Wat een tragediequote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
Meisje toch. Je zou er bijna van gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren de verkeerde kleur nagellak opgedaan en nu voel ik me dom en verdrietig. De eerste lijkt me logisch en de laatste omdat de kleur totaal niet matched met m'n kleding
Verdorie!![]()
En andere kleding aantrekken was geen optie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:23 schreef Samzz het volgende:
Verdorie!![]()
Maar heb nog geen pics gezienquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het begrip voor mijn problematiek echt hartverwarmend
Jij.quote:
Waarom blijven hangen in het verleden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef Apotheose het volgende:
als de geschiedenis zichzelf zou herhalen dan zou ik hier nu:
ja wie weet of ik in de toekomst ooit nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom blijven hangen in het verleden?
Je kunt zelf bepalen of je in de toekomst eengaat doen.
Tuurlijk wel, maar je moet er wel in geloven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja wie weet of ik in de toekomst ooit nogga doen. Hoop 't .
lief en goed bedoeld van je...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet er wel in geloven.
Alleen jij kan jezelf gelukkig maken.
Kijk naar buiten, het zonnetje schijnt, het leven kan best mooi zijn.
En tegenslagen horen er ook bij, maar de kunst is om daar mee om te gaan en er sterker uit te komen.
En denk ook echt dat het zo is, maar weet uit ervaring dat het vaak moeilijk is om ook daadwerkelijk die stap te zetten.quote:
Wat is er aan kapot?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Miam het volgende:
m`n blackberry is kapot
![]()
ik voel me zo ontzettend pissed nu.
Ik zit zonder Iphone, dat is veel ergerquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef Miam het volgende:
m`n blackberry is kapot
![]()
ik voel me zo ontzettend pissed nu.
Maar niet van jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef Dimens het volgende:
Ik kan er niet tegen dat dat leuke meisje zoveel aandacht van andere jongens krijgt
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Maar niet van jou?![]()
(..)
OT: Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |