reageert op bepaalde situaties.
kijken hoelang het duurt voordat een hoogbegaafd iemand breekt als je haar keer op keer pest
hahaha ok, die was ik ff vergetenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee nu ga je te ver !
het witje zitje word minstens 4 uur per dag LIGGEND gebruikt, wel de feiten noemen graag
oh het is een meubelexperiment!!! Zeg dat dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee nu ga je te ver !
het witje zitje word minstens 4 uur per dag LIGGEND gebruikt, wel de feiten noemen graag
Ikea versus mega duurquote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef MargrietV het volgende:
[..]
oh het is een meubelexperiment!!! Zeg dat dan!
Hij had eigenlijk ook al exit moeten zijn, heeft als een soort van vampier rondgelopen in het huis. Het enige spraakmakende wat hij heeft gedaan is die ranzige mo bangen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef Blackprinces het volgende:
Maar stel he....ze laten donderdag een tussenstand zien en maik staat voorop, dan snijden ze zich in hun klauwen want dat komt helemaal niet geloofwaardig meer over. Ik zie zowel hier als op ss site amper een goed woord voor maik.
Stom he! Eindelijk begrijp ik het, Hoogswaarschijnlijk ook nog siliconen tegenover echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ikea versus mega duur
daar draait het hele programma voor
wist je dat niet
was bij eerdere RLS ook alleen deden ze toen niet iedere keer dezelfde plagenquote:hier schat je de progmakers toch wel te hoog in hoor..
zoiets dus. Als mensen maar geld gaan laten rollen...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk ook al exit moeten zijn, heeft als een soort van vampier rondgelopen in het huis. Het enige spraakmakende wat hij heeft gedaan is die ranzige mo bangen.
Geloof nooit dat hij veel stemmers heeft gewonnen. Maar we zullen inderdaad wel een tussenstand krijgen dat Gerard bovenaan staat en Maik 2e
Het is best logisch, die "dure" meubels zijn gesponsord. De rest moest low budget, dus ikeaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stom he! Eindelijk begrijp ik het, Hoogswaarschijnlijk ook nog siliconen tegenover echt.
uhm net niet helemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stom he! Eindelijk begrijp ik het, Hoogswaarschijnlijk ook nog siliconen tegenover echt.
oh zit dat zo!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
uhm net niet helemaal
het gaat meer over de kwaliteit/prijs vergelijking van siliconen
ik gok erop dat de 1e tussenstand iets is van : gerard 55% sharon 21% en Maik 24quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk ook al exit moeten zijn, heeft als een soort van vampier rondgelopen in het huis. Het enige spraakmakende wat hij heeft gedaan is die ranzige mo bangen.
Geloof nooit dat hij veel stemmers heeft gewonnen. Maar we zullen inderdaad wel een tussenstand krijgen dat Gerard bovenaan staat en Maik 2e
Bij de laatste tussenstand zodat je nog effe lekker kan gaan bellen..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik gok erop dat de 1e tussenstand iets is van : gerard 55% sharon 21% en Maik 24
en dat maik dan geer voorbij gaat
Het eerste geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik gok erop dat de 1e tussenstand iets is van : gerard 55% sharon 21% en Maik 24
ja maar serieus wie zit nou op een jank programma te wachten?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het eerste geloof ikMaar ik denk dat het heeeeel raar is als Gerard gaat verliezen van Maik, dat geloof ik niet.
Denk ook dat de exit van Maik lekker wat traantjes gaat trekken en ze hopen op wat kijkcijfertjes
ik niet in elk geval ,en vooral niet weer van moniquequote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar serieus wie zit nou op een jank programma te wachten?
Emo Inholland stagaires die invloed uitoefenen op het programmaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja maar serieus wie zit nou op een jank programma te wachten?
die moet zich ter aarde storten en niet meer opstaan....en nee ik bedoel niet dood voor ik weer mensen op me dak krijgquote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef Miss-L het volgende:
[..]
ik niet in elk geval ,en vooral niet weer van monique
nou gezakt wat mij betreft als die hun examen moeten doenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Emo Inholland stagaires die invloed uitoefenen op het programma
maar ze is net gestopt, dus het mag ongeveer nu weer wel (snap jij het nog?)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo heeft medicijnen dus ze mag niet in de zon zegt ze
lukt aardig dan zie ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Jo heeft medicijnen dus ze mag niet in de zon zegt ze
met prednison mag je niet in de zonquote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef danilel het volgende:
[..]
maar ze is net gestopt, dus het mag ongeveer nu weer wel (snap jij het nog?)
nee, maar ik heb al sinds week een problemen met het volgen van haar logicaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:05 schreef danilel het volgende:
[..]
maar ze is net gestopt, dus het mag ongeveer nu weer wel (snap jij het nog?)
denk het ookquote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
dit is NIET wat ik hoop, maar wat ik denk
Heb upc met geer en karim. Kan geen stream aandoen dan wordt me pc traag. Krijg die ander weer eens niet opgestartquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef Stability het volgende:
en...laura slaapt weer? kzie haar nergens
ik ook niet zal idd wel weer op bed liggen denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef Stability het volgende:
Ze is zo lief als ze slaaptquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb upc met geer en karim. Kan geen stream aandoen dan wordt me pc traag. Krijg die ander weer eens niet opgestart
heb ik ook last van, alleen met chrome en deze : https://chrome.google.com(...)cbcejbcecljdgpmibmkoquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heb upc met geer en karim. Kan geen stream aandoen dan wordt me pc traag. Krijg die ander weer eens niet opgestart
durft ze niet, is onzeker over haar eigen figuurquote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef Stability het volgende:
sharon trek die belachelijke bananenbroek toch eens uit !
ik heb 2 beeldschermen op mn pc ... de linker monitor op FOK! de rechtermonitor alle streamsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef titula het volgende:
ik heb gewoon 2 laptops aan staan en de tv op de ene laptop kijk ik streams en de andere lees ik dit...haha
nou, dat zijn er wel meer....ik zou er maling aan hebben denk ik..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef danilel het volgende:
[..]
durft ze niet, is onzeker over haar eigen figuur
en met rechts hoor ik het geluid van gerard en Karim en met links via een oortje het geluid van de andere stream LOLquote:ik heb gewoon 2 laptops aan staan en de tv op de ene laptop kijk ik streams en de andere lees ik dit...haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, dat zijn er wel meer....ik zou er maling aan hebben denk ik..
laura is broodmager en loopt ook in bikini. dat vind ik veel erger die bottenfabriek
Geer had haar gezegt dat Karim een buikdanser is. Geer weet alleen niet of ze daar ook op gedrukt heeft. Het was in ieder geval foutquote:
doet ze ook naar karim...ik denk dat ze ook een vriendje wil hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat Sharon Flip ook wel leuk vindt hoor, alhoewel ze hem wel een aantal keer genomineerd heeft. Sommige blikken van haar naar hem zie ik haar echt wel heel lief kijken naar hem.
heb ik ook een keer gedaan, toen droomde ik allemaal vage dingen snachts, hoorde allemaal stemmen door elkaar. Sindsdien maar 1 op geluidquote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en met rechts hoor ik het geluid van gerard en Karim en met links via een oortje het geluid van de andere stream LOL
hoezo verslaafd ?????
en het is verandert in een schaapquote:
rechts stream 3 via de tv, links oortje in de pc op stream 1quote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en met rechts hoor ik het geluid van gerard en Karim en met links via een oortje het geluid van de andere stream LOL
hoezo verslaafd ?????
volgens mij vind sharon alle mannen wel heel leuk. En is ze alleen maar jaloers op iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef angeljacky het volgende:
Toch heb ik het idee dat Sharon Flip ook wel leuk vindt hoor, alhoewel ze hem wel een aantal keer genomineerd heeft. Sommige blikken van haar naar hem zie ik haar echt wel heel lief kijken naar hem.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
volgens de televaag krijg Joanna de brief van Dennis, Zo te zien heeft ze die nog niet gehad. Kan nog gezellig voor haar worden! Verder denkhoop ik dat die leugendetector snel gaat komen.
neuh, vind sharon geen jaloers typjequote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef titula het volgende:
[..]
volgens mij vind sharon alle mannen wel heel leuk. En is ze alleen maar jaloers op iedereen
helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
neuh, vind sharon geen jaloers typje
als ze die leugendetector zouden doen was het wel in de week van de waarheid geweest, denk niet dat het nog komtquote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
volgens de televaag krijg Joanna de brief van Dennis, Zo te zien heeft ze die nog niet gehad. Kan nog gezellig voor haar worden! Verder denk ik dat die leugendetector snel gaat komen.
Duidelijk wel, bleek ook uit de beelden uit de daily volgens mij, toen ze in zichzelf aan het praten wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
neuh, vind sharon geen jaloers typje
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef ouwebanaan het volgende:
[..]Leuke, heb er ook een gemaakt:
[ afbeelding ]
Ook een maatje willen hebben is wat anders dan dat een ander misgunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:17 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Duidelijk wel, bleek ook uit de beelden uit de daily volgens mij, toen ze in zichzelf aan het praten was
Nee die brief houden ze voor als ze volgende week genomineerd zou staan, want dan kunnen ze weer in de uitzending zeggen morgen krijg jo de brief en dan lijkt het of iedereen weer wil dat jo blijf om te weten hoe ze daarop reageer.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef MargrietV het volgende:
volgens de televaag krijg Joanna de brief van Dennis, Zo te zien heeft ze die nog niet gehad. Kan nog gezellig voor haar worden! Verder denk ik dat die leugendetector snel gaat komen.
ja zou me ook niks verbazen als dat zo gebeurtquote:Op woensdag 13 april 2011 12:18 schreef titula het volgende:
[..]
Nee die brief houden ze voor als ze volgende week genomineerd zou staan, want dan kunnen ze weer in de uitzending zeggen morgen krijg jo de brief en dan lijkt het of iedereen weer wil dat jo blijf om te weten hoe ze daarop reageer.
het zou me verbazen als het NIET zo gebeurdquote:ja zou me ook niks verbazen als dat zo gebeurt
ook datquote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het zou me verbazen als het NIET zo gebeurd
en naar aanleiding van deze poll gaan ze lopen mindfucken zodat het lijkt dat geer kans heeft om weg te gaan.quote:
En nu moet mamajo gelijk weer iets anders verzinnen voor de volgende weken... best druk hoor zo'n dochter in secret story.. je eigen botox bedrijf ( waar iedereen iedere dag moet overwerken ) bedrijf van dochter op de been houden en dan nog allerlei verhalen en bommetjes in de show krijgen... na secret story is die moeder 80 en heeft ze zelf een aantal behandelingen nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja zou me ook niks verbazen als dat zo gebeurt
Heeft dus karim en Geer uitgelachen over dat zij dat bord niet wilden doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
Laura in gesprek met geer over het bord?
Jij eerder dan ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Heeft dus karim en Geer uitgelachen over dat zij dat bord niet wilden doen.
Karim en Geer wilden dat bord dus niet doen omdat zij negatieve ervaringen ervan hebben.
zei ik eerder al .quote:toch heb ik het gevoel dat gerard er klaar mee is, dat ie weer naar huis wil
van mij mag hij ook wel gaan nu hoor.. ik ben ook wel klaar met hem.... hij doet ook aan veel dingen niet mee... want daar staat hij niet achter.. hij zit ook in een spel toch??quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
toch heb ik het gevoel dat gerard er klaar mee is, dat ie weer naar huis wil
Ik deel jou gevoel. Heb het idee dat hij nu niet echt lekker in zijn vel zit. Denk dat Gerard ook wel een beetje door heeft hoe het concept SST inelkaar steekt. Hj is verre van dom en ziet veel hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
Ja en hij heeft denk ik u het gevoel dat het op dit moment Geer pesten is van de regiequote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik deel jou gevoel. Heb het idee dat hij nu niet echt lekker in zijn vel zit. Denk dat Gerard ook wel een beetje door heeft hoe het concept SST inelkaar steekt. Hj is verre van dom en ziet veel hoor.
Ik heb respect voor je mening, laat dat duidelijk zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef titula het volgende:
[..]
van mij mag hij ook wel gaan nu hoor.. ik ben ook wel klaar met hem.... hij doet ook aan veel dingen niet mee... want daar staat hij niet achter.. hij zit ook in een spel toch??
Moniquequote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
Was het nu Sharon die naar de KvdW moet komen?
ik ook niet, never nooit meerquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, laat dat duidelijk zijnMaari kzou ook never gaan klooien met een quia bord of glaasje draaien, nog voor geen 10,000 euro! grenzen
nee Moquote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
Was het nu Sharon die naar de KvdW moet komen?
Dat pesten moet hij maar voor lief nemen, dat overkomt alles bewoners, alleen het gesjoemel dat steekt.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ja en hij heeft denk ik u het gevoel dat het op dit moment Geer pesten is van de regie
pziesquote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef bull1966 het volgende:
zegt ie nu ook "diegene die aan de touwtjes trekt "
Graagquote:Op woensdag 13 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
Als hij eruit zou gaan he? zou ik het 100% begrijpen. NIet alleen Geer hoor maar ook Monique ( ook al ben ik geen fan van haar)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geer baalt dus van de redaktie. Hij noemt het bord en de film troep.
mee eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Stability het volgende:
lau heeft meer schuldgevoel naar gerard nu, dan ze ooit heeft gehad naar alex vanwege zn nominatie
nee. ook het bord zou ik niet doen, maar netzoals hij zei ik ga niet van die sokkel af ik laat mijn groep niet vallen. en dan nog stapt hij er van af.. viel mij erg tegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb respect voor je mening, laat dat duidelijk zijnMaari kzou ook never gaan klooien met een quia bord of glaasje draaien, nog voor geen 10,000 euro! grenzen
En groot gelijk heb je. Gerard heeft inderdaad nog niet veel hoeven doen en ook niet alles volgehouden, maar een ouija-bord gaat te ver. En dan is Laura wel de laatste die daar wat over mag zeggen aangezien Gerard haar heeft gespaard, waardoor hij nog genomineerd staat ook!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Annelies-G het volgende:
Als hij eruit zou gaan he? zou ik het 100% begrijpen. NIet alleen Geer hoor maar ook Monique ( ook al ben ik geen fan van haar)
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je. Gerard heeft inderdaad nog niet veel hoeven doen en ook niet alles volgehouden, maar een ouija-bord gaat te ver. En dan is Laura wel de laatste die daar wat over mag zeggen aangezien Gerard haar heeft gespaard, waardoor hij nog genomineerd staat ook!
dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je. Gerard heeft inderdaad nog niet veel hoeven doen en ook niet alles volgehouden, maar een ouija-bord gaat te ver. En dan is Laura wel de laatste die daar wat over mag zeggen aangezien Gerard haar heeft gespaard, waardoor hij nog genomineerd staat ook!
Weet je? Ook al is het lariekoek ( wat ik niet denk ) toch kan het je blijven achtervolgen en angsten in je leven opwekken die je niet wilt.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik ook niet, never nooit meer
Geer moet niet zo piepen, ieder zn dingquote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef beequeen het volgende:
Geer baalt dus van de redaktie. Hij noemt het bord en de film troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |