tot zo lieverdquote:Op woensdag 13 april 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spullen pakken, id kaart ophalen en treinen richting RotjeknorLaters
is ie ziek?:oquote:Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, Koen afgemeld bij de PSZ dus die blijft vandaag maar even een dagje thuis
Hij heeft gister weer flink liggen hoestenquote:
Goede verkoudheid of had de huisarts nog wat anders gevonden?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft gister weer flink liggen hoesten![]()
vergt behoorlijk veel energie we sliepen pas tegen 12-en en om 4 uur is hij nog een half uur wakker geweest met hoesten dus we doen het vandaag even rustig aan
De oudste heeft vorige week ook een weekendje koorts gehad.. niks aan het handjequote:Op woensdag 13 april 2011 10:03 schreef missyB het volgende:
hier heerst momenteel opkomende en verdwijnende koorts wat kind 2 nu weer onder de leden heeft?
er heerst wel waterpokken op psz maar er is bij kind 2 geen pok te zien
beterquote:Op woensdag 13 april 2011 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft gister weer flink liggen hoesten![]()
vergt behoorlijk veel energie we sliepen pas tegen 12-en en om 4 uur is hij nog een half uur wakker geweest met hoesten dus we doen het vandaag even rustig aan
ik ben niet bij de huisarts geweestquote:Op woensdag 13 april 2011 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede verkoudheid of had de huisarts nog wat anders gevonden?
Oh, ik dacht dat te lezen, vorige week of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben niet bij de huisarts geweest
quote:
Dat was voor zijn bultjequote:Op woensdag 13 april 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat te lezen, vorige week of zokan me vergissen, dan was het iemand anders. het gaat hier ook zo rap
Ah, op die fiets. Wat was daar nu uiteindelijk mee?quote:
Mental image van een clownsgezicht met speer rennend over een voetbalveld achter schoenen aan!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:07 schreef missyB het volgende:
nog even een snel bakkie en op jacht naar voetbalschoenen
Whehequote:Op woensdag 13 april 2011 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mental image van een clownsgezicht met speer rennend over een voetbalveld achter schoenen aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |