Ditquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Willen alle Tristan's hun pistolen pret ergens anders bespreken
Die dingen haal je bij de action/xenos voor een paar euri, werken welquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:51 schreef Kabolter het volgende:
Nieuwe bestelling geplaatst bij BIC.
Onder andere met dit:
http://www.buyincoins.com(...)ll-product-2599.html
[ afbeelding ]
Heb echt mijn twijfels of het werkt.
Maar dat is het relaxte aan die goedkope webshops. Je plaatst gewoon een bestelling en je weet het..
en wel fake ipads kopen die je niet aankrijgtquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef UncleSam het volgende:
Eén tip die hier al vaker voorbij is gekomen, koop geen telefoons uit China.
De besturingssystemen en kwaliteit van Chinese telefoons is gewoon bagger, en verder heb je geen garantie.
Telefoons zijn in NL ook niet al te duur.
koop vooral geen smartphones uit Chinaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef UncleSam het volgende:
Android werkt wel
Die vage Java besturingssystemen niet. Daarbij weet je niet eens of telefoons de geschikte frequentieband hebben.
Dat is niet het punt, de touchscreens van die chinese tablets werken meestal ook gewoon goed, mits ze capacitief zijn, het gaat om het besturingssysteem.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef H0D3NPYL het volgende:
ik heb zo'n idee dat het touchscreen van die smartphones zo slecht zijn...
Welke tas heb je gekocht? Zou ik ook nog wel kunnen gebruiken!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Iemand91 het volgende:
M'n grootste pakket ooit vandaag binnengekregen (wachtte mij op na de AutoRai): een cameratas van eBay voor een SLR. Past er allemaal ruim in (body met lens erop, 2 losse lenzen, statief en kabel).
Maar meuren dat ie doet![]()
...
Deze veilt zo ongeveer elke dag tassen, ik heb zo een: #1, #2, #3.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:07 schreef Synth het volgende:
[..]
Welke tas heb je gekocht? Zou ik ook nog wel kunnen gebruiken!
Bedankt, ziet er goed uit! Kijken of ik er een voor 10 euro kan kopen. (die van Sony)quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deze veilt zo ongeveer elke dag tassen, ik heb zo een: #1, #2, #3.
Zoals je ziet, veel verschil in prijs dus je moet net even de goede uitzoeken.
EDIT: statief is trouwens zo'n flexible tripod, geen volwaarde 1,5 meter statief...
Waarom niet een 'echte' van Mymemory?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Deze veilt zo ongeveer elke dag tassen, ik heb zo een: #1, #2, #3.
Zoals je ziet, veel verschil in prijs dus je moet net even de goede uitzoeken.
EDIT: statief is trouwens zo'n flexible tripod, geen volwaarde 1,5 meter statief...
Pff, nooit naar die site gekeken, ik ken ook niet elke nuttige wegsite. Trouwens, prijzen zijn ongeveer gelijk so...quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:01 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Waarom niet een 'echte' van Mymemory?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand al een pandawill BIC aardbeientas gekregen? is dat zo'n elcheapo tas die binnen 1 minuut kapot gaat of is het een redelijk stevige tas?
Verwacht hem dinsdag binnen te krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:54 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand al een pandawill aardbeientas gekregen? is dat zo'n elcheapo tas die binnen 1 minuut kapot gaat of is het een redelijk stevige tas?
Jepquote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Hmm lang niets meer besteld... nog wat boeiends te koop?
Zijn er op dit moment nog centdeals ?
Op brandsdragon staan ook nog steeds die verrekte kut oordopjes voor 1 cent ...quote:Op zondag 17 april 2011 00:07 schreef DobbelSteen200 het volgende:
Hmm lang niets meer besteld... nog wat boeiends te koop?
Zijn er op dit moment nog centdeals ?
Je kunt maar 1 van de twee bestellenquote:Op zondag 17 april 2011 00:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Op brandsdragon staan ook nog steeds die verrekte kut oordopjes voor 1 cent ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |