quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
ik zag net wat staan hier, dat alex geen internet heeft of g3 telefoon...nee , dat geloof ik wel..hij heeft ook geen anwb, dat kost te duur...rijdt ook liever met anderen mee zei hij. als er dan pech komt, kost het hem geen cent. en als ie zelf rijdt neemt ie wel anwb als het niet anders kan, als ie dus met pech staat..kost sowieso het 3 dubbele haha en internet kost ook geld..een moderne telefoon ook..dus ja....alex he? wil alles van anderen hebben , daarom is millionair gerard nu zn beste mattie
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
staat als Reklame onder mijn post
Wicca heks worden? School voor pers. ontwikkeling. Meerjarige opleiding - start april carosweb.weebly.com
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen idee wat ze nu aan het doen zijn
kamera tijdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
yogaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
OMG waarom verbaast me dit niet ?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef angeljacky het volgende:
SST_Guido @SST_Cynthia @SST_Alexander alexis heeft geen internet thuis en geen mobiel met 3G#sstnl
Yoga is het iig niet. Of een hele vrije vorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heksquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder geval
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
yogabikram ofzo, dat wat jo altijd doet
hahaha misschien kom ik je opvolgen danquote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha misschien kom ik je opvolgen dan
http://www.bikramyoga.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)
ik doe ook elke morgen de zonnegroet...ga voor het raam staan, doe mn arm omhoog en zwaai uitbundig dag zonquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doen
die mongeaule Jo weet nie eens wat het inhoud hahahahaaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doen
als ie schijntquote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef Stability het volgende:
[..]
ik doe ook elke morgen de zonnegroet...ga voor het raam staan, doe mn arm omhoog en zwaai uitbundig dag zon
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)
volgend jaar oktember dan maar? om half 9?quote:
Flip ligt ook weer hoor, heeft de laatste dagen ook wel heel veel gelegenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Sonera het volgende:
Maik zegt: ze hebben weer mooie beelden van je! Hmm die hadden we al...
En nu zegt tie dat tie verlangt om weer te kunnen uitslapen come on hij ligt de hele dag!
prik me er niet op vast, maar vlieg wel ff langs op mijn bezemsteel, de 4e, of de 11e maar kan ook de 31ste zijn, druk druk druk hequote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef Stability het volgende:
[..]
volgend jaar oktember dan maar? om half 9?
Gaat meer om het feit dat hij klaagt omdat tie vroeg op moet.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Flip ligt ook weer hoor, heeft de laatste dagen ook wel heel veel gelegen
altijd goed !quote:Op woensdag 13 april 2011 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prik me er niet op vast, maar vlieg wel ff langs op mijn bezemsteel, de 4e, of de 11e maar kan ook de 31ste zijn, druk druk druk he![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
u verwent me werkelijk hmmmmmmzzzz
De geheime kamer.quote:
jah jah jah meer meer ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eeehhhhhhhhhhhhhhquote:
ow oke !quote:
NEEquote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
jah jah jah meer meer ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh eeehhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
HOU VAST anders gaat Mo er weer mee vandoor
dan wordt het wel heel voorspelbaar, als hij weeeer naar een kamer moetquote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef utrecht1970 het volgende:
Het zou wel bizar zijn als Maik weer naar de geheime kamer gaat. Ik hoop alleen dat ze hem daar dan laten zitten!!!
Ik wil drama bij Monique (voorzover we dat niet dagelijks al hebben).
sharon studeerd voor luizen mama ?quote:
ik denk dat ze mo's haar gaat invlechten?quote:
ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef knagsje het volgende:
Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
Uit protest tegen?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef knagsje het volgende:
Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaatquote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan wordt het wel heel voorspelbaar, als hij weeeer naar een kamer moet
Ja dat ie zegt ik heb het wel gezien hier in de Joshowquote:Ik hoop dat geer uit protest naar huis gaat....
Veeg me opquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaat
Mo heeft veel advocatenvriendjes en die gaan dan een proces aanspannen tegen Net5 vanwege het mindfucken en de daardoor geleden schade,![]()
![]()
heb geprobeerd het terug te vinden, maar het lijkt verwijderd te zijn
precies, ik zou dat wel doenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Ja dat ie zegt ik heb het wel gezien hier in de Joshow
Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?quote:
nee, maar ik vermoed dat geer dat wel door heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?
het was in beeld op de sst site bij de livecam, dat kleine schermpje ernaastquote:
durven ze denk ik niet.quote:Wordt daar door de bewoners op gezinspeeld?
Wat een bullshit, Jurien heeft al toegegeven dat er een ontsnappingsclausule in het contract zit waarin "redactionele vrijheid" beschreven is. Dus dat heeft er niets meer te makenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik las vanochent ergens op facebook volgens mij dat er word gedacht dat Maik er niet uit gaat
Mo heeft veel advocatenvriendjes en die gaan dan een proces aanspannen tegen Net5 vanwege het mindfucken en de daardoor geleden schade,![]()
![]()
heb geprobeerd het terug te vinden, maar het lijkt verwijderd te zijn
het was vast een Mo of Maik fan die dit schreefquote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Jurien heeft al toegegeven dat er een ontsnappingsclausule in het contract zit waarin "redactionele vrijheid" beschreven is. Dus dat heeft er niets meer te maken
Bestaan die ?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
het was vast een Mo of Maik fan die dit schreef
quote:
Lau ligt ( denk ik, zie haar niet) geer ligt,maik ligt en flip ligt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef Blackprinces het volgende:
Boodschappen opruimen en jo en karim die dubbelgevouwen liggen.
Er is actie volop zie ik...
lau helpt mee de boodschappen op te bergen (maar waar ze vandaan gekomen is weet ik niet)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Lau ligt ( denk ik, zie haar niet) geer ligt,maik ligt en flip ligt.
O jee weer verkeerdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
zag haar net lopen, ging geloof ik helpen boodschappen opruimen.....ja ik ben ook verbaasdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |