Die gevolgen zitten wel in mijn gedachten ja. Wat als je familie of vrienden het zien, horen of merken, moet je het je directe familie een keer zeggen of juist niet? Eigen kinderen zitten er niet in en adoptie in nederland is een rotprocedure. Ik ga er denk ik veeeels te diep op in nu.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:25 schreef Zana het volgende:
dit heeft ook effect voor je eigen verdere levensweg wat betreft familie en zo, maar ja je kunt ook iemand tegenkomen die ernstig ziek wordt...het hangt gewoon van de situatie en de persoon af
Dat kan, misschien let ik wel gewoon niet goed op. Heb in iedergeval niets bijzonders gemerkt in de tijd hiervoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Haha waar woon jij? Meestal zie je dat wel toch..
Maar ik ken dus ook een vrouw die eerst een man was (best jong is ze nog, iets in de 20) en ze ziet er echt goed uit (en dat terwijl ik echt kieskeurig ben). Ze heeft alleen grote handen en een beetje een mannelijke stem. Maar ik zou er nooit wat mee beginnen. Misschien hebben we het wel over dezelfde.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef Klaudias het volgende:
Naar bed met een jongen is inderdaad even slikken.
"Er mee doen"?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat ga je er eigenlijk mee doen, TS?
Maar je hebt denk ik voor jezelf al in je hoofd de beslissing gemaakt.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Die gevolgen zitten wel in mijn gedachten ja. Wat als je familie of vrienden het zien, horen of merken, moet je het je directe familie een keer zeggen of juist niet? Eigen kinderen zitten er niet in en adoptie in nederland is een rotprocedure. Ik ga er denk ik veeeels te diep op in nu.![]()
Om een relatie uit de weg te gaan omdat je bang bent voor de gevolgen dat zou ik laf van me vinden.
[..]
Dat kan, misschien let ik wel gewoon niet goed op. Heb in iedergeval niets bijzonders gemerkt in de tijd hiervoor.
Voel je je er niet vreemd bij? Wil je ooit een relatie met haar?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:48 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
"Er mee doen"?
Gewoon verder zoals het ging. We zijn een stuk closer geraakt omdat we dit nu delen.
We hebben nu een relatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Voel je je er niet vreemd bij? Wil je ooit een relatie met haar?
Toppie TS!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
We hebben nu een relatie.![]()
Vreemd voelen... natuurlijk is het vreemd, helemaal in het begin. Maar ik denk dat dat toch echt vooral aan mij ligt. Ik bedoel, wie doet hier nu moeilijk over, de trans of de maatschappij?. Het is net die informatie dat iemand wat ingewikkelder in elkaar zit dan je denkt dat je kan verwarren, maar uiteindelijk is het allemaal zo vreemd als je het zelf maakt.
Nu moet ik wel heel eerlijk zijn en zeggen dat het niet vanzelf komt. Ze gaf mij na dat we hadden gepraat een zoen en heel eventjes voelde ik wat weerstand. maar dat zit echt allemaal tussen de oren.
Lekker links laten liggen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Minderkoet het volgende:
In mijn klas zit een meisje die ik nu iets langer dan een jaar ken en veel mee omga. Ze is eigenlijk best leuk. Maar deze week heeft ze me verteld dat ze transseksueel is dus dat ze vroeger een jongetje was. Dat is best wel even slikken vooral omdat ik me nu pas doordringt hoe weinig ik van haar weet en zeker omdat ik niets wist van transseksuelen, ik wist niet eens dat ik er een had gezien voordat zij uitkwam.
Hoe zouden jullie omgaan als iemand dicht bij je misschien zelfs je vriend(innet)je je zou vertellen dat ze transseksueel is?
En daarna schrijft u dit, ik citeer:quote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Minderkoet het volgende:
In mijn klas zit een meisje die ik nu iets langer dan een jaar ken en veel mee omga. Ze is eigenlijk best leuk.
Spreekt u zichzelf niet enorm tegen? Ik bedoel: het is dat zij u verteld heeft dat zij vroeger, lichamelijk gezien, een jongen was... Het is dat zij u verteld heeft dat zij een transseksueel verleden heeft, maar anders had u tot op heden haar gewoon als een meisje gezien zonder dat u door had gehad dat zij vroeger ooit lichamelijk gezien een jongen was. Er zijn genoeg vrouwen die - om wat voor reden dan ook - geen eierstokken en/of baarmoeder hebben, zijn die vrouwen in uw beleving dan geen echte vrouwen?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondanks dat ik best respect heb voor transseksuelen blijf ik ze toch als een man (in dit geval) zien ondanks dat ze 'omgebouwd' zijn. In mijn ogen blijft het toch een man gezien ze geen baarmoeder hebben, dus niet ongesteld worden of straks in de menopauze zou komen. Als je daar geen moeite mee hebt zou ik zeggen why not?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Xenzo het volgende:
U schrijft eerst dit, ik citeer:
[..]
En daarna schrijft u dit, ik citeer:
[..]
Ik moet mijn bril eens gaan opzetten, want deze dude wordt echt oud... U heeft gelijk, mijn excuses voor de verwarring c.q. 'beschuldiging' aan zijn adres.quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef jogy het volgende:
. Twee verschillende posters dude.
Anyway, TS. Stoer van je dat je er mee om kan gaan.
Dat zal wel vreemd geklonken hebben ja. Ze is tegen mij uitgekomen juist omdat we een wat inniger relatie kregen. Het is niet alsof het nu veel uitmaakt welk medisch verleden ze heeft maar ik ben wel heel blij dat ze het me verteld heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Ordos20 het volgende:
Dat was wel bekend, maar omdat je begon met dat je haar wel aardig vond, en ze jouw dit vertelde terloops, en nu een relatie gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |