abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95431068
Vorig deel

De dreumesjes:

20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-04-2011 09:38:08 ]
pi_95431094
En nu zal ik nog even de laatste postings knippen en plakken. Ogenblik.
pi_95431144
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef freecell het volgende:
Sneu is dat hè? Kindjes met pijn...

Florian was gistermiddag ook weer verschrikkelijk humeurig, lijkt ook nog steeds
'ergens'last van te hebben. Ben benieuwd of het vandaag beter gaat :)
Hij wordt trouwens al een paar nachten ergens tegen de ochtend (uur of 5) wakekr, ligt dan verkeerd om in bed, op zijn dekens, koud en zonder speen of knuffel met zijn koppie bij het voeteneinde.
Als ik hem dan omkeer, een knuffel, een deken en zijn speen geef is hij helemaal blij en gaat hij weer slapen, maar hoe voorkom ik het :D
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Ca.ra het volgende:
He Octo wat naar, hebben jullie nog kunnen slapen?

Iemand vroeg hoe het nu met Thomas is: eigenlijk heel goed. Vrolijk, speels, heeft gisteravond voor het eerst weer goed gegeten. Maar dat is altijd zo zodra hij aan de medicijnen zit. Het probleem komt alleen altijd net zo hard terug als de kuur is afgelopen of als we na een dag of 10 weer stoppen met de druppeltjes. En aangezien we de huidige kuur als tig keer eerder gehad hebben heb ik er om het zachtjes uit te drukken niet echt veel vertrouwen in. Maar goed, we zien wel weer hoe het loopt, het heeft toch geen zin om me daar nu van te voren zorgen over te gaan maken.
Zolang het maar onder controle blijft en niet 'doorslaat' naar een hersenvliesontsteking, wat naast gehoorschade een van de grootste risico's van dit type ontstekingen is. Maar daarvoor houden we hem goed in de gaten.

Gisteravond de eerste 'peuter in zicht'-avond gehad. Er was een ander stel van het kinderdagverblijf in mijn groep, er waren zo veel aanmeldingen dat er twee groepen lopen nu. Erg leuk, veel gepraat met de andere ouders, leuke ideeen gehoord en ook al goede tips gekregen voor Thomas. De leidster is een heerlijke Indonesische O+ dame die duidelijk veel ervaring heeft met kinderen. Ondanks het feit dat dit 'maar' de introductieavond was, was het toch al een leerzame avond.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:31 schreef Sorbootje het volgende:
Goedemorgen!

Octo, hoe is het nu met Hannah? Hoe ging de nacht?

Karin, eten komt wel weer. Al een goed begin dat hij weer vrolijk is.

Nacht ging prima. Ben helemaal blij dat het zo soepel is gegaan om die beestjes uit haar bed te halen. Ik had echt grotere drama's verwacht.

En mijn kind verzint zelf liedjes! Dat vind ik toch ook wel weer een grote sprong. Vanmorgen zong ze, toen ik een ei voor haar gekookt had: "Lekker lekker eeeeitje eten lekker"

Gisteren zei ze, toen we haar boot uit de speelgoedkist gingen pakken: "Hier is de boot". Ik viel bijna van mijn stoel. Ik zeg dat ook als ik de boot voor haar pak, maar uit zo'n klein smurfje :D
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh Cara, wat goed dat het zo zinvol was meteen. Hopelijk steek je er veel van op!
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef Takkembah het volgende:
Ca.ra wat fijn dat het meteen zo waardevol is! Wat voor dingen worden er dan besproken op zo'n avonden, of heb ik dat gemist :@ ? En fijn dat het met Thomas beter gaat!

Isabeau die zelf liedjes componeert :D. Soms hoor ik Alexa ook wel eens een liedje zingen, dan klinken er in haar spelen bekende deuntjes door, maar zelf verzinnen gebeurt hier nog niet...

Octo, wat sneu voor je meid :* ! Dan wil je soms zo graag dat je het zelf bent die ziek is he :') (tenminste ik zei de gek). Hopelijk heeft ze een beetje geslapen.

En "lezende" kindjes O+. Wij hebben hier trouwens hetzelfde ritueel als jullie, VIcky.

Alexa wilde mij dus vanochtend uit bed duwen he. Dominatrix }:| .
pi_95431185
Dominatrix _O- lekker bezig meid!

Sorbo het is ook wel heel bijzonder hoor, hoe ze praat!!
Geniet er maar lekker van. En zelf liedjes verzinnen :o *O*

Lars heeft supergoed geslapen vannacht bij opa en oma, ze hadden hem niet gehoord, alleen maakt mijn moeder zich wel echt zorgen om zijn drinkgedrag van de afgelopen dagen.
Hij heeft gister in totaal hooguit 300cc gedronken -O-
Hopelijk doet ie vandaag wat beter zijn best :P

[ Bericht 6% gewijzigd door XXXKarinXXX op 13-04-2011 08:59:45 (offtopic) ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95431497
Even ongegeneerd juichen hoor!

*O* 2e goede nacht!! Inslapen duurde kwartierje ook mede dankzij de telefoon. Madam ging om 20.15 slapen tot 6.35, zonder ook maar 1 onderbreking!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95431547
ooo Vicky dat is zekers te weten een ontzettend dikke vette jompelsessie waard!! *O* *O* *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95431561
Das nie veel Karin! Hopelijk drinkt Lars vandaag beter!

O+ zingende Isabeau O+ Tess zingt ook de hele dag door O+

Fijn dat het een leerzame avond was Ca.ra.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95431583
Joepie Vicky!!!! wat fijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95431712
Oh wauw Vicky, wat fijn! Deze nachten heb je maar mooi in de pocket!
  woensdag 13 april 2011 @ 09:18:50 #10
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_95431726
Even juichen voor Vicky!!!!!!! Wat goed van tess!!! En wat fijn voor jullie :)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 13 april 2011 @ 09:34:33 #11
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_95432141
Vicky, wat heerlijk! Nu hopen dat het zo doorzet!

Aaa Isabeau, ik sta er echt van te kijken. Zelf liedjes verzinnen! :D
Niet mieten! Door gieten!
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 09:36:28 #12
5428 crew  miss_sly
pi_95432206
Fijn Vicky!

Beterschap voor de zieke kindjes :*

Knappe Isabeau! Lekkere fantasie heeft ze dan ook, fijn is dat!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95432473
Vicky! *O*

Rienk was gister bij Stef en heeft daar goed gekeken hoe Stef zelf uit een beker drinkt. Rienk kan het nu ook! *O* *O* En heeft daar ook een HELE peer opgegeten! *O* *O*

Stef heeft goeie invloed!
Het was verder onwijs leuk met die 2 samen! :Y O+

(en ik vind het lastig want ik had nu een heel verhaal willen typen hoe de dag was, want Drachten-Almere-Den haag (en weer terug!) is nogal wat, maar dat mag nu niet meer dus ik laat het hier maar bij :Y )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_95432600
Een hele peer? Zo, da's nogal wat voor Rienkje! Is het verder nog hetzelfde met eten, of bespeur je vooruitgang?
pi_95432770
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
Een hele peer? Zo, da's nogal wat voor Rienkje! Is het verder nog hetzelfde met eten, of bespeur je vooruitgang?
Nou, boterhammen blieft hij nog steeds niet. Gister bij Incantrix wel 2 happen :') Verder alleen het brood in de melk willen dopen enzo. Maar laatst at hij een hele beschuit en ik helemaal hieperdepieper dus de volgende dag weer. Maar toen likte hij alleen de appelstroop er af :9
Rienk krijgt elke dag een boterham. Wat hij eet eet hij en verder maak ik er geen probleem van.

Dus tussen de middag en in de morgen eet hij gewoon niet zo heel best, maar 's avonds gaat er wel gewoon een heel potje in :Y En eersgister had hij zijn eten al op en at daarna ook nog met ons mee. Dus 's avonds gaat het prima. Overdag alleen niet :N Maar onze kabouter zit inmiddels toch echt in maat 80 en groet dus wel goed :Y Drinken gaat wel super! Waar hij eerst een hele dag met 1 beker deed drinkt hij nu soms wel 4 weg :o *O*

Nu passen we op Thijs en die was net aan het bellen O+ en nu spelen ze verstoppertje/kiekeboe met de gordijnen _O-
pi_95432811
Freecell, dat vraag ik me ook al tijden af ;) Niels ligt altijd omgekeerd en koud in zijn bedje en strak instoppen vindt hij naar.
Hopelijk gaat het vandaag beter met Florian.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Thomas, Ca.ra! *O* Die cursus klinkt erg interessant, het lijkt me leuk om op die manier andere stellen met dreumesjes/peutertjes te ontmoeten.

Alexa _O- zo, wat een stoere dame! Die weet wat ze wil! Grappig hoe dat er als baby er eigenlijk al wel inzat he?

Zingende Isabeau O+ Wat een enorm schattige mijlpaal!
En die zin _O_ omg

Vicky wat super *O* Ik duim dat het vannacht weer zo goed zal gaan!!!

Karin, wat lastig dat hij zo slecht drinkt. Niels drinkt ook zo slecht, wat hier het beste werkt is telkens een andere beker en ander soort drinken te geven zodat het interessant blijft.

Wat leuk dat Rienk op bezoek is geweest bij Stef! O+ Misschien kun je je verhaal kwijt in het fototopic? Ik weet niet... Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gegaan is allemaal!
Een hele peer op en zelf uit een beker drinken _O_
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95432953
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef Twinkly het volgende:

Wat leuk dat Rienk op bezoek is geweest bij Stef! O+ Misschien kun je je verhaal kwijt in het fototopic? Ik weet niet... Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gegaan is allemaal!
Een hele peer op en zelf uit een beker drinken _O_
We hebben helemaal geen foto's gemaakt :@ -O-
pi_95433107
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen foto's gemaakt :@ -O-
Schandalig! :(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_95433138
quote:
9s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:04 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Schandalig! :(
We doen het gauw over en dan maken we wel foto's :Y

Ohshitsorryditisheulofftopic :@
pi_95433200
Dan duik je toch gewoon de SC in? Weten mensen die het willen weten hoe het was bij deze ook dat het in de SC te vinden is :)

Vicky yaaaay! *O*

Ca.ra wat fijn dat je er al wat aan had.

Mn grote dreutel hier was wat zielig weer. We hadden de recepten voor forlax herhaalt maar ik had er geen rekening mee gehouden dat de apotheek om 1 uur sluit op zaterdag. Vet stom natuurlijk, dus ze heeft zaterdag en zondag geen forlax gehad. En dus ook niet gepoept -O- en kei buikpijn en maandag een hele dikke harde keutel. Echt ik vind het zo sneu weer. En ook een beetje ontmoedigend want hoe moeten we ooit zonder forlax aan de gang dan?
We zijn bezig met afbouwen maar we merken adt zelfs van 2 mg minder (12 ipv 14mg) de boel gelijk alweer fors dikker wordt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95433265
Hè wat vervelend Huup. Ze kan er kennelijk nog écht niet zonder. Is het schadelijk om het langer te blijven gebruiken?
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 10:13:03 #22
5428 crew  miss_sly
pi_95433365
Wat sneu voor Amélie! is forlax iets dat moet worden afgebouwd, of zouden jullie dat prettiger vinden maar is daar niet direct een noodzaak toe? Ik ken het niet, dus heb geen idee of ik een domme vraag stel. Zo ja, excuses ;)

Wij hadden gisteren ook een grote sprong, vond ik. Mijn schooenvader was gisteren geweest ipv schoonmoeder, want die was ziek. Toen ik thuiskwam wilde Senna eerst knuffelen en kussen natuurlijk O+ Toen keek ze me aan en zei: Opa Paul leuke dag uhhad :o Ze doet tegenwoordig echt een (erg kort :P ) verslag van de dag. Dan vertelt ze "Senna schommelt" "peeltuintje park" Zo geweldig vind ik dat O+
  woensdag 13 april 2011 @ 10:17:27 #23
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_95433506
Miss, je PM-box is vol..

Ehm, hoi :) Stef en Rienk hebben gisteren écht zo lief gespeeld met z'n tweetjes, echt té cute! Stef maakt nu ook allemaal geluiden weer die hij eigenlijk niet meer maakte, omdat Rienk dat telkens deed O+ Vriendjes O+

Amélie'tje, gadver zeg, wat vreselijk naar.. Huup, was het niet Buuv (of Lily?) die zei dat ze voor haar zoon járen ook zulk spul nodig had, maar dat het uiteindelijk wel goedkwam? Dikke :* joh, wat naar zo..

Nog even dikke *O* voor Rienk trouwens, haha, wat goed!

En voor Vicky nóg dikkere *O* *O* *O* Oh meis, wat fijn! Kunnen jullie ook eindelijk even een beetje bijslapen, jeetje zeg!
3!
pi_95433547
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Hè wat vervelend Huup. Ze kan er kennelijk nog écht niet zonder. Is het schadelijk om het langer te blijven gebruiken?
nee helemaal niet. (gelukkig!)
maar je hebt wel iedere keer een recept van de kinderarts nodig en ze moet gemonitord blijven, dus eens in de zoveel tijd erheen. Zelf betalen is geen optie, een dosering van 2 maanden kost ongeveer 300 euro dus we hebben wel een recept nodig en zijn daarmee afhankelijk van t oordeel van de kinderarts.

Miss het gaat ons helemaal niet om wat wij prettiger vinden, het moet uiteindelijk wel geprobeerd worden om af te bouwen omdat het natuurlijk wel een onnatuurlijk iets is en het de bedoeling is dat ze zelf gaat poepen, dus we moeten dat wel (onder begeleiding van de ka) proberen af te bouwen. Maar als ze niet poept zonder dan houdt het wel een beetje op :{

Wat leuk dat Senna zo duidelijk de dag door kan nemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 13 april 2011 @ 10:47:34 #25
5428 crew  miss_sly
pi_95434405
Ik bedoelde ook niet prettiger voor jullie, maar omdat het prettiger zou zijn voor Amélie dat het zelf lukt, zonder forlax. Ik zeg het weer helemaal verkeerd en zo bedoel ik het uiteraard niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')