quote:
Op zondag 24 april 2011 10:23 schreef Vonkenboer het volgende:Ik ontdek dit topic nu pas

!
Maar dit wordt nog een best project ! Die badkamer is alweer zo oud dat hij met gemak over 2 jaar weer hartstikke hip is

maar hij blijft afgrijselijk lelijk ...
Jullie geven aan niet echte klussers te zijn; gaan jullie alles zelf aanpakken of doen jullie alleen het sloopwerk en laten jullie het installeren van de nieuwe badkamer, en tegelen van de wanden over aan vakmensen ?
Waar in het land mag dit huisje staan ?
Beter laat dan nooit toch, en ach we moeten nog beginnen dus je hebt nog niet zo veel gemist

Het gaat inderdaad een aardig project worden. Maar gelukkig heb ik een superhandige vader die ons met de hele verbouwing gaat helpen. De hele badkamer (slopen, tegelen en de installatie) gaan we dan ook zelf doen met zijn hulp. Het gaat een heel leertraject voor ons worden. We kunnen natuurlijk wel iets maar iets dergelijks durven we zonder hem niet aan.
Het huis staat in Apeldoorn. Mijn vader woont trouwens in Zandvoort en komt een hele maand logeren. Lief he van hem! En ook mijn schoonvader (uit Heemstede) klusser en vooral zeer handige tuinman komt een aantal dagen hier bivakkeren. Nog zo'n lieverd.
Gisteren hebben we eindelijk de sleutel gekregen
Vrijdag en vandaag als een gek de keuken schoongemaakt en wat spullen overgebracht want morgen vieren we mijn verjaardag in het nieuwe huis.
Dan kunnen vrienden en familie meteen het huis zien voor de verbouwing. En ach het weer zit mee dus het wordt toch een tuinfeest.
Onderstaand alvast wat 'leuke' dingen die we in de woning tegenkwamen.
Nog even een dagje van het weer genieten en dan gaan we er tegenaan.
Geweldige aansluiting, het plaatje kan dus niet tegen de muur omdat er geen ruimte voor het snoer is

:
![aIMG_2980_stekker.jpg]()
Let op de afvoer:
![aIMG_2953_afvoer_wasbak_buiten.jpg]()
Geweldig gerepareerde wasbak, er was dus echt een heel stuk uit wat weer 'geplakt' is, gelukkig gaan die toch weg:
![aIMG_2968_wasbak_gerepareerd.jpg]()
Een verwarming met tig lagen verf:
![aIMG_2975_verf_verwarming.jpg]()
Een wastafel met spiegelkast in de ketelruimte?:
![aIMG_2863_ketelruimte_wastafel.jpg]()
Het is een beetje dichtgegroeid bij de schuur:
![aIMG_2923_schuurdeur_dichtgegroeid.jpg]()
En om dit uitzicht vanuit de woonkamer op de tuin is het o.a. te doen! Net een gigantisch schilderij toch?
![aIMG_2886_kamer_uitzicht.jpg]()
Vanaf komende week zullen er regelmatig klus updates komen